Nimelt siis kas tasuks suure kaarega eemale hoida või ei ole vaja karta 15a vana auto puhul automaatkasti??
Müüja räägib, et hooldevaba käigukast... Mida see veel tähendab?
Tänud.
E36 1991.a automaatkast. Mõttetu või mitte?
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
silmas on peetud arvatavasti lifetime õli
Kui auto on toodud saksast siis vast ei pea kohe hakkama muretsema, kuid kui masin on juba ca 100 - 200 k km eestis sõitnud siis võiks kastil mõelda siiski õlivahetuse peale.
Kui auto on 15 aastat vana ja korralikult hooldatud/hoitud siis ei peaks seda atm kasti küll kartma!

Kui auto on 15 aastat vana ja korralikult hooldatud/hoitud siis ei peaks seda atm kasti küll kartma!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Müüja rääkis, et auto eestis olnud paar aastat ehk siis meie teedel olnud paarkümmend tuhat km.
Läbisõit 15a kohta on peaaegu 250.000 kandis.
Kas siiski peaks käigukasti õlivahetuse ette võtma?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Läbisõit 15a kohta on peaaegu 250.000 kandis.
Kas siiski peaks käigukasti õlivahetuse ette võtma?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Huvitav, miks?Tauri kirjutas:silmas on peetud arvatavasti lifetime õliKui auto on toodud saksast siis vast ei pea kohe hakkama muretsema, kuid kui masin on juba ca 100 - 200 k km eestis sõitnud siis võiks kastil mõelda siiski õlivahetuse peale.
Ainus, mis Eestis õli tööiga vähendab, on talvine suur temperatuuride vahe: ekstreemjuhul -30oC pealt töötemperatuurini. Koormust pole Euroopa mõistes Eestis ollagi. Saksamaa asustustihedus on 8x suurem kui Eestis. Autosid on seal ka inimese kohta rohkem.
Kriitiline on läbisõit. Lugemist "Problempunkt Automatikgetriebe". Altavista babelfish tõlgib rahuldavalt.Tauri kirjutas:Kui auto on 15 aastat vana ja korralikult hooldatud/hoitud siis ei peaks seda atm kasti küll kartma!
Sõidurõõm