1. leht 1-st
					
				Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 24.02.2012 21:29 57
				Postitas 2r90
				Vahetasin õli ning filtri.  Nullisin ka õlinäidu ning hakkas põlema õlituli ainult tühikäigul.
Pakkuge variante mis teha ja kas oleks mida veel nullida tuleks?
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 24.02.2012 22:04 47
				Postitas Heix
				ei saa sinu kirjeldusest täpselt aru milles seisneb probleem?
kas tühikäigul põleb õlirõhu tuli mis asetseb akutule kõrval üleval keskel?
kui see tuli põleb siis on sul õlirõhuga probleemid...äkki õlikogus mis mootoris väga väike?
äkki jätsid õlivahetusel midagi tegemata/tegid valesti?
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 24.02.2012 23:23 40
				Postitas Edson520
				Kontrolli olitase?
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 09:32 20
				Postitas Heix
				Heix kirjutas:ei saa sinu kirjeldusest täpselt aru milles seisneb probleem?
kas tühikäigul põleb õlirõhu tuli mis asetseb akutule kõrval üleval keskel?
kui see tuli põleb siis on sul õlirõhuga probleemid...äkki õlikogus mis mootoris väga väike?
äkki jätsid õlivahetusel midagi tegemata/tegid valesti?
võimalik ka õli vale viskoossus ehk panid nt liiga vedela õli sisse aga seda eriti ei usu..
 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 10:00 18
				Postitas 2r90
				Autoks siis oli e39 525tds sai vahetatud filter ning oli õliks oli saw 10-40.
ja põlema hakkas akutule kõrval õli tuli jah. kuskilt lugesin, et mingi tõrge on teistelgi tekkinud peale õlivahetust selle õlitulega aga ei leidnuud enam seda postitust siit foorumist üles.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 10:01 38
				Postitas Edson520
				2r90 kirjutas:Autoks siis oli e39 525tds sai vahetatud filter ning oli õliks oli saw 10-40.
ja põlema hakkas akutule kõrval õli tuli jah. kuskilt lugesin, et mingi tõrge on teistelgi tekkinud peale õlivahetust selle õlitulega aga ei leidnuud enam seda postitust siit foorumist üles.
palju sisse läks?
 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 10:08 57
				Postitas Günther
				Räägi korra kuidas õli vahetasid (lahtiseletatult)?
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 10:18 15
				Postitas 2r90
				õli läks sisse 6,5/L.
Õli välja, filter küljest, filtri elemendil tihendi vahetused, filter õli täis ja kokku tagasi,õli sisse, õige aparaadiga õli tulede nullimine.
Täpselt nii ta käis.
Ega natuke teises järjekorras  et ennem õli mingil määral ja siis filter ei tohiks lugeda midagi! kuulsin kuskilt et oli ka sama laadne probleem olnud aga se ei tohiks tähendada ju .
Õlivarras näitab maximumi ja sai ka koe proovitud akuklemmide koos hoidmist mis pidi ajule mõjuma,ag aei aidanud ka see.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 10:54 08
				Postitas Günther
				Kõik oleks nagu õige. Räägi täpsemalt, mis õli sisse läks ja kas kohe kui auto käima panid hakkas tuli põlema?
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 13:40 07
				Postitas 2r90
				Tulin mõttele, et äkki õlitatsik sitane!
Pole sellel autol uurinud kus se asuda võiks oskaks keegi täpsema asukha anda ennem kui tunked selga ajan?
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 13:57 36
				Postitas 2r90
				võib se olla õlielemendi taga täpselt ploki pool?
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 19:05 36
				Postitas frequency
				Ei ole nüüd konkreetselt kursis milline õlifilter sellel autol kasutusel on. Kuid omal juhtus ühekorra nii, et sai ostetud odavama otsa filter(sellel mootoril oli õlifiltri sees rõhu klapp). See klapp ei toiminud korralikult ja sama moodi läks õlituli põlema - ehk siis praak filter. Vahetasin filtri uue kallima vastu välja ja probleem lahenes.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 20:27 56
				Postitas Edson520
				6.5L on vähe selle mootori jaoks, + filter 300ml. pane rohkem õli
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 21:08 29
				Postitas Mart_L
				Edson520 kirjutas:6.5L on vähe selle mootori jaoks, + filter 300ml. pane rohkem õli
Kuskohast selline info pärineb ja kas see 300ml juurde valamine kustutab  lõpuks tule ära 

 Aga teemasse, siis soovitaks samuti filtriosa kriitiliselt üle vaadata kuna endalgi vilgutas kunagi B-osa filtri pärast tuld 

 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 21:38 53
				Postitas Mr.Black
				No Autodata annab ka 6,8l.

