Mure automaatkäigukastiga. Nimelt külmast peast sõitma hakates ja natukene kõvemal kiirendusel (näiteks maanteele sõites) ei taha vahetada kolmandalt käigult neljandale ja viskab käigukasti avariireziimi. Samas, kui panna käigukast manuaalse vahetamise reziimile ning aidata tal see üks vahetus ära teha, siis toimib kõik kenasti. Hiljem, kui juba natukene sõidetud on, toimib kõik nii nagu peab.
Käisin mõned päevad tagasi summutajat keevitamas ja nägin altpoolt, et kastil on üpriski korralik õli leke. Kas see probleem võib tuleneda sellest, et õli tase on juba liiga madal? Kas võib piisata lekke kõrvaldamisest ja õli vahetamisest või vajab kast juba tõsisemat remonti?
BMW e46 320d
- OnSomeBully
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 01.12.2012 16:02 37
- Peamine sõiduk: BMW e61 530d
BMW e46 320d
BMW e61 530D
BMW e36 316i
BMW e36 316i
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: BMW e46 320d
Kui tõesti õli lekib kastist, siis on lootust, et lekke peatamine ja õli tagasi panemine
aitab. Kui ei aita, siis ei aita.
aitab. Kui ei aita, siis ei aita.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- OnSomeBully
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 01.12.2012 16:02 37
- Peamine sõiduk: BMW e61 530d
Re: BMW e46 320d
Tänaseks on käigukastis õli vahetuatud koos tihendi ja filtriga ning siiani tundub käigukasti töö olevalt super! Töökojas öeldi, et õli oli tõesti natukene vähevõitu.
BMW e61 530D
BMW e36 316i
BMW e36 316i