1. leht 1-st
					
				K: Palun õpetusi kereremondil
				Postitatud: 10.05.2006 09:35 02
				Postitas staar77
				Oskab keegi äkki õpetusi jagada, kuidas toimida roostega. Kõigepealt tuleks ilmselt traatharjaga ja liivapaberiga lihvida rooste maha, aga mis siis järgmine etapp peaks olema, enne värvini jõudmist?
			 
			
					
				Re: K: Palun õpetusi kereremondil
				Postitatud: 10.05.2006 15:10 24
				Postitas siim_s
				staar77 kirjutas:Oskab keegi äkki õpetusi jagada, kuidas toimida roostega. Kõigepealt tuleks ilmselt traatharjaga ja liivapaberiga lihvida rooste maha, aga mis siis järgmine etapp peaks olema, enne värvini jõudmist?
Mina teen nii:
1) Relaka(või trelli) otsa traatrull, sellega pind haljaks.
2) Määrida peale buvonooli
3) Lasta pind kuivada ja katta siis alus värviga
4) Katta pind soovitud värviga
Küljekarpe töötlesin sarnaselt ainult punkt 4. asendus mastiksiga ja alusvärviks oli tsinkvärv, mis hoiab roostet hästi eemale.
Parimat
 
			
					
				
				Postitatud: 10.05.2006 23:25 52
				Postitas valuvelg
				ma soovitan relakaga puhastada, siis väikse liivapritsiga puhastada ja seejärel happekrundiga ja krundiga värvida siis saab hea. traatharjaga ei saa pooridest seda prahti kätte
			 
			
					
				keretööd
				Postitatud: 10.08.2006 01:22 04
				Postitas BMW-M-Power
				ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras
			 
			
					
				Re: keretööd
				Postitatud: 10.08.2006 07:15 36
				Postitas siim_s
				BMW-M-Power kirjutas:ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras
...kui aga väikenegi kriim roostet metallile peale jääb, hakkab see kohe värvi all kobrutama. "Rooste surm" ei teeks küll siinkohal (peale lihvimist ) halba. Tema eesmärk on ju väiksem rooste kahjutuks teha, milleni lihvides ei jõua. Kereplekkidel aga pole seda paksust enam nii palju, et pool milli metalli pealt maha koorida jõudmaks kõikide poorideni.
Minu point oli siis see, et paljast lihvimisest ning pahteldamisest ei pruugi kasu olla.
 
			
					
				Re: keretööd
				Postitatud: 10.08.2006 09:11 47
				Postitas valuvelg
				BMW-M-Power kirjutas:ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras
  pahtlit ei panda palja pleki peale ennem käib värv alla...  

 
			
					
				värvid
				Postitatud: 10.08.2006 23:13 04
				Postitas Marko28
				Ega ikka korralikku asja ei saa kui ei ole korralikku krunti. Kas keegi räägib kust saada krunti ja värve
			 
			
					
				
				Postitatud: 11.08.2006 01:10 25
				Postitas valuvelg
				VÄRVIFOORUM müüb häid värve...
			 
			
					
				keretööd
				Postitatud: 13.08.2006 21:02 53
				Postitas BMW-M-Power
				relakaga lased nii palju et rooste maha tuleb..
Ja mis vahet on sellel kas paned värvi alla või peale kui värvi paned...ega ta siis midagi ei tee
			 
			
					
				Re: keretööd
				Postitatud: 02.09.2006 04:14 20
				Postitas Vector
				BMW-M-Power kirjutas:ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras
heh naljamees...esiteks haljale metallile ikka kohe pahtlit peale ei saa panna, teiseks pritsi küll nüüd kahetuhandese paberiga ei lihvita ja kolmandaks ka pritspahtli peale ei saa värvida, kuna see käitub nagu tavaline pahtel ning tõmbab värvi sisse, millega kaasneb toonivahe.
 
			
					
				
				Postitatud: 03.09.2006 11:54 08
				Postitas BMW-M-Power
				vector mida kuradit sa ajad... puhta mööda omadega
			 
			
					
				
				Postitatud: 03.09.2006 18:38 04
				Postitas Suur
				http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
Sellel lehel on vähemalt amatöörist remondimehe jaoks infot küll.
 
			 
			
					
				Re: keretööd
				Postitatud: 03.09.2006 18:38 42
				Postitas Cardo
				BMW-M-Power kirjutas:relakaga lased nii palju et rooste maha tuleb..
Ja mis vahet on sellel kas paned värvi alla või peale kui värvi paned...ega ta siis midagi ei tee
Teed nii nagu külasepad ikka teevad, edu !
 
			
					
				
				Postitatud: 04.09.2006 01:18 43
				Postitas enthusiast
				Teed nii nagu külasepad ikka teevad, edu !
Siin natu lugemist(alates 8. postitusest sellel lehel) nendele, kes asjast ei jaga mütsi ega ööd...usaldage ikka "soliidseid" remondikodasid ja nende piimajugasid ning pudrumägesid 
 http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... c&start=80
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... c&start=80 
			
					
				
				Postitatud: 04.05.2008 12:24 39
				Postitas vull