E46 DRL
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 02.07.2012 22:40 46
- Peamine sõiduk: BMW 318i Touring
- Asukoht: Viljandi
- Kontakt:
E46 DRL
Tere,
Tekkis küsimus, et kuidas saab automaatsed päevasõidutuled E46 panna/teha. Autoks 2000a 318i.
Kas on asi programmeeritav kuidagi või peab mingeid lisavidinaid külge pookima?
Ette tänades!
Tekkis küsimus, et kuidas saab automaatsed päevasõidutuled E46 panna/teha. Autoks 2000a 318i.
Kas on asi programmeeritav kuidagi või peab mingeid lisavidinaid külge pookima?
Ette tänades!
Re: E46 DRL
läbi arvuti diagnostika kaabli
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: E46 DRL
Mida sa nende tulede all mõtlesid, seda, et keerad süüte sisse ja lähituled põlevad, keerad välja ja kõik vait?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 02.07.2012 22:40 46
- Peamine sõiduk: BMW 318i Touring
- Asukoht: Viljandi
- Kontakt:
Re: E46 DRL
Jah, umbes sellist süsteemi ma mõlesingi. Aga eesmärk siis ainult tuled põlema saada ilma gabariiideta kui süüde sees. Kui süüde väljas siis tuled kustus.
Väljamaa foorumis sattusin ka selle peale et päevasõidutuledeks olid kaugtuled mis natuke tuhmimalt põlema pandud. Kumb paremini teostatav on?
Väljamaa foorumis sattusin ka selle peale et päevasõidutuledeks olid kaugtuled mis natuke tuhmimalt põlema pandud. Kumb paremini teostatav on?
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: E46 DRL
Mõlemad on samad, ainult et kui kaugtulede päevatuled on aktiveeritud, siis pole
üldse võimalik tuled välja lülitada süüde sees (nagu DRL nõuabki).
Kui teha automaatseks tulede välja lülitamine, siis saab jätta lihtsalt kogu aeg
lähituled käima ja kui süüde väljas, siis on kõik vait, samas saab sisselülitatud autoga
tuled ikkagi välja lülitada.
Kui sul on xenonid, siis ei soovita mingil juhul põletada neid niisama, kasuta udukaid
või siis kaugtulede asja. Kodeerimisega peaksid mõlemad samakergelt tulema.
üldse võimalik tuled välja lülitada süüde sees (nagu DRL nõuabki).
Kui teha automaatseks tulede välja lülitamine, siis saab jätta lihtsalt kogu aeg
lähituled käima ja kui süüde väljas, siis on kõik vait, samas saab sisselülitatud autoga
tuled ikkagi välja lülitada.
Kui sul on xenonid, siis ei soovita mingil juhul põletada neid niisama, kasuta udukaid
või siis kaugtulede asja. Kodeerimisega peaksid mõlemad samakergelt tulema.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 02.07.2012 22:40 46
- Peamine sõiduk: BMW 318i Touring
- Asukoht: Viljandi
- Kontakt:
Re: E46 DRL
Xenoneid ei ole (õnneks või kahjuks). Mulle tundub see DRL kaugtuledes kuidagi mugavam. Vähemalt ei ole võimalust, et ilma tuledeta ringi sõidad. Ei näe probleemi ka selles, et süüde sees tulesid kustu ei saa panna.
Suur tänu info eest!
Ja kas keegi Viljandis, äärmisel juhul Tartus, oskaks aidata selle DRL'i kodeerimisega väikese tasu eest?
Ning kuna sai vahetatud LCM siis oleks tarvis ka see autole "originaaliks" kodeerida.
Suur tänu info eest!
Ja kas keegi Viljandis, äärmisel juhul Tartus, oskaks aidata selle DRL'i kodeerimisega väikese tasu eest?
Ning kuna sai vahetatud LCM siis oleks tarvis ka see autole "originaaliks" kodeerida.