1. leht 1-st
E39 530d turbo mure
Postitatud: 02.08.2005 23:15 23
Postitas ArgoV
Täna lahkus siit ilmast minu auto turbo. UM-i teatel on võll pooleks.
Kas kellelgi on kogemust, saab sellist turbot parandada? Abiks oleks ka soovitused, kust vastupidisel juhul saaks vahetusturbot võimalikult soodsalt. UM-s letihind 21000.- eeku + töö...
Postitatud: 02.08.2005 23:24 36
Postitas Relk
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW
Mis mootor hetkel üldse teeb. Sõidab aga jõudu pole?
Peavalu on sellest igatahes küllga.
Postitatud: 02.08.2005 23:26 30
Postitas Mulk
uuri soome foorumist, sealt kuuaega tagasi lugesin, keegi just vahetas kah 530 d 2001 aasta omal turbot , hinnad ja võimalused olid.
www.bmwtuningclub.net ja vist ongelmat või tekniika alt.Kui ei leai võin lähipäevil vaadata kui aega saab.
Postitatud: 02.08.2005 23:57 55
Postitas Ivar
mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks

Postitatud: 03.08.2005 00:29 00
Postitas ArgoV
Ivar kirjutas:Palju sul reaalne läbisõit on?
Ca 96000 km. Auto omal ajal uuena UM-st ostetud ja läbisõit kontrollitud.
Postitatud: 03.08.2005 00:31 22
Postitas ArgoV
Relk kirjutas:Mis mootor hetkel üldse teeb. Sõidab aga jõudu pole?
Jep. Ja tossab.
Postitatud: 03.08.2005 08:10 03
Postitas Raivo
Turbote maailmas levib legend kodanik Kuul'ist, kes pidavat ka s*tast saia tegema.
Tema kontakt: Jaak 5033993
Peaks asuma kusagil Viimsis.
Postitatud: 03.08.2005 09:00 01
Postitas ArgoV
Raivo kirjutas:Turbote maailmas levib legend kodanik Kuul'ist, kes pidavat ka s*tast saia tegema.
Tema kontakt: Jaak 5033993
Peaks asuma kusagil Viimsis.
Tänud Raivo, selle kontaktiga juba tegeletakse

Postitatud: 03.08.2005 09:07 30
Postitas raimo_r
Postitatud: 03.08.2005 09:12 25
Postitas Charly
Ivar kirjutas:mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks

Turbo on võimalik ka kordi väiksema läbisõiduga ribadeks lasta, kui sellega (ja selle jahutamisega) sitasti ümber käia
PS ka automaatkasti on võimalik tunduvalt kiiremini kotti lasta, kui 7 aastaga.
Selle jama küüsis ei vaevle BMW, vaid KÕIK autotootjad....kui vähegi käredama pöördemomendiga auto on, hakkab ATM kast vatti saama
Postitatud: 03.08.2005 09:25 38
Postitas ArgoV
Charly kirjutas:Ivar kirjutas:mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks

Turbo on võimalik ka kordi väiksema läbisõiduga ribadeks lasta, kui sellega (ja selle jahutamisega) sitasti ümber käia
Eelmise omaniku eest muidugi pead panti ei pane, aga ise jätan alati sõidust tulles auto vast minutiks tööle veel...
Ja UM tunnistab ausalt, et selliseid asju juhtub kahjuks ka ise midagi valesti tegemata...
Postitatud: 05.08.2005 14:25 36
Postitas Raivo
No kas on mingeid põhjuseid kah leitud?
Postitatud: 05.08.2005 15:46 45
Postitas ArgoV
Raivo kirjutas:No kas on mingeid põhjuseid kah leitud?
Põhjuseid vast hetkel keegi ei otsigi
Turbo on Kuuli käes, lubas esmaspäeval öelda, kas sellest saab veel elulooma või pole mõtet jamada.
Kui saab turbo korda, siis lasen UM-s muu igaks juhuks veelkord üle vaadata. Põhimõtteliselt võib ju ka näiteks õlituses viga olla...
Postitatud: 11.08.2005 18:37 42
Postitas ArgoV
Nii, auto taas sõidukorras
Kodanik Kuul tegi turbo korda ja andis ka 6-kuulise garantii oma töödele. Igatahes hetkel sõidab auto küll samuti nagu enne remonti...
Hindadest ka - turbo remont koos tshekiga ca 8300 EEK. Ei uurinud, kas ilma paberita oleks odavamalt saanud - niikuinii oli remont vaja firma kuludesse saada.
Lisaks veel UM-le ca 1800 EEK + 7 l Castroli täissünt õli.
Kokku seega ligi 11000 krooni...
Mingit muud viga UM auto juures ei tuvastanud. Jääb üle vaid loota, et turbo purunemine oli tingitud kas tehase praagist või auto eelmise omaniku hoolimatusest/teadmatusest...
Postitatud: 12.08.2005 00:14 51
Postitas priitv8
Turboautole oleks põhjust kvaliteetõli ka valada.
21k raha eest saaks seda 100 liitrit, mis peaks 5 aastaks jätkuma.
Postitatud: 12.08.2005 08:57 44
Postitas ArgoV
priitv8 kirjutas:Turboautole oleks põhjust kvaliteetõli ka valada.
21k raha eest saaks seda 100 liitrit, mis peaks 5 aastaks jätkuma.
Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
Kas Castroli täissünt ei ole piisavalt hea? See, et ma õli eest mingit megasummat ei maksnud, ei tähenda veel, et ma sinna Addinoli sisse valaks... Kõik inimesed lihtsalt ei osta õli letihinnaga

