1. leht 1-st
K: kliima (muudetud: konditsioneer)
Postitatud: 09.07.2005 11:44 32
Postitas Jaanus_P
miks peale auto käivitamist alati kliima ise järgi läheb? vaja siis alati nupust maha võtta. kas võib olla asi mingi väsinud relees?
Postitatud: 09.07.2005 12:15 21
Postitas kuldar
ei oska nõu anda sest küsimus nati segane ,kui kliima sees siis peabki järgi minema see ju loogiline kliima kompressori rihmaratas käib koguaeg ringi ja kui sidur käskluse saab siis hakkab ka kompressor toimetama .selgitaksid ehk probleemi täpsemalt
Postitatud: 09.07.2005 12:21 28
Postitas Jaanus_P
ma ju selgitasin omast arust päris loogiliselt. aga ok. proovin uuesti. istun autosse keeran auto tööle (võtmest) ja lülitan kliima välja. jätan auto seisma. keeran uuesti auto tööle (ikka sama võtmega

) ja jälle pean kliima välja lülitama. miks? ma ju ennem juba lülitasin ta välja.
Postitatud: 10.07.2005 16:05 11
Postitas kuldar
Uurin esmaspäeval asja spetside käest oma töö juurest kardan et seal on mingi elektri kamm või relee jumpsib ,aga see on minu oletus.Ise tean kliimast üsna pealiskaudselt aga elekter on null.Aga kas Tartu poole pole asja , kui on siis tule läbi (Termo Ekspress Betooni tn.4) ja olen kindel et leiame lahenduse kui just aju vms. lollusi ei tee.
Postitatud: 12.07.2005 08:53 44
Postitas dantee
Kas tegu kliimaga või kodits.'ga. Kui kliimaga, siis võimalus see, et sisse lülitatud "auto" programm ja valitud soovitud temp. Kui lülid süüte sisse, saab signaali, et temp lubatust kõrgem ja asub omi kohustusi täitma. Muidugi, kui süsteemis jahutuseks vajalikku gaasi vähe, hakkab samuti ise järgi plõksima?! Külmikute rem.töökojast saad viimasel juhul abi!

Postitatud: 12.07.2005 14:43 29
Postitas Jaanus_P
vat nüüd pean mõtlema. teen kiirelt süsteemist pildi ja üritan üles panna. kas arvad, et süsteem võib ennast sellepärast sisse lülitada, kuna temp on märgitud 18c?
Postitatud: 12.07.2005 14:50 56
Postitas priitv8
Mis siin pildistada. Kui on kolm pöördnuppu paremal ja vasakul kolm mehhaanilist liugurit, siis on konditsioneer. Kui on kolm kettaserva üleval ja all rida klahve (nt. õhu suuna reguleerimiseks), siis on kliimaautomaatika.
Konditsioneer:
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2075301.jpg
Kliimaautomaatika:
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2080366.jpg
Postitatud: 12.07.2005 14:58 23
Postitas Jaanus_P
punastan nüüd. autot ostes oli kiri kliima ja sellest see eksitus. mul ikka siis konditsioneer peal. aga küsimus ikka sama! kas sellest võib see tuleneda, et ratakestel on temp keeratud 18c peale?
Postitatud: 12.07.2005 15:10 13
Postitas priitv8
efekt kirjutas:punastan nüüd. autot ostes oli kiri kliima ja sellest see eksitus. mul ikka siis konditsioneer peal.
Ega seal tegelikult vahet polegi, kliimaautomaatika puhul on rõhk sõnal "automaatika".
efekt kirjutas:aga küsimus ikka sama! kas sellest võib see tuleneda, et ratakestel on temp keeratud 18c peale?
See esimese pildi süsteem ei lülita küll ise konditsioneeri taha, mul vähemalt pole ta kunagi nii teinud. Süüdet sisse lülitades on see olek, mis viimati välja lülitades jäi.
Postitatud: 12.07.2005 20:03 30
Postitas Jaanus_P
võimalik, et mingi relee jamas. hetkel sai uuesti testitud autot... nüüd seda jama ei märganud. ehk oli asi selles, et auto oli pikalt seisnud ja nüüd igapäevases kasutuses. kui probleem lähipäevadel uuesti probleem tagasi tuleb siis annan teada.