1. leht 1-st

BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purunes

Postitatud: 25.08.2015 21:20 37
Postitas ats70
Palun asjalikke soovitusi, et kuidas edasi tegutseda remondi osas.
Mis esmalt teha edasi, kui mootori kett on katki ja mida mitte mingil juhul teha ei tohiks?
Kas odavam on tellida kuskilt lammutusest kasutatud mootor või siis vana remontida?
Kui pikk on tavaliselt keti eluiga (minu sõiduki läbisõit on pisut üle 175 000km ja auto on hästi hoitud, hooldatud jne).
Kas ketil ei ole nö mingit BMW tehasegarantiid?
Kust saaks tellida normaalse hinnaga kasutatud mootori?

Helistasin Eesti UM-i esindusse, siis nemad laiutavad käsi ja ega teagi mida edasi teha. Ütlesid vaid seda, et kett ei tohiks ju katki minna, aga midagi pole igavene. Kogemus Eesti UM-l selle seeria mootori remondiga puudub, aga küsimuse peale, et kas on võimelised remontima, siis vastus oli JAH (pidavat väga kalliks minema). Peetri UM soovitas kuskilt Leedust kasutatud mootor otsida ja mõnel asjalikumal töömehel kuskil garaazis lasta ümber lapata :D

Auto andmed on siis alljärgnevad: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootori tüüp: N43B20O0 - 2,00l
(125kW). E-Code:E91

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 26.08.2015 11:36 17
Postitas toivoku
Tõesti on lihtsam ja mõistlikum soetada terve uus mootor ku iseda vana remontima hakata, kuid ka uuel mootoril tuleks kett lasta ära kontrollida ennem kui mootor peale läheb.

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 27.08.2015 14:17 32
Postitas Jaakk
Lähtudes ühe kaasfoorumlase mootorisaagast siis ütleks, et pane müüki "as is" ja ära vaeva ennast sellega.

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 28.08.2015 07:58 27
Postitas patrik
Helista Carmastersisse, neil on vastavad töövahendid olemas et see mootor kokku panna, sel autol on keti purunemine tavaline. N43 on ilma valvetronicuta ja sellel on kindlasti klapid peas. Kasutatud moto puhul ootab sind varsti sama saatus.

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 30.08.2015 20:22 37
Postitas Jan320
patrik kirjutas:Helista Carmastersisse, neil on vastavad töövahendid olemas et see mootor kokku panna, sel autol on keti purunemine tavaline. N43 on ilma valvetronicuta ja sellel on kindlasti klapid peas. Kasutatud moto puhul ootab sind varsti sama saatus.
Aga mis km. juures tuleks vahetada ,et ennetada purunemist,kui suur on välp?

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 01.09.2015 08:08 44
Postitas patrik
100k
Kui enne ei purune

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 01.09.2015 10:21 22
Postitas Jan320
patrik kirjutas:100k
Kui enne ei purune
UM kirjutab:Ketile ei ole hooldus välpa.Kui mootori töös häireid ei ole ja ebaloomulikke häält ei tee,siis ei tohiks muretsemiseks põhjust olla.Kindlasti ei vaheta UM 100k pealt ketti ega ka keegi teine.See et 175 k pealt kett purunes,see ilmselt pidi ennem ikka häält ka tegema.

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 01.09.2015 10:38 37
Postitas Jan320
Et nagu peaks ikka vahetama,hetkel 163k.

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 01.09.2015 10:59 32
Postitas Jan320
Kuno_T kirjutas:Aga küsi esindusest kui tehase käepikenduselt. Sellise probleemi massilisuse puhul peaks neil supersalajases PumaMesures-s midagi kirjas olema.
Natuke targutamist: 168 000 k asemel on tunduvalt mõistlikum kirjutada 168 M või 0,168 G, :).
Natuke targutamist:ma kirjutasin,mis UM arvas :lol:

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 01.09.2015 12:54 14
Postitas Jan320
Kuno_T kirjutas:Said veidi valesti aru, küsi neilt, kas nende supersalajases PumaMesure-s pole selle kohta mingit juttu? Mitte esinduse arvamust.

Ühikute koha pealt täpsustus veel, et midagi ei jääks arusaamatuks 168 000 km= 168 Mm
Eks peab uurima jah,aga ega midagi tarka sealt ikka ei tule.Sellel mootoril on tehas ka muutnud seda ketti juba.

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 01.09.2015 22:28 16
Postitas patrik
Katki läheb lotendav kett. Lotendab ta kulunud/vigaste taldade ja pinguti pärast. Need muutuvad kasutuskõlbmatuks ebanormaalse õlivahetuse intervalli pärast( 30 k km?) nagu ka vanose solenoidid, valvetronicu komponendid jne jne.
Tänapäeval ostate sisuliselt endale saasta kui läbisõit 150kkm peal on. Ja seda selle pärast, et tavaliselt oli eelmisel omanikul peas auk, kui tehase remondiplaani järgis.

Re: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootorikett purune

Postitatud: 02.09.2015 07:07 40
Postitas Jan320
Vaevalt ,et see kett nüüd kõigis mootorites kohe katki läheb,seda kasutatakse veel N53 ja 54 mootorites,seal peaks veel rohkem koormus taga olema.