Postitatud: 12.08.2005 10:16 44
Postitas priitv8
ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla
täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Postitatud: 12.08.2005 10:33 06
Postitas ArgoV
priitv8 kirjutas:ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla
täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Vastus PS-s
Postitatud: 12.08.2005 13:06 03
Postitas eero
priitv8 kirjutas:ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla
täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Nooh, jaeketist ostetud Castol RS 10W60-ga sõidan mina.
Jaekauplus, kust seda 800 kr/4l (oli viimati kui ma ostsin) saab ja riiulist kohe võtta on Melasi Auto
Arvan, et Argo sõidab samaga.
Postitatud: 12.08.2005 13:31 36
Postitas priitv8
eero kirjutas:Arvan, et Argo sõidab samaga.
Tuleb välja, et mitte.
Postitatud: 12.08.2005 13:39 09
Postitas ArgoV
eero kirjutas:priitv8 kirjutas:ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla
täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Nooh, jaeketist ostetud Castol RS 10W60-ga sõidan mina.
Jaekauplus, kust seda 800 kr/4l (oli viimati kui ma ostsin) saab ja riiulist kohe võtta on Melasi Auto
Arvan, et Argo sõidab samaga.
Eero, loomulikult on minu Castrol pärit Melasist, kuid paraku müüs Peeter mulle 5W-40 Magnateci...
Samas, tänu UM-le sõidavad kõik sealt ostetud diislid samuti odavama otsa täissündiga ja pole ka katki midagi... Lihtsalt oma "kallima" eest saab alati paremini hoolitseda, mida ma järgmisel korral ka teha kavatsen. Aitähh Priitv8 ja Eero asjalike nõuannete eest!
OT
Postitatud: 12.08.2005 14:16 23
Postitas pec
küsija suu pihta ei löödavat. kuna siin õlidest nüüd korra juttu tuli, siis mida need õli markeeringud tähendavad üldse: 5w40, 10w40, 10w60 jne? vahepeal oli mul arusaam, et 5w40 on tavaliselt täissünt ja 10w40 on poolsünt või midagi säärast

, mis ilmselt on vale. kas mootori kapitaalremondi läbi teinud BMW316 läbisõiduga umbes 230000 km tasub parem panna poolsünti õli? mis markeeringuga oleks soovitatav?
Re: OT
Postitatud: 12.08.2005 14:53 11
Postitas ArgoV
pec kirjutas:küsija suu pihta ei löödavat. kuna siin õlidest nüüd korra juttu tuli, siis mida need õli markeeringud tähendavad üldse: 5w40, 10w40, 10w60 jne? vahepeal oli mul arusaam, et 5w40 on tavaliselt täissünt ja 10w40 on poolsünt või midagi säärast

, mis ilmselt on vale. kas mootori kapitaalremondi läbi teinud BMW316 läbisõiduga umbes 230000 km tasub parem panna poolsünti õli? mis markeeringuga oleks soovitatav?
Kasuta otsingut ja leiad kindlasti samal teemal tehtud postitusi.
Kiirelt leidsin ühe sobiva, aga neid on kindlasti veel.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=%F5lid