1. leht 1-st
					
				K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 07.12.2014 13:33 19
				Postitas -tentspoiss-
				Tere. Kas keegi teeks mulle selgeks mis on EGR töö põhimõte ? Mure selline et EGR jääb lahti kohapeal ning suitseb . Kui vooliku pisikese eemaldan käimise ajal läheb klapp kinni ja ei suitse. Autoks on Bmw e46 100kw m47. Ootan abi ja küsimusi.
			 
			
					
				Re: K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 07.12.2014 13:46 46
				Postitas -tentspoiss-
				Tegelikult mõtlesingi et helistan sulle ja küsin selle kohta kuid ei leidnud numbrit 

 Kuid kui vooliku ära võtan läheb ilusti kinni . Mis ma teha saaksin veel ? Kas vaja uut egri ?
 
			
					
				Re: K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 07.12.2014 17:18 58
				Postitas -tentspoiss-
				Eks hakkan uurima 

 Kuid ehk vastad ühele kiirele küsimusele : Mis rõhk peab touringul sees olema 195/65/15 rehvidel. Kleeps puudub endal. Tänud.
 
			
					
				Re: K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 07.12.2014 19:04 50
				Postitas danilka
				ette 2.3 ja taha 2,7
			 
			
					
				Re: K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 07.12.2014 19:24 17
				Postitas -tentspoiss-
				Panen siis 2.3 ja.2.7 tänud 

 
			
					
				Re: K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 09.12.2014 11:31 18
				Postitas TFL
				-tentspoiss- kirjutas:Tere. Kas keegi teeks mulle selgeks mis on EGR töö põhimõte ?
Kui mu mälu ei peta,siis EGR klapp suunab osa heitgaase tagasi mootorisse.Ühesõnaga looduse saaste vähendamiseks loodud.Eks põlemata kütusejäägid põlevad kah lõpuni.Harilikult ,kui klapp tuksis,pime ette ja sõit võib jätkuda.
 
			
					
				Re: K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 09.12.2014 14:38 26
				Postitas Cert85
				Uutel masinatel sa pimedat enam ette ei pane, kuna õhulugejaga loetakse heitgaaside tagastuse hulka ka.
Kui õhunäit ei muutu EGR-klappi liigutades on sul mootorituli põlemas.
Jään vastuse võlgu, kas sellel ka juba EGR-i klapi enda asendit ka loetakse.
			 
			
					
				Re: K: EGR jääb koha peal lahti
				Postitatud: 10.12.2014 11:52 02
				Postitas butek
				Kas EGR ei pea just niimodi töötada, nagu teema algataja kirjeldas? Tühikäigul EGR klapp on lahti ja suunab osa heitgaase sisselaskesse ja sõites läheb kinni? Või EGR-i juhtimine on keerulisem protsess?
Lisaks heitgaaside suunamine silindrisse, vähendab hapniku konsentratsiooni küttuse ja õhu töösegus ja on mõeldud põlemis protsessi temperatuuri vähendamiseks, mis omal korral vähendab NOx sisalduse heitgaasides.