320d siduripedaal ebaühtlane peale ketta ja korvi vahetust
Postitatud: 24.09.2015 11:09 02
Sai suur töö ära tehtud ja auto sõidab väga hästi
Aga tekkis selline tehniline küsimus:
Vana korvi vedrud käisid ühtlaselt - s.t. pressiga vajutades liikusid nad sama survega/kiirusega põhja välja. Sellele vastavalt liikus siduripedaal kergelt, sujuvalt ja ühtlaselt läbi kogu liikumisulatuse (üsna võrreldav gaasipedaali liikumisega).
Uue (kasutatud, oem) korvi vedrudele surudes on alguses vastupanu võrdlemisi suur, rakendada tuleb päris suurt jõudu et vedrud vajuma hakkaks. Peale ~2/3 liikumisulatust teevad vedrud jõnksu ja pea iseenesest vajuvad lõpuni. Siduripedaalis kajastub see nii, et pedaal liigub küll sujuvalt, aga nõuab ebaühtlast vajutustugevust. Sidurit liites põrandast ~2cm liigub pedaal üles kergelt kuni jõuab haakumispunkti, seal teeb väikse kiirema jõnksu ja edasi surub pedaal üsna tugevalt jalga ülespoole.
Kas on võimalik et vana korv oli lihtsalt "väsinum" ja vedrud surusid nõrgemini kettale ja ma olin lihtsalt sellega harjunud, nüüd aga värskema ja tugevama surumisjõuga korvi liigutamiseks vajaliku jõuga on vaja lihtsalt ümber harjuda? Või lähevad selle "uue" korvi vedrud mõne aja pärast vähe pehmemaks ja peale uue ketta sisse töötamist muutub asi ühtlasemaks? Või on midagi kapitaalselt nihu ja läheb uuesti kasti mahavõtmiseks?
Veel üks tähelepanek on, et sidur võtab võrreldes varasemaga madalamalt, varem võttis umbes täpselt pedaali liikumisulatuse keskelt. Isereguleeruv korv sai korralikult reset'itud ja kuni kasti tagasipanekuni lukust lahti ei tulnud.
Töösilinder on tihe ja ühtlane, pluss korduvalt õhutatud peale vahetust, seega probleem seal olla ei tohiks.
Kõik mõtted, ideed ja isiklikud kogemused uute sidurikomplektidega on oodatud!

Aga tekkis selline tehniline küsimus:
Vana korvi vedrud käisid ühtlaselt - s.t. pressiga vajutades liikusid nad sama survega/kiirusega põhja välja. Sellele vastavalt liikus siduripedaal kergelt, sujuvalt ja ühtlaselt läbi kogu liikumisulatuse (üsna võrreldav gaasipedaali liikumisega).
Uue (kasutatud, oem) korvi vedrudele surudes on alguses vastupanu võrdlemisi suur, rakendada tuleb päris suurt jõudu et vedrud vajuma hakkaks. Peale ~2/3 liikumisulatust teevad vedrud jõnksu ja pea iseenesest vajuvad lõpuni. Siduripedaalis kajastub see nii, et pedaal liigub küll sujuvalt, aga nõuab ebaühtlast vajutustugevust. Sidurit liites põrandast ~2cm liigub pedaal üles kergelt kuni jõuab haakumispunkti, seal teeb väikse kiirema jõnksu ja edasi surub pedaal üsna tugevalt jalga ülespoole.
Kas on võimalik et vana korv oli lihtsalt "väsinum" ja vedrud surusid nõrgemini kettale ja ma olin lihtsalt sellega harjunud, nüüd aga värskema ja tugevama surumisjõuga korvi liigutamiseks vajaliku jõuga on vaja lihtsalt ümber harjuda? Või lähevad selle "uue" korvi vedrud mõne aja pärast vähe pehmemaks ja peale uue ketta sisse töötamist muutub asi ühtlasemaks? Või on midagi kapitaalselt nihu ja läheb uuesti kasti mahavõtmiseks?

Veel üks tähelepanek on, et sidur võtab võrreldes varasemaga madalamalt, varem võttis umbes täpselt pedaali liikumisulatuse keskelt. Isereguleeruv korv sai korralikult reset'itud ja kuni kasti tagasipanekuni lukust lahti ei tulnud.
Töösilinder on tihe ja ühtlane, pluss korduvalt õhutatud peale vahetust, seega probleem seal olla ei tohiks.
Kõik mõtted, ideed ja isiklikud kogemused uute sidurikomplektidega on oodatud!
