 Piduri tuled annavad vähemalt 2x rohkem valgust kui need  nüssad
 Piduri tuled annavad vähemalt 2x rohkem valgust kui need  nüssad  
 Tellisin omale miskid LED-id sinna taha ära ja kui saabuvad, teen väikese upgrade, kas asjast abi. Kuidas ülejäänutel? Või ei ole need autod tagurdamiseks mõeldudki

 Piduri tuled annavad vähemalt 2x rohkem valgust kui need  nüssad
 Piduri tuled annavad vähemalt 2x rohkem valgust kui need  nüssad  
 
Point on selles et pimedas ei valgusta tagurdustuled ( endal sama probleem , üsna ebamugav) ja peeglist vaadates pole pimedas kasu kui midagi näha pole. Parkimisabi on muidugi kasulik aga jah , tagurdustuledele pole väga mõeldudttsys kirjutas:Peeglid on tagurduse jaoks. Lisaks parkimisabi ja tagakaamera. Mingi pedemajaka või proze aretus ei kõla loogiliselt.

Palun ära postita, kui sinu postitus mitte mingit lisainfot ega kasu ei anna.ttsys kirjutas:Peeglid on tagurduse jaoks. Lisaks parkimisabi ja tagakaamera. Mingi pedemajaka või proze aretus ei kõla loogiliselt.
Madis. kirjutas:Palun ära postita, kui sinu postitus mitte mingit lisainfot ega kasu ei anna.ttsys kirjutas:Peeglid on tagurduse jaoks. Lisaks parkimisabi ja tagakaamera. Mingi pedemajaka või proze aretus ei kõla loogiliselt.
 
 

Mis kile küljepeeglitel onttsys kirjutas:Kui vanad on need tuled?
Kui peeglite ja klaasi vahel on omakorda veel kile ning väljas kõik veel märjast ka peegeldab siis probleem ilmselgelt võimendub. Tehasest ei sõitnud see E60 kohe kindlasti sellisel kujul ehk kriitikat vajaval kujul välja. Aeg vanandab ja asjade kulgu ning nõudeid silmas pidades peabki seda tegema. Miski ei ole igavene. Tugevamate lampide või muude alla vöö võtetega selliseid asju loogiliselt ei lahendata. Kui häirib ja renoveerida ei õnnestu siis on vaja uued tuled installeerida.
 Tagumine tuli on muidu täiesti läbipaistev ja sinna ei jää küll mingeid luumeneid pidama. Samas ei ole ka hõõgtraat seest deformeerunud ja peaks suht uueväärses vääringus olema. Kui sulle huvi pakub, siis võin luxomeetriga tulemuse ära mõõta.
 Tagumine tuli on muidu täiesti läbipaistev ja sinna ei jää küll mingeid luumeneid pidama. Samas ei ole ka hõõgtraat seest deformeerunud ja peaks suht uueväärses vääringus olema. Kui sulle huvi pakub, siis võin luxomeetriga tulemuse ära mõõta.Mrko kirjutas:/.../ kuna toonkile on klaasidel peal siis ei valgusta see ...:

Esimesel poolel pole kile ja on otse vaade küljepeeglitele. Ja mitte sittagi ei näe. Ja ei ole kunagi kuskile põhja alla sinist valgust igatsenud. Lihtsalt EI NÄEttsys kirjutas:Ise ikka kirjutad toonkilest...
Kui segab siis eemalda. Tehas ei ole seda sinna surunud.
Kui vanad on tuled? Kui üle 5a siis mitte eeldada, et peavad tehaseväärilised olema. Päike ja jää teevad oma töö.
Mrko kirjutas:/.../ kuna toonkile on klaasidel peal siis ei valgusta see ...:
 Mu mobiiltelefoni (samsungi vana juust) fotoaparaadi led valgustab ca 4x eredamaks kui need kaks tuld kokku! Tagumised tuled on väljanägemiselt nagu uued, ei ole päikese poolt ära näritud ega liiva poolt matiks kraabitud...
  Mu mobiiltelefoni (samsungi vana juust) fotoaparaadi led valgustab ca 4x eredamaks kui need kaks tuld kokku! Tagumised tuled on väljanägemiselt nagu uued, ei ole päikese poolt ära näritud ega liiva poolt matiks kraabitud...Hiljem:ttsys kirjutas:Mingi pedemajaka või proze aretus ei kõla loogiliselt.
Kumba sa siis soovitadttsys kirjutas: Keegi ei keela taha lisatuld paigaldada, mis eraldi lülituse all.

