e32 750 il 90a.
Postitatud: 06.08.2005 19:21 43
				
				e32 750 il 90a. on samasugune mootor nagu hiljem e38?
			 ei oma võimalust teda osta siis näitan seda ka teistele (muidugi see kes on sellist otsinud on selle ka ise üles leidnud).  http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto peaks asuma Tallinnas Mustamäel ja on toodud Eestisse eelmise aasta novembris. Rohkem ta kohta öelda ei oska kuna pole ise kohapeal käinud - piltide peal on küll ilus (ilu muidugi vaataja silmades
 ei oma võimalust teda osta siis näitan seda ka teistele (muidugi see kes on sellist otsinud on selle ka ise üles leidnud).  http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto peaks asuma Tallinnas Mustamäel ja on toodud Eestisse eelmise aasta novembris. Rohkem ta kohta öelda ei oska kuna pole ise kohapeal käinud - piltide peal on küll ilus (ilu muidugi vaataja silmades  )
 )ma teadsin, et k6igil 750del on laiad neerud.margo74 kirjutas:Leidsin vahepeal üsna ahvatleva isendi kuid kuna iseei oma võimalust teda osta siis näitan seda ka teistele (muidugi see kes on sellist otsinud on selle ka ise üles leidnud). http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto peaks asuma Tallinnas Mustamäel ja on toodud Eestisse eelmise aasta novembris. Rohkem ta kohta öelda ei oska kuna pole ise kohapeal käinud - piltide peal on küll ilus (ilu muidugi vaataja silmades
)
et jah, äkki ära paugutatud ja polnud kohe laia esiosa romulatest võtta?soon kirjutas:
ma teadsin, et k6igil 750del on laiad neerud.

Arvan et ajad midagi sassi.Margus_L kirjutas:minu teada müüs seda keegi siin foorumis... naisterahvas oli vist
peab küll - V12 olid algusest peale laiad neerudeero kirjutas:Pakun, et ka see laiade neerude teooria ei pea paika.

see jutt on küll päris vale,olen mitu korda küünlaid vahetanud pole vaja midagi mootorit tõsta kuid aega läheb kuskil 2-3 tundikOll kirjutas:... ja kõikide küünalde vahetuseks on vaja mootoripadjad lahti lasta ja mootorit natuke tõsta, vähemalt e32-ga oli nii.
lõpuni oli 24Vtr22nsmees kirjutas:E32'l on 5.0 V12 24V ; 300hj, 450Nm
E38'l on 5.4 V12, algul oli 24V, hiljem 48V? ; 326hj, 490Nm

Siiski, siiski, E65 760i N73B60 on ka juba neljaklapimootor.wirx kirjutas:48V on mclaren juba
kas ikka e32? kui nii, siis õnnitlen osavate näpukeste puhul.Ken kirjutas:see jutt on küll päris vale,olen mitu korda küünlaid vahetanud pole vaja midagi mootorit tõsta kuid aega läheb kuskil 2-3 tundikOll kirjutas:... ja kõikide küünalde vahetuseks on vaja mootoripadjad lahti lasta ja mootorit natuke tõsta, vähemalt e32-ga oli nii.

Sügavalt rumal jutt..... olen seda tööd teinud,mitte midagi sellist ei pea tegema kui vähegi tööriistasid ja oskuseid onkOll kirjutas:... ja kõikide küünalde vahetuseks on vaja mootoripadjad lahti lasta ja mootorit natuke tõsta, vähemalt e32-ga oli nii.
Antud autost ei tea siis keegi rohkem midagi?margo74 kirjutas:Leidsin vahepeal üsna ahvatleva isendi kuid kuna iseei oma võimalust teda osta siis näitan seda ka teistele (muidugi see kes on sellist otsinud on selle ka ise üles leidnud). http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto peaks asuma Tallinnas Mustamäel ja on toodud Eestisse eelmise aasta novembris. Rohkem ta kohta öelda ei oska kuna pole ise kohapeal käinud - piltide peal on küll ilus (ilu muidugi vaataja silmades
)
nooeitea, saab vast ka ilmaEt siis väidetavalt on probleemiks vaid too 12. küünal, mis + klahvi all peidus on. Seega ainus pusletükk, mis selle küünla vahetuseks maha tuleb rebida, on + terminal.
Saab küll... sai ilma lammutamata kätte ...külma oli tookord ca -20c(õues vahetasin)patrik kirjutas:nooeitea, saab vast ka ilmaEt siis väidetavalt on probleemiks vaid too 12. küünal, mis + klahvi all peidus on. Seega ainus pusletükk, mis selle küünla vahetuseks maha tuleb rebida, on + terminal.