 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 25.02.2012 22:13 10
				Postitas Edson520
				Mart_L kirjutas:Edson520 kirjutas:6.5L on vähe selle mootori jaoks, + filter 300ml. pane rohkem õli
Kuskohast selline info pärineb ja kas see 300ml juurde valamine kustutab  lõpuks tule ära 

 Aga teemasse, siis soovitaks samuti filtriosa kriitiliselt üle vaadata kuna endalgi vilgutas kunagi B-osa filtri pärast tuld 

 
0,5l muidu ei pane tuli polema, tundub et kas filtriga jama voi ei lainud niipalju mis oli kirjutatud, kas on raske olitaset kontrollida?
 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 26.02.2012 01:12 50
				Postitas Günther
				sellel element õlifiltrer minu teada ju, vaevalt, et sellel midagi viga!!! Kui plekist siis muidugi võib selle viga olla...
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 26.02.2012 09:28 23
				Postitas PeeterA
				2r90 kirjutas:Autoks siis oli e39 525tds sai vahetatud filter ning oli õliks oli saw 10-40.
ja põlema hakkas akutule kõrval õli tuli jah. kuskilt lugesin, et mingi tõrge on teistelgi tekkinud peale õlivahetust selle õlitulega aga ei leidnuud enam seda postitust siit foorumist üles.
Kas akutulest vasakul või paremal? Vasakul pool on õlitaseme märgutuli, paremal õlirõhu hoiatustuli.
 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 26.02.2012 14:29 48
				Postitas eero
				300g vähem õli ei mõju õlirõhule grammigi. 2-3 liitrit võib ka nii suure karteri puhul puudu olla ilma et rõhk kaoks. Niiet õlikoguse teooria võib kohe ära unustada. Pealegi oli hädaline kuskil kirjutanud, et varras näitab max taset.
Võib proovida mõnda teist filtrit igaks juhuks. Ükskõik millist, pole üldiselt vahet. Aga see ka siiski väheusutav, et filter su rasket elu siin põhjustab.
Võiks mõõta õlimanometriga kas reaalselt ka ikka rõhk puudu on. Või siis kohe vahetada rõhuandur igaks juhuks.
Aga küsimus on hoopis see, kas on sinu käes sellel autol varem ka õli on vahetanud? Või on auto hiljuti ostetud?
Kui on vastsoetatud auto ja ajalugu teadmata, siis võib arvata. et müügiks oli mingit õli viskoossuse suurendajat lisatud, et viledaks kulunud väntvõlli saalte vahelt surve maha ei jookseks.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 26.02.2012 15:16 55
				Postitas Cert85
				Olen kuulnud küll, kus halvasti olev filter laseb õlirõhu maha.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 27.02.2012 08:59 11
				Postitas Rain
				pigem kahtlustaks ka filtrit, äkki juhtus, et ei lükanud õlifiltri korgi otsa korralikult sisse. Filter läheb ju sinna suht tihkelt selga nagu mingi randi taha. Hakkasid kinni keerama ja niipea kui filter jõudis kopsiku põhja võis kaas hakata filtrit kaasa vedama ja keeras kaheksasse. Ükskord oleks endal see õnnestunud peaaegu aga lõpp läks järjest raskemaks ja otsustasin välja keerata. Suurt pahandust tookord õnneks ei juhtunud. See üks teooria, kui reaalne asi on pead ise järgi vaatama.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 02.03.2012 19:08 49
				Postitas Keith120
				Natuke teemast mööda aga kas filtri kopsik tuleb kohe õli täis valada. Mina pole kunagi kohe valanud, filter sisse, kopsik kinni , õli mootorisse. Auto käima , natsa mootor töötab, jätan uuesti seisu ja siis lisan õli normi. Miks see kopsik eraldi tuleb täis valada?
Kui mootor tööle panna, siis ta jookseb ju ise täis.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 03.03.2012 00:14 39
				Postitas eero
				Ei ole vaja muidugi.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 28.04.2013 22:24 59
				Postitas saiko
				Ma igaks juhuks kirjutan siia oma variandi ka. Mul oli suurem tihendite vahetus ja ununes hiljem õlifiltri kaaneküljest selline torujas moodustis lauapeale ( hiljem prügikasti ) . Samamoodi põles tühikäigul ja gaasi andes kadus ära. 10euri uus kaan ja voilaa. lihtsalt igaksjuhuks.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 29.04.2013 08:59 23
				Postitas Trionic
				Asjaolude kokkusattumine ja pumba poldid lahti näiteks.
			 
			
					
				Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
				Postitatud: 29.04.2013 11:08 22
				Postitas bmwRe39
				enda 530d kasutasin WIX filtrit ja oli sama probleem...takkaotsa oli filter kokku tõmbunud...igatahes minul algas see jama odavast filtrist..
parimat