1. leht 1-st
M42B18 erinevus M44B19
Postitatud: 24.08.2015 08:59 27
Postitas roopliku
Tere
Kas keegi oskab öelda visuaalset erinevust nendel kahel mootoril.
Lisaks on vist erinevate aastakäikude M42B18 karterituulutuse ja õlivarda asukoht erinev.
Tänud ette.
Re: M42B18 erinevus M44B19
Postitatud: 24.08.2015 11:04 13
Postitas lynx
M42 - nukaandur väljalaske nukal
M44 - nukaandur sisselaske nukal
Vändaandur on ka erinevas kohas neil mootoritel, kuid nukaandurit on lihtsam ja kiirem märgata
Re: M42B18 erinevus M44B19
Postitatud: 24.08.2015 11:51 57
Postitas roopliku
Tänud, sellest suur abi.
Lisaks on veel M42 klapikambrikaanel karterituulutus erineval kohal.
Osadel asub see mootori tagumises otsas ja osadel esimeses otsa.
Kas sellest saab ka midagi järeldada, et kas tegu uuema või vanema mootoriga.
Minul endal on tuulutus eesotsas ja õlimõõte varras samuti sisselaske kollektorist vasakul kuid paljudel teistel on tuulutus klpaikambri kaane tagumises otsas ja õlimõõtevarras sisselaskest paremal pool.
Re: M42B18 erinevus M44B19
Postitatud: 24.08.2015 14:29 11
Postitas lynx
k.k-kaane õlituulutus on tuleseina pool uuematel M42 mootoritel.
M42el on mõlemat versiooni õlituulutusasukohta ning M44 kohta info puudub mul.
M42B18-nega varustatud E36-tel peaks asuma k.k-kaane tuulutusauk ja õlivarras mõlemad s.l-kollektori tuleseina poolsel küljel
..ning M42-ega varustatud E30-tel asuvad tuulutus ja varras mõlemad mootori eesotsas.
See tuleb sellest, et E30-el on teistsuguse kujuga karter (õlivann asub erinevates mootoriotstes E36-el ja E30-el) ning ka sisselaskekollektor on erineva kujuga ja seetõttu ka tuulutuse voolik siseneb E30-el sisselaskesse mujalt (vist sisselaske lõdvikusse), samal ajal kui E36-el ühendub tuulutusvoolik sisselaske DISA-klapi kohale keset sisselaskekollektorit (kollektori poolituskohas)
Re: M42B18 erinevus M44B19
Postitatud: 24.08.2015 16:19 18
Postitas roopliku
Asi hakkab tänu teadjatele ilmet võtma.
Saan aru , et mul on tegemist M42B18 selle versiooniga kus k-tuulutus on k-k-kaane ees otsas, ja õlivarras on sellepärast sisselaske kollektorist vasakul kuna on teine karteripõhi pandud, sest E36 oma ei sobi E30-nele peale.
Suured tänud!!!