1. leht 1-st
Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 17.01.2012 08:06 44
Postitas m0ff
Mul siis tégemist E46 2000 2.0 Diisliga.
Kas see on normaalne et jahutusvedeliku temp läheb poole peale alles 40 km ära sõites või on üleüldse suhteliselt madalal. On kindlasti termostaat tuksis?
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 17.01.2012 19:08 58
Postitas mitupea
Normaalne see kindlasti pole. Endal ka 320D ja üsna nobedalt läheb tempi seier keskele. praeguse -6 kraadiga u. 10 km sõitu ja on keskel. Ju sul ikka termostaadi jama.
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 20.01.2012 16:51 40
Postitas m0ff
termostaat siis nüüd vahetatud, jahutusvedelik sees ja õhutatud. Sõitsin eile (5 kraadi külma) 10 km ja temp läks 1/3 peale.. ei taha nagu ikka poole peale minna. Milles võib jama olla?
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 20.01.2012 20:23 59
Postitas jõmmu4
Kui sul on m47 moto.siis sellel on kaks termostaati.
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 24.01.2012 13:46 07
Postitas m0ff
kus on krijas mis seeria mootor mu autol on? ja kust saaksin teada, kus see teine termostaat veel asuda võiks?
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 24.01.2012 14:13 48
Postitas Chris_P
http://bmwfans.info/vin/
siseta VIN koodi viimased 7 numbrit.
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 24.01.2012 17:27 09
Postitas m0ff
Tänud.. sain teada et mul M47 mootor, aga kus see teinetermostaat olla võiks siis.. igalpool juttu ainult sellest, mille ära vahetasin
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 24.01.2012 18:00 04
Postitas Chris_P
"Failed EGR 'stat will cause a low range (low 70's is typical), with slow warm up. The first stage EGR 'stat element is set to open at 70-degrees and that is the part that fails in the open position, preventing initial warm up. It is supposed to just 'bleed' coolant from the first stage, until the main 'stat is open and then the EGR thermostat second element fully opens at 90-degrees and above.
Main 'stats typically start falling off optimum range, and gradually drop through the 80's."
egr termostaadi asukoha saad siit teada
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/29
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 27.01.2012 22:36 35
Postitas m0ff
vahetatud ka egr termostaat.. mitte midagi ei muutunud.
mislles võib veel jama olla.. mõlemad termostaadid ju vahetatud uute vastu.
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 30.01.2012 00:57 49
Postitas martinr112
Kas mootori ja radika vahel olev "ribikardin" sulgub külmaga?
Kui on tehase poolt elektriline lisasoojendi või webasto siis kas need töötavad?
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 31.01.2012 10:08 52
Postitas m0ff
mis asendis "ribikardin" mootori ja radika vahel auto seisimise ajal on? ka kinnises või hakkab see töötama auto käivitamisest alates.
Pole ei webastot ega muud eelsoojendit
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Postitatud: 31.01.2012 21:59 20
Postitas martinr112
ribikardin sulgub mootori töötades.