 Illustreeriv pilt USA näitel on ülal. Niipalju peab selle kohta sinna juurde rääkima, et USA-s on enamikes (soojemates ja paremal järjel osariikides) sisuliselt iga-mehe-õigus teha oma sõidukile modifikatsioone. Nende tegijad on aga lihtsustatult, kas ülisuuuurte munadega või siis lihtsalt loodusõnnetus ehk lambad. Kõik on selgitatav sellega, et USA-s saab nii-kui-naksti rebida ükskõik, kes mingisse kohtulahingusse ja siis vastutab süüdlane oma maise vara + ihu ja karvadega. Kui näiteks juhtub olukord, kus selle pedemajaka taga oleval juhil tekib lihtsalt tunne või tõesti juhtub mingit sorti avarii siis mõnuga võtavad advokaadid korralikud isutäied sellest juhtumist. Seetõttu kogenud ühendriiklane ei tekita selliseid olukordi ega asu midagi muutma, mille osas ta ei soovi täisvastutust võtta. Kui sõiduk on originaal siis vastutab tootja. Eesti-Saksa kohtupraktika aga sellist asja ei võimalda ning seetõttu kehtivad Eestis seadused, mis kõike reglementeerivad. Selle venku kohta seal USA-s munade või staatuse info puudub aga ajakirjandus peab neid tüüpe lihtsalt arogantideks, kes enamjaolt ei oma USA kodakondsust vaid lepinguliselt teevad "Beckami" või mõnda muud ässa. Seetõttu ei ole tark kuskil nähtud või müüdavaid asju oma autole toppida. Need ei ole tihtipeale ka tehniliselt sobivad, seadustest rääkimata. BMW tagatuled on juhitud tuledemooduli poolt ja seal ei ole lineaarne 12V ehk igasuguste LED-de seal kasutamine nõuab tõsist analüüsi.
 Illustreeriv pilt USA näitel on ülal. Niipalju peab selle kohta sinna juurde rääkima, et USA-s on enamikes (soojemates ja paremal järjel osariikides) sisuliselt iga-mehe-õigus teha oma sõidukile modifikatsioone. Nende tegijad on aga lihtsustatult, kas ülisuuuurte munadega või siis lihtsalt loodusõnnetus ehk lambad. Kõik on selgitatav sellega, et USA-s saab nii-kui-naksti rebida ükskõik, kes mingisse kohtulahingusse ja siis vastutab süüdlane oma maise vara + ihu ja karvadega. Kui näiteks juhtub olukord, kus selle pedemajaka taga oleval juhil tekib lihtsalt tunne või tõesti juhtub mingit sorti avarii siis mõnuga võtavad advokaadid korralikud isutäied sellest juhtumist. Seetõttu kogenud ühendriiklane ei tekita selliseid olukordi ega asu midagi muutma, mille osas ta ei soovi täisvastutust võtta. Kui sõiduk on originaal siis vastutab tootja. Eesti-Saksa kohtupraktika aga sellist asja ei võimalda ning seetõttu kehtivad Eestis seadused, mis kõike reglementeerivad. Selle venku kohta seal USA-s munade või staatuse info puudub aga ajakirjandus peab neid tüüpe lihtsalt arogantideks, kes enamjaolt ei oma USA kodakondsust vaid lepinguliselt teevad "Beckami" või mõnda muud ässa. Seetõttu ei ole tark kuskil nähtud või müüdavaid asju oma autole toppida. Need ei ole tihtipeale ka tehniliselt sobivad, seadustest rääkimata. BMW tagatuled on juhitud tuledemooduli poolt ja seal ei ole lineaarne 12V ehk igasuguste LED-de seal kasutamine nõuab tõsist analüüsi.Mrko kirjutas: Kumba sa siis soovitad

 
 
Takistiga ledi kasutades ei ole ju mingeid muutusi, kas hõõglamp või led.ttsys kirjutas:BMW tagatuled on juhitud tuledemooduli poolt ja seal ei ole lineaarne 12V ehk igasuguste LED-de seal kasutamine nõuab tõsist analüüsi.