1. leht 1-st
e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 02.09.2015 12:10 19
Postitas KalleP
Sai soetatud endale veakoodide lugemise juhe + Inpa ja Rheingold ista-d programmid.
Olen hetkel veel väga roheline nende programmidega ja samuti veakoodidega, ehk saan siit abi nendest arusaamiseks ?
Auto: BMW E46 330d 2002a. sedaan M-tech II.
Inpa näitas sellised vigu:
1.õhukulu andur pekkis ?
2.Egr error ilmselt sellest, et egr pimedaks tehtud ?
3.coolant temp. heater - Asub see mootorist vasakul pool, rattakoopa vastas ? Kui jah, siis sealt tuleb sellist ''tiksumis'' heli, kui mootor käib. Mootori temp. seier läheb normaalse kiirusega keskele, seega töötab?. Mis ülesanne sellel on täpsemalt?
Ista-d näitas selliseid vigu:
-Raadio viga vb sellest, et orig. raadio asemel on dynavin makk.
-Vihmasensor ei tööta, õhumulli pole sensori ees. Sai vahetatud hiljuti kojameeste kang, mõtlesin et selles asi aga ei. Vb vaja programmeerida vms? Inpa-ga saab seda teha ?
Paar nädalat tagasi kustutasin vead ära, alles jäi ista-d puhul raadio error ja inpa ei näidanud ühtegi viga. Peale auto taaskäivitamist näitas raadiole lisaks instrument clusteri viga. Peale seda sõidetud umbes 300km.
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 02.09.2015 22:47 34
Postitas Alari.
Ise vastasid kõigile küsimustel pm korrektselt

Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 03.09.2015 09:50 45
Postitas KalleP
Polnud täitsa kindel nendes vigades...
Eks vaatan uue õhukulu anduri siis..
See inpa kolmas viga oleks veel küsimärk.. Kuskilt meelde jäänud, et tegu lisa veepumbaga?
Selle tööülesanne on auto kiiremini soojaks teha?
"tiksumis" heli tähendab, et kindlalt läbi või annaks parandada midagi seal?
Ja mis probleem instrument clusteriga võib olla?
Edit:
Igaksjuhuks küsin üle, et kas õhukulu andur on nr 1 detail? Ja on kindlalt see läbi?
Sai vist kuidagi puhastada ka seda?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... mass_meter
Kui õhukulu andur läbi, kas siis mitte minek ära ei peaks kaduma?
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 06.09.2015 00:08 32
Postitas arnis
Pole su õhukulumõõtjal midagi veha. Pane EGR tagasi ja probleem laheneb.
Misjaoks sa selle pimedaks teed niisama

Kuulasid palju külajutte arvatavasti.
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 24.10.2015 18:07 43
Postitas KalleP
Veakoodilugeja oli vahepeal laenus, sai nüüd uuesti juhe külge pandud.
Peale egr-ilt pimeda ära võtmist läksid õhukulu näidud tõesti normi.
Aga inpa näitab ikka sellist viga:

Mis teema võib olla?
Selline küsimus veel, et kui inpas vaatan "live" andmeid ja klõpsan f6 siis hakkab auto nagu kergelt hüppama vms (pöörded vb langevad veitsa). Peabki nii tegema?
Ehk siis kui vaatan neid andmeid:
Ja viimane küsimus:
Xenonite kõrguseregull ei tööta, ei käi üles-alla kui põlema lülitada ja näitavad ninaette valgust.
Ista näitab sellist viga (seitsmes viga) :

