Nukkvõlli andur läbi ?
Postitatud: 23.12.2012 11:25 55
Autoks BMW 2.0 110kw vanos mootoriga. (täpsemalt e39, aga too ei tohiks enam lugeda)
Eelmine omanik väitis, et käis diagnostikas ja näitas nukkvõlli anduri viga, on see järgmise probleemi puhul tõenäoline ka ?
Soojalt läheb võtmest käima, vahel tahab hästi natuke pikemalt ehk ketramist, kui peaks, ning natuke peab vahel gaasi andma(soojalt). Kui ööläbi auto ära seisab, ei ole õnnestund veel võtmest käima saada, lubab ja lubab ainult, aga ei lähe. Nagu korra slepis tõmbad, läheb laksupealt käima. Aga kui gaasi peal ei hoia umbes 1-2 minutit vähemalt, siis sureb välja. Natuke aega gaasi peal hoiad, jääb käima. Soojemate ilmadega ei tea mis teeb.
Kui autoga sõidust tuled(näiteks kasvõi 10km sõitu) ja seisma jätad, siis 3-4 tunnipärast on veel ise normaalselt käima läinud. Kuigi tempi näidik on nullis juba. Aga kui öö ära seisab, siis võtmest käima ei saa.
Küttekulu hetkel öelda ei oska, kilomeetrite järgi vaadates oleks kulu väga suur, aga peab arvestama ka sõidustiili, mis pole olnud rahulik.
Ja kas nuka andurit tasuks kuskilt lammutusest ka otsida, kui on selle viga ? Või on mõtet ainult uuel asjal ?
Kas pildipeal olev andur ongi nukaandur? see kus ring ümber. või kus see asub vms ?


Eelmine omanik väitis, et käis diagnostikas ja näitas nukkvõlli anduri viga, on see järgmise probleemi puhul tõenäoline ka ?
Soojalt läheb võtmest käima, vahel tahab hästi natuke pikemalt ehk ketramist, kui peaks, ning natuke peab vahel gaasi andma(soojalt). Kui ööläbi auto ära seisab, ei ole õnnestund veel võtmest käima saada, lubab ja lubab ainult, aga ei lähe. Nagu korra slepis tõmbad, läheb laksupealt käima. Aga kui gaasi peal ei hoia umbes 1-2 minutit vähemalt, siis sureb välja. Natuke aega gaasi peal hoiad, jääb käima. Soojemate ilmadega ei tea mis teeb.
Kui autoga sõidust tuled(näiteks kasvõi 10km sõitu) ja seisma jätad, siis 3-4 tunnipärast on veel ise normaalselt käima läinud. Kuigi tempi näidik on nullis juba. Aga kui öö ära seisab, siis võtmest käima ei saa.
Küttekulu hetkel öelda ei oska, kilomeetrite järgi vaadates oleks kulu väga suur, aga peab arvestama ka sõidustiili, mis pole olnud rahulik.

Ja kas nuka andurit tasuks kuskilt lammutusest ka otsida, kui on selle viga ? Või on mõtet ainult uuel asjal ?
Kas pildipeal olev andur ongi nukaandur? see kus ring ümber. või kus see asub vms ?
