E46 ROOL TUDISEB
-
- Huviline
- Postitusi: 393
- Liitunud: 05.10.2008 00:40 39
E46 ROOL TUDISEB
kas keegi oskaks täpselt öelda et mis värk on et sõites rool ja tundub et kogu auto tudiseb.ja kui suure hoo pealt pidurdada siis rool ikka täiega tudiseb käes et selline tunne nagu rattad ees loperdavad.kas asi on piduriketastes või veermik.imelikul kobmel oleneb ka värina tugevus asfaldi kattest.kui must asfald siis hullem värin ja kui vana valge kate siis värinat eriti pole
-
- Huviline
- Postitusi: 393
- Liitunud: 05.10.2008 00:40 39
Re: E46 ROOL TUDISEB
seda ka et kettad pole kahte aastatki täis saanud.korralikud zimmermannidstreet pirate kirjutas:kas keegi oskaks täpselt öelda et mis värk on et sõites rool ja tundub et kogu auto tudiseb.ja kui suure hoo pealt pidurdada siis rool ikka täiega tudiseb käes et selline tunne nagu rattad ees loperdavad.kas asi on piduriketastes või veermik.imelikul kobmel oleneb ka värina tugevus asfaldi kattest.kui must asfald siis hullem värin ja kui vana valge kate siis värinat eriti pole
Re: E46 ROOL TUDISEB
Oli vist nii, et kui rool pidurdades võbeleb/väriseb siis esimesed kettad kõverad, kuid vibratsiooni tuleb pedaali, siis tagumised. Aga kuna sa mainisid, et kettad 2 aastat vanad kõigest, siis proovi pigem teisi velgi või olemasolevaid velgi tasakaalustada. Eriti veel kui talverehvid endiselt all, sest pika talvega läheb nii mõnigi kaal sealt kaotsi ja lõpuks veljed balansist väljas.
-
- Huviline
- Postitusi: 393
- Liitunud: 05.10.2008 00:40 39
Re: E46 ROOL TUDISEB
talvekatega oli väiksem värin aga suvekad alla pannes läks asi pidurdamisel ikka päris hulluks.mõni räägib ka seda et kui kettad kuumaks ajada talvel siis lähevad kergelt külmaga kõveraks või kui tuline ketas saab vett .kas see jutt peab paikaRain530 kirjutas:Oli vist nii, et kui rool pidurdades võbeleb/väriseb siis esimesed kettad kõverad, kuid vibratsiooni tuleb pedaali, siis tagumised. Aga kuna sa mainisid, et kettad 2 aastat vanad kõigest, siis proovi pigem teisi velgi või olemasolevaid velgi tasakaalustada. Eriti veel kui talverehvid endiselt all, sest pika talvega läheb nii mõnigi kaal sealt kaotsi ja lõpuks veljed balansist väljas.
Re: E46 ROOL TUDISEB
See jutt peab paika küll minu teada, omal samamoodi olnud.
Re: E46 ROOL TUDISEB
suvel tegi sõber vähe intensiivsemat sõitu ja veljed olid piduritolmu korralikult täis, lolli peaga viskas vett peale ja peale seda oli ka koheselt ketaste vahetus.
Re: E46 ROOL TUDISEB
Külm õhk ei tee ketastele midagi aga vesi küll.(Pesula näiteks) Ja auto pikem seismine mõjub ka halvasti.
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: E46 ROOL TUDISEB
Eesti oludes kettaid naljalt tuliseks ei ajata.
Kui veermik on pehme, siis polegi midagi enam edasi uurida.
Peksa jalaga rattaid, kui velg kasvõi paar milli võbeleb, siis alusta renoveerimisega.
Kui veermik on pehme, siis polegi midagi enam edasi uurida.
Peksa jalaga rattaid, kui velg kasvõi paar milli võbeleb, siis alusta renoveerimisega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 ROOL TUDISEB
Oleneb sõidustiilist ja sellest kas pidurid on ilusti korras.arnis kirjutas:Eesti oludes kettaid naljalt tuliseks ei ajata.
Kui veermik on pehme, siis polegi midagi enam edasi uurida.
Peksa jalaga rattaid, kui velg kasvõi paar milli võbeleb, siis alusta renoveerimisega.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E46 ROOL TUDISEB
Kontrolli oma sillajupid üle,kuskil mingi lõtk ja see tekitabki seda vibra! Alati ei pea kohe pidureid ega velgesi süüdistama.
- Martin_U
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
- Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
- Asukoht: Tartumaa
Re: E46 ROOL TUDISEB
Vaata enda pidurisupportid üle oli endal täpselt sama teema, juhipoolne esimene jäi kergelt peale. Sai just täna supportil kolb välja pressitud puhastatud ja tagasi kokku ja ülejäänud ka korralikult puhtaks ja määritud. Nüüd pole häda midagi.