1. leht 1-st
õlitasemest
Postitatud: 21.08.2005 10:59 19
Postitas tiit001
tere, siis küs 52588a 125kw. armatuuris hakkas "oelstand" põlema, kuid külma mootariga vaatasin: õlitase oli vardal miinimumi ja maksimumi vahel. kas siis peaks kohe juurde valama või elektroonika valetab? õliks poolsünt castrol.
Postitatud: 21.08.2005 16:55 53
Postitas alts20
nu juurde võiks ikka valada aga ilmselt põhjustab sellel mootoril antud viga karteripõhjas olev andur.Asub ta juhipoolepeal ja paigaldatud karteri põhja külge ülalt alla seega saab teda vahetada ilma õli välja laskmata.
Omal kunagi keegi oli vahetanud ja oli tagasi pannud anduri rohke silikooniga ning ava kust õli välja andurist tuleb oli ummistunud.
Postitatud: 23.08.2005 09:26 03
Postitas Tarvo
kui andur kalab, peaks kirjutama s.k. oelstand sensor/ oil level sensor ingl.k.
Postitatud: 24.08.2005 08:28 20
Postitas truumu
Tarvo kirjutas:kui andur kalab, peaks kirjutama s.k. oelstand sensor/ oil level sensor ingl.k.
Siis peab ta katki olema...
Kui lihtsalt valetab, ei jaga aju matsu ära(pole millega võrrelda ju)
Postitatud: 24.08.2005 09:43 24
Postitas priitv8
truumu kirjutas:Siis peab ta katki olema...
Kui lihtsalt valetab, ei jaga aju matsu ära(pole millega võrrelda ju)
Nii on. Tegelikult polegi seal mingit aju. CCM on ju täiesti dumb-device.
See kiri tähendab katkestust anduri ahelas. Millise nivoo pealt ta juba kontakti annab, on iseasi.
BTW endal olen ka täheldanud, et teade tuleb juba siis, kui õli on viimase kolmandiku peal kahe märgi vahest.
Postitatud: 24.08.2005 19:29 34
Postitas tiit001
ok, kui autu seisab kallakul, nina allapoole, siis oelstandi ei näita