Alustame algusest:
Ostes oli turbo täiesti valesti sätitud, varras oli maksimaalse pikkuse peal ja vaakum oli otse turbole ühendatud, rõhk oli nullis. Algatuseks panin varda nii et otsast oli ~12 keeret näha, ja vaakumi panin läbi (uue!) N75 solenoidi nagu tehas ette näeb.
1) Seejärel oli nii et vaadates INPA-s rõhku ja kiirendades 3. käiguga 1500 -> 3000rpm, siis peale nõutud väärtuse hüppamist 2500mbar peale hakkas tegelik väärtus ronima aeglaselt (üle 6sek) kuni saavutas 2100mbar ja enam väga ülespoole ei tahtnud minna.
2) Lühendasin seepeale aktuaatori varda nii lühikeseks kui sai, kust enam füüsiliselt edasi ei läinud (7 keeret otsast näha veel). Rõhk tõusis natuke kiiremini (4sek umbes) ja saavutas samuti 2100mbar.
https://www.youtube.com/watch?v=0OyigwJssHo
3) Kuna max rõhk ei muutunud, siis Garrett'i GT1749v kohta lugedes selgus et seda mõjutab stoppkruvi hoopis, mille vastu aktuaator läheb max. vaakumiga. Asukoht on sellel kruvil küll väga ebameeldiv, aga altpoolt sai talle ligi kuidagi ja sai ta pool pööret lühemaks tehtud. Peale seda tõusis rõhk ikka umbes 4 sekundiga, aga saavutas juba ~2350mbar. Varda pikkus ikka 7 keeret otsast ehk miinimum.
https://www.youtube.com/watch?v=9mZ7JpZQurk
4) Kahtlustades summutil liigset voolutakistust, sai täna tehtud üks proovisõit ilma selleta. Küljest võtsin keskelt peale esimest katti. Vahe oli küll märgatav, aga mitte väga suur, arvatavasti kuna katid on juba niigi tühjad. Siiski mingi voolutakistus seal on. Rõhk tõusis 2600 ringi mitmel korral ~3 sekundiga mis annab juba lootust, lisaks on hääl päris ilus

Ehk siis paremaks läks, aga mitte selliseks nagu peaks olema. Ka youtube on täis videosid kus antud turbo annab samamoodi 1500 -> 3000rpm testis alla sekundiga vähemalt 2500mbar.
https://www.youtube.com/watch?v=NyuyLwRdDAM
Siit siis küsimused:
*Kas summuti on liiga suure voolutakistusega ja peaks laskma ümber teha?
*Kas turbo stopperkruvi peaks proovima veel lühemaks teha ja siis aktuaatorvarrast natuke pikendama et nn. boost spike ära hoida? (kuna ilma summutita testides hüppas rõhk hetkeks ka 2700-ni)
*Või tasub hoopis aktuaatorvarrast natuke ümber teha et teda saaks veel lühemaks teha?
Ehk siis mis oleks järgmine samm, et saada rõhku toimima nii nagu peaks - kiirelt ja õige taseme juurde?

Tänud, kes viitsivad selle romaani läbi töötada

(Ennetamaks mõnda küsimust: sisselaske pool on täiesti tihe ja 2 korda suitsuga testitud. Pöörisklapid on pimedad. MAP ja MAF sensor on puhastatud. Õhufilter uus Knecht sisse pandud nädal tagasi. Kõik vedelikud ja filtrid suvel vahetatud. Vaakumtorustik algusest lõpuni uus pandud suvel. Hetkel on remap peal aga korduvalt proovitud ka stockis ning tulemus sama. Testid tehtud täiesti töösooja mootoriga.)