Mis see läbi on siis?
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 24.10.2015 18:48 52
Postitas Tauri_J
esimese õõtsa küljes olev kõrguseandur
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 25.10.2015 10:11 32
Postitas ooDDoo
Väsinud pihusti tagasivool on ka variant mika etteande surve lahjaks jääb.
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 25.10.2015 10:57 58
Postitas KalleP
Tauri_J kirjutas:esimese õõtsa küljes olev kõrguseandur
Mis ma seal täpsemalt vaatama peaks? Väliselt tundub kõik ok.
Kuno_T kirjutas:Etteande rõhuga probleem. Kütusepumbad vigased, kuskilt umbes, pumba juures rõhuregulaator vigane.
2002 330d puhul tuleks anda mootori täpne mudel või võimsus.
Istaga võib olla selline teema, et näitab ka nn infomälu infot tegelike vigade pähe. E46-ga saab sellist asja veel taluda, kuid näiteks E61-ga on pilt päris sürr, mida ta genereerib.
Vihmaanduri puhul kustuta viga ja vaata, kaua ta töötab. Kui siis uuesti blokeerub, vaheta prooviks välja. Kui sul on feislift, siis on ka uuema tüübi andur.
Mootor 135kw ja jyrisoo chipiga. Chip ei või seda viga põhjustada?
Huvitav on see, et inpa näitas ainult 2 viga ja ista näitas 10.
Mõned küll tühised vead ja korra esinend, peale kustutamist kaovad ära.
Millest veepumba viga võib tulla? Kõik nagu toimiks tolle poole pealt

.
Vihmaanduri puhul ilmselt andur pekkis, pole minu käes kordagi töötanud.
kellelgi andurit pakkuda siis andku aga teada
Tegu faceliftiga.
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 25.10.2015 11:25 27
Postitas Tauri_J
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 30.10.2015 11:35 32
Postitas KalleP
esiratta juurest vaadates tundus kõik ok..üritasin pistikut ka küljest võtta,et äkki seal korrosioon vms, aga ei õnnestund kuidagi. Kui koopas asuvast pistikust mõõta multimeetriga siis saaks kindla vastuse, et juhe terve ja andur pekkis?
Mingid näidud sain ka ISTA-ga:

Kapoti alt tule juurest ei leidnud neid juhtmeid üles, seal ulme pudru ja kapsad koos. Eelmise omaniku poolt paigaldatud inglisilmad ja mingid üleliigsed pistikud vedelevad seal. Mis kuhu peaks minema ?
Nagu aru saan,on võetud auto +klemmist vool. Aga mille jaoks?
Parktulede pistikust tuleb niigi vool peale ju.
vihmasensoriga tegin need asjad ära, viga enam tagasi pole tulnud hetkel. Aga vihmasensor ikka ei tööta.
Võtan kaitsme nr 15 tagant ära, saab vähemalt intervalli tööle.
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 30.10.2015 16:52 21
Postitas arnis
Võid rahumeeli need inglisilma jamad eemaldada.
Anduri juhtmed on üldse rattakoopas, ratta taga.
Re: e46 330d veakoodid inpa/ista
Postitatud: 24.01.2016 16:55 36
Postitas KalleP
väike update siis:
Kõrguseanduri vahetasin välja, asi ok nüüd.
Nüüd ainus viga mis muret teeb, on ikka see "pre-supply pressure monitoring". Ei tahaks lambist pumpasid välja vahetama hakata, ehk saab keegi aimu kust esimesena viga otsida..
(nb. kütuse-, õhu- ja karterituulutus filtrid vahetatud, vaakumvoolikud üle vaadatud ja katkised välja vahetatud, pihustite lekked kontrollitud ja 2 pihustit välja vahetatud).
Ainukesed sümptomid on: hommikul esmakordsel käivitamisel (kui väljas -5 ja rohkem) puterdab umbes pool minutit (päevapoole jahtunud mootorigia probleeme pole), vahepeal teise käiguga hakkab "tõmblema/puterdama" ja veel vilin/uilgamine (pole kindel kas on seotud). Kiirendab muidu hästi, jõudu on.
Need pildid tehtud külmalt süüde sissekeeratult:
inpa näitab "pre-supply pressure monitoring" vea alt selliseid andmeid:

Googeldades leidsin, et kui pre-supply surve alla 3,50 mbar ei lähe siis on pump korras.
Tegin ka video sooja mootoriga kiirendades 80-ni.
https://www.youtube.com/watch?v=I_xXW8SEr4k