1. leht 1-st
kustudada
Postitatud: 05.10.2014 19:59 26
Postitas phyl
bmw
Re: bmw E36 kupee 325 iA, manuaaliks.
Postitatud: 06.10.2014 06:49 58
Postitas ooDDoo
Kui el skeemi lugeda ise ei oska on soovitatav sebida ka manuaali juhtmestik ja aju..atm kastiga masina aju peaks lõpupööretel ka natuke teistmoodi töötama
Re: bmw E36 kupee 325 iA, manuaaliks.
Postitatud: 06.10.2014 17:58 59
Postitas phyl
Lugedes välismaa foorumeid, siis sellest ei räägi keegi, et ajudel peaks mingi vahe olema, või mingites aju mappides peaks vahe olema.
Max redlain on sama. 6500 rpm-i
Max kw on saavutatud sama koha peal 5900 rpm-i
Vahe on saavutatud väände kättesaadavuses. Kas 4200 rpm-il on max vääne käes, või 4700 rpm-il. Väände suurusjärk on sama 245 n.m.
Öeldakse, et kasti juhtmestiku mass tuleb ühendada massiga (pruun kaabel siis) ja käigukasti tagurpidi käigu andur tuleb ümber ühendada. Muud pin-id jäätakse nii nagu on ja kaitstakse lihtsalt ilmastiku eest.
Mass tuleb massiga ühendada, kuna aju peab neutraal asendit nägema, et laseks igal ajal käivitada.
Kuidas täpselt see tagurpidi käigu andur tuleb ühendada on jäänud veel segaseks. Eks see selgub aja jooksul.
Re: bmw E36 kupee 325 iA, manuaaliks.
Postitatud: 06.10.2014 19:56 51
Postitas ooDDoo
Atm kastiga peaks lõpus olema väänet natuke piiratud.
Re: bmw E36 kupee 325 iA, manuaaliks.
Postitatud: 06.10.2014 22:38 48
Postitas phyl
Küsimus on nüüd millega siis väidetavalt?
Süüte map teine?
Segu?
Kahtlen, et segu lahjaks tõmmatakse.
Süüte mappi leida on arvatavasti võimatu tegevus...
Re: bmw E36 kupee 325 iA, manuaaliks.
Postitatud: 07.10.2014 06:48 29
Postitas ooDDoo
Kui kahtled võrdle eeprom-e õige programmiga ja saad ise ka aru,et vähe sees. Kasuta näiteks tunerpro-d ja näed ise ka vahet