1. leht 1-st

Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 23.12.2012 11:25 55
Postitas ivorturb12
Autoks BMW 2.0 110kw vanos mootoriga. (täpsemalt e39, aga too ei tohiks enam lugeda) :)
Eelmine omanik väitis, et käis diagnostikas ja näitas nukkvõlli anduri viga, on see järgmise probleemi puhul tõenäoline ka ?
Soojalt läheb võtmest käima, vahel tahab hästi natuke pikemalt ehk ketramist, kui peaks, ning natuke peab vahel gaasi andma(soojalt). Kui ööläbi auto ära seisab, ei ole õnnestund veel võtmest käima saada, lubab ja lubab ainult, aga ei lähe. Nagu korra slepis tõmbad, läheb laksupealt käima. Aga kui gaasi peal ei hoia umbes 1-2 minutit vähemalt, siis sureb välja. Natuke aega gaasi peal hoiad, jääb käima. Soojemate ilmadega ei tea mis teeb.
Kui autoga sõidust tuled(näiteks kasvõi 10km sõitu) ja seisma jätad, siis 3-4 tunnipärast on veel ise normaalselt käima läinud. Kuigi tempi näidik on nullis juba. Aga kui öö ära seisab, siis võtmest käima ei saa.
Küttekulu hetkel öelda ei oska, kilomeetrite järgi vaadates oleks kulu väga suur, aga peab arvestama ka sõidustiili, mis pole olnud rahulik. :D
Ja kas nuka andurit tasuks kuskilt lammutusest ka otsida, kui on selle viga ? Või on mõtet ainult uuel asjal ?

Kas pildipeal olev andur ongi nukaandur? see kus ring ümber. või kus see asub vms ?
Pilt

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 23.12.2012 22:40 43
Postitas sininesalo
see peaks olema jah

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 25.12.2012 15:45 58
Postitas Ekupeku
sama probleem oli ka mul e36 2.0 mootoriga
Käisin diagnostis ja tuli ka välja et andur õhtal , see sai vahetatud ja läks laksult tööle ja pole probleeme esinenud,
A osa oli 115 euri tk.

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 25.12.2012 16:32 50
Postitas ivorturb12
Aku oli ka nagu oli muidugi. Praegu täis laetud korras aku peal ja kaks päeva poolest pöördest külmalt käima läind. Soojalt samas tahab siiski minu arust hästi natuke rohkem ketramist, kui peaks. Nuka andur vist peaks minekut ka mõjutama ?

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 25.12.2012 17:10 03
Postitas Ekupeku
mina enda autoga aru küll ei saanud, aga mul oli nii vahepeal et aeglasemas kurvis tahtis välja surra, ja kütusekulu oli suurem kuidagi.

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 25.12.2012 18:05 16
Postitas ivorturb12
Palju selle vahetuseks muidu lahti peab kakkuma ka, et ligi saada ?

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 25.12.2012 18:56 14
Postitas Ekupeku
ei oska öeldagi:D

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 01.01.2013 18:01 00
Postitas ooDDoo
Selle vahetusekd peab selle vanose klapi sealt eest ära keerama . mingi ca 27 võti oli vist(enne tuleb pistik lahti keerata) ja seejärel anduri polt lahti(mingi 5 või 6 kuuskant) ja anduri pistik asub sisselaske kollektori all.(kui muidu käsi kollektori alla ei mahu tuleb õlifiltri kaas eemaldada. ajakulu ca 10 min

Re: Nukkvõlli andur läbi ?

Postitatud: 03.01.2013 16:20 12
Postitas ivorturb12
ooDDoo kirjutas:Selle vahetusekd peab selle vanose klapi sealt eest ära keerama . mingi ca 27 võti oli vist(enne tuleb pistik lahti keerata) ja seejärel anduri polt lahti(mingi 5 või 6 kuuskant) ja anduri pistik asub sisselaske kollektori all.(kui muidu käsi kollektori alla ei mahu tuleb õlifiltri kaas eemaldada. ajakulu ca 10 min
Jep sain lahti. vanose klapi lahti tegemiseks läks vaja muidu 32 võtit. õnneks mahtus käsi ka kollektori alla. lihtne töö.