BMW 325i aku läks keema.
Postitatud: 16.07.2005 14:51 44
autoks siis bmw 325i 1991a. e36 kere 2,5 kat.
vahendan siis sõbra probleemi, jamad algasid sellest kui konditsioneeri ventilaator kinni jooksis ja kaitsme läbi põletas, mingi aeg peale seda oli auto juures tunda koledat haisu ning omanik ei osanud aimata millest see tulla võis, arvas, et freoon samas oli aku nii tühi, et auto ei käivitunud. Kuna lükates läks auto kenasti käima otsustas ta 20km koju sõita, poolel teel aga läks auto lolliks ära, tuled kustusid, armatuuri valgustus vilkus, uksed lukustusid ning maki juurest lõi sahmaka suitsu välja, tööle hakkasid ohutuled ning põlema jäi lambike käigukangi juures, punane led pirn. Peale seda oli läbi nii maki kui pardakompuutri kaitsmed, pagasiruumis oli aga üks kuum ja kahisev aku mille roheline kontoll silm oli kustunud.
et aga katsetamiseks polnud teist akut proovisime hiljem sama jahtunud akuga kas autol veel elektrisüsteem toimib, süüte keeramisel põleb armatuuri valgustus ning ohutulede relee plõgiseb, tegelikult plõgiseb ta kohe kui aku ühendada ning seesama punane lambike käigukangi juures mille tähendust me ei tea. Vaevalt, et aku vahetusest piisab seega oskab keegi öelda miks ja kuidas genekas aku üle laadis ning mis sellise laksu tagajärg auto elektroonikale teha võis?
vahendan siis sõbra probleemi, jamad algasid sellest kui konditsioneeri ventilaator kinni jooksis ja kaitsme läbi põletas, mingi aeg peale seda oli auto juures tunda koledat haisu ning omanik ei osanud aimata millest see tulla võis, arvas, et freoon samas oli aku nii tühi, et auto ei käivitunud. Kuna lükates läks auto kenasti käima otsustas ta 20km koju sõita, poolel teel aga läks auto lolliks ära, tuled kustusid, armatuuri valgustus vilkus, uksed lukustusid ning maki juurest lõi sahmaka suitsu välja, tööle hakkasid ohutuled ning põlema jäi lambike käigukangi juures, punane led pirn. Peale seda oli läbi nii maki kui pardakompuutri kaitsmed, pagasiruumis oli aga üks kuum ja kahisev aku mille roheline kontoll silm oli kustunud.
et aga katsetamiseks polnud teist akut proovisime hiljem sama jahtunud akuga kas autol veel elektrisüsteem toimib, süüte keeramisel põleb armatuuri valgustus ning ohutulede relee plõgiseb, tegelikult plõgiseb ta kohe kui aku ühendada ning seesama punane lambike käigukangi juures mille tähendust me ei tea. Vaevalt, et aku vahetusest piisab seega oskab keegi öelda miks ja kuidas genekas aku üle laadis ning mis sellise laksu tagajärg auto elektroonikale teha võis?