1. leht 1-st
					
				530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 11:21 43
				Postitas kaljula
				Tervist,
mure siis e39 530d nimelt ajab auto tagant jubedat vingu.
Tundub nagu tegu oleks põlematta kütusega,selline toores kibe diisliving.
Kas vigased pihustid(kusevad) või katalüsaator,oskab keegi targem nõu
anda millest alustada?Mootor muidu töötab ilusti ühtlaselt ja ei ole nuriseda 
millegi üle.
Ette tänades 

 !
 
			
					
				Re: 530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 11:51 31
				Postitas brucevilli
				kaljula kirjutas:Tervist,
mure siis e39 530d nimelt ajab auto tagant jubedat vingu.
Tundub nagu tegu oleks põlematta kütusega,selline toores kibe diisliving.
Kas vigased pihustid(kusevad) või katalüsaator,oskab keegi targem nõu
anda millest alustada?Mootor muidu töötab ilusti ühtlaselt ja ei ole nuriseda 
millegi üle.
Ette tänades 

 !
 
pihustid, kui toores ving üleval siis peaks valge/hall tagant väljas ka olema. soovitaks pihustid maha võtta kui tulevad ja kontrolli saata.
 
			
					
				Re: 530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 14:58 50
				Postitas kaljula
				Pole nagu märganud,et halli/valget tagant ajaks.
Kakun pihustid maha ja lähevad kontrolli,eks näha ole
siis mis seis nendega on.
			 
			
					
				Re: 530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 17:25 49
				Postitas Kaupo_K
				Kui EGR klapp pimedaks tehtud või ei toimeta muudel põhjustel siis hakkab ka rõvedalt haisema.
			 
			
					
				Re: 530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 19:36 13
				Postitas Tauri_J
				kinnine egr küll sellist jama ei põhjusta
			 
			
					
				Re: 530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 21:00 17
				Postitas kaljula
				EGR on pimedaks tehtud küll aga sellest ei pidavat haisema hakkama.
			 
			
					
				Re: 530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 21:36 14
				Postitas Lite
				Kui katalüsaatorid on ära võetud hakkab kah haisema.
			 
			
					
				Re: 530d toores diisli ving
				Postitatud: 18.10.2014 22:05 29
				Postitas arnis
				Minu kogemuste põhjal:
a) pihustid ei ole head (korrektuurid ~1,5 või rohkem), kõige rohkem haisu
b) katalüsaatorid välja kangutatud, märgatavalt haisu, turbo vilinat kohapeal tuuritades kerge kuulda
c) EGR-klapp ei ole kasutusel, NOx gaasid hullemad, ninaga on seda tunda
d) vähesel määral ka termostaatide rike (mootor ei saavuta 85*C)
Pihustid tavaliselt põhjustavad kohapeal tuure andes pisikese tahmasirtsu. Korras M57 seda ei tee.