1. leht 1-st
lukku!
Postitatud: 15.08.2005 21:46 03
Postitas Mikk_O
kas on võimalik ilma erilise aretuseta panna. praegu siis 2,0 mootor, aga hirmsasti tahaks3,5-te

mootor ise on olemas kah, täiskomplekt, tahaks siis ikkagi teada, et äkki keegi on pannud? või teab, kas sobib nii enam-vähem?
Postitatud: 15.08.2005 22:57 42
Postitas Hans
Mina tean seda, et "Otsi" on väga abiks. Seda tõstmise juttu siin küllalt räägitud, ning pole mõtet iga "leitud juhtme otsa" pärast uut posti teha.
Postitatud: 16.08.2005 00:05 12
Postitas MairoG
Aga siin foorumis on juttu ju kahest 335 omanikust ja üks on vist isegi müüa.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=14687
ja teist ma lihtsalt ei viitsi otsida üles.
Postitatud: 17.08.2005 17:03 26
Postitas Mikk_O
Postitatud: 17.08.2005 22:33 26
Postitas Mikk_O
kas keegi teab, kas 2,0 ja 3,5 mootoril on elektrijuhtmedsamad, või tuleb juhtmestik ka ümber vahetada? või piisab ainult sellest, kui 3,5 aju panna?
Postitatud: 18.08.2005 03:58 42
Postitas krs
kui mootor 7meselt, siis tõsta ainult vahele. Tervet juhtmestikku ikka vahetama ei pea, vahest lihtsalt kapotialt pistikuist üht teist ringi tõsta. Üldiselt
www.e30.de päris põhjalik sellel teemal.
Postitatud: 18.08.2005 17:56 48
Postitas Mikk_O
tänan
335
Postitatud: 19.08.2005 00:41 14
Postitas byerman
Endal just siuke projekt käsil... autoks oli 318i 89a.
Kui saaks aega tagasi kerida siis , ei hakkaks tegema,, aga kui juba alustatud on siis tuleb lõpuni teha.
Kui teha korralikult,et asi kestaks ka mingi aja,, siis tuleks k,kast ka panna 735 oma. ....................... Jamasi on palju,,,,,,,,,,,,,,
esiteks tuleb ise valm. mootori käpad, sest orig. on liiga ees pool .need tuleks teha tugevast latt rauast(8mm) ,siiis kardaani tuleb lühemaks teha 5-7 cm ja pärast tasakaalu saada
kuidagi,et viskama ei hakkaks.see jubin mis k.kasti küljes on ja kardaani muhviga ühendatakse tuleb lasta treialil ümber teha ,et see sobiks e-30 kardaaniga, juhtmestik koos ajuga, pidama saamiseks ja pidamise parandamiseks soovitaks kindlasti panna 323 v. 325 tagasilla (k.pidur) sport amort+vedru ,lsd diffrist (u.2000 eeku) ei tasu rääkidagi ,seda on eestis sama hea saada kui 20a. süütut (ilusat) tüdrukut,l jne.jne. soovitaks uurida
www.e30.de lehte seal on kirjeltatud samm ,sammult seda protsetuuri..
igal juhul on mul hea meel ,et keegi tahab ka ehitada 335-te.
tuleks varuda piisavalt raha ja kannatust...
Postitatud: 20.08.2005 03:13 44
Postitas Mikk_O
lsd differ ml juba ammu all. keegi arvas, et juhtmestik võib samax jääda, mul ju ikkagi2,0, enne oli ka 1,8 aga see oli ju päris lahja. nüüd kahesega ära harjund ja tahaks võimsamat!!!
Postitatud: 20.08.2005 12:35 52
Postitas byerman
2,0 -l oli lsd all ???????????
ei usuks eriti,,,
pane üks ratas kruusale ja teine asvaldile ja söösta minema ,,, kui LSD siis peavad mõlemad kaapima hakkama.
sul on kindlasti mingi väikse korpusega differ- mis ei pea 3.5 mootoriga nädalatki vastu.. Tuleb panna suurekorpusega differ,see kannatab mingi aja rohkem.. Ja neid väikse korpusega lsd diffreid on veelgi vähem kui suure korpusega...
Postitatud: 20.08.2005 15:29 19
Postitas Mikk_O
igatepidi, üks ratas oli õhus (tungraud oli all) ja tahtsin näha palju välja jookseb, panin käigu sisse, lasin siduri lahti ja sõitsingi. ühesõnaga see ratas, mis maas oli vedas ka ja ma sõitsin tungi pealt alla!
Postitatud: 20.08.2005 16:53 02
Postitas toivoku
kontrollida peaksid saama ka nii, et tõstad mõlemad tagarattad ylesse ja siis keerutad yhte ratast käega ringi ja kui mõlemad rattad yhtepidi käivad siis peaks olema

Postitatud: 20.08.2005 23:41 15
Postitas krs
gardaani lõikama??? milleks? eesimene osa 5 ja tagumine osa 3. Neid vist on erinevatel mudelitel erineva pikkusega, pead vaid sobiva leidma. Kindlasti on ka sobiv hoovastik olemas.
Ise kunagi tõstsin 320 m30/2.8(peaks enamvähem sarnane olema) ja mingit juhtmestiku vahetust pold. Elektrik tõstis juhtmeid pistikus natuke ringi ja oligi ants.
Postitatud: 21.08.2005 16:11 19
Postitas Mikk_O
Postitatud: 29.08.2005 02:01 08
Postitas Mikk_O