Vihje BMW-fansis on selline:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... _coupling/" onclick="window.open(this.href);return false;
See visko on tegelikult nagu "lisavarustus" nii luksuse mõttes kui ka võimsuse mõttes.
 Väiksemate võimsustega pole vaja nii palju jahutust kui visko pakub.
Automaadi puhul on kohe see, et pöörded on tihti kõrgemal, automaatkastil on veel
radikas, see tahab veel jahutust ja tulemuseks on see, et elektrivent hakkab tihedamini
käima minema. Kusagilt maalt insenerid on teinud arvutuse, et odavam on rihmaga ringi
ajada kui ajada rihmaga genekat, millel on oma kasutegur ja siis elektriventi, millel on
oma kasutegur. Visko kasutegur on kindlasti suurem.
E39'l jääb elektriliselt väga tihti puudu. Mul on visko peaaegu tuksis ja vesi on pea koguaeg 97.
Nii kui veidi koormust annad, sõidu ajal, siis kohe tuleb elektriline appi. Konditsioneeriga on
pea alati vent sees. Kolmekal on aga kergem elu ja näe tehti asi odavamaks eemaldades visko.