1. leht 1-st

Turbo

Postitatud: 25.09.2011 00:08 52
Postitas Mario22
Teema selline oman E46 2.0tdi 2003a.Käisin enne ostmist diagnostis ja öeldi et üks probleem oli turbo, et turbo ei tööta täis võimsusega et kui kujutleks ette et skaala on 100% siis minu turbo töötab 10-ne kandis.
Vajutades annab tunda ka et vahepeal tõmbab korralikult istmesse ja mõnikord nagu ei võtaks turbot taha.
Et mis annaks teha? turbo lahti võtta ja puhastada või mingi osa läbi , ei tea turbost suurt midagi, kuidas sellega siis on ?
Tänud.

Re: Turbo

Postitatud: 25.09.2011 10:55 58
Postitas Mario22
Turbo rõhk on madal st.

Re: Turbo

Postitatud: 25.09.2011 11:21 45
Postitas Bronco
Turbot juhitakse vaakumiga. Turbo ise võib täiesti korras olla, kuid mõni vaakumvoolik katki või elektriline klapp, mis juhib turbo juhtimise vaakumit (kena lause :lol:). Välistada ei saa ka turbo enda viga muidugi. Üldiselt pädev diagnostik leiab vea üles ma usun, see auto on piisavalt "keeruline", et juppe lihtsalt vahetades võib asi palju kallimaks minna.

Re: Turbo

Postitatud: 25.09.2011 12:11 30
Postitas Mario22
Vaakum voolikum on ka rabedad jah , et soovitati need ka ära vahetada, et ehk aitab juba see.
Kui ei siis edasi juba asjatundja juurde kes turbo lahti krutib.Alustan voolikutest :)

Re: Turbo

Postitatud: 28.09.2011 20:17 49
Postitas Heix
kui on võimalik ligipääs turbole siis võtta maha toru mis läheb turbost õhupuhastisse,pistad kaks näppu turbo otsast sisse ja vaatad kas annab võlli loksuma või ei,väikene külgloks võib olla,pikiloks peab olema olematu,ehk siis,võlli lükkad/tõmbad ei tohi loksu olla ja üritad külgedele loksutada siis hästi pisike loks on lubatud.
ja alati annab visuaalselt uurida kas nt turbo lekib õli jne.....


edu..

Re: Turbo

Postitatud: 29.09.2011 01:15 20
Postitas Peeter_S
Heix kirjutas:kui on võimalik ligipääs turbole siis võtta maha toru mis läheb turbost õhupuhastisse,pistad kaks näppu turbo otsast sisse ja vaatad kas annab võlli loksuma või ei,väikene külgloks võib olla,pikiloks peab olema olematu,ehk siis,võlli lükkad/tõmbad ei tohi loksu olla ja üritad külgedele loksutada siis hästi pisike loks on lubatud.
ja alati annab visuaalselt uurida kas nt turbo lekib õli jne.....


edu..
Ma tahaks teada, kuidas sa külmkojast turbovõlli katsudes loksu tuvastad?
Ja kas turbo näiteks lekib õli...:D
Nii vana auto puhul turbo LEKIB õli. Kui muidugi sinna vähem kui aasta tagasi ei pandud uut turbot (ei mõtle hetkel hiinlast).

Re: Turbo

Postitatud: 29.09.2011 02:21 03
Postitas Riivo
filtrist tulev lõdvik maha, mutrist sõrmedega kinni ja tuvastab nagu nipsti...ainult et...täiesti külma mootoriga tuleks seda siis teha...täpsustuseks :)

Re: Turbo

Postitatud: 29.09.2011 19:18 49
Postitas Heix
Peeter_S kirjutas:
Heix kirjutas:kui on võimalik ligipääs turbole siis võtta maha toru mis läheb turbost õhupuhastisse,pistad kaks näppu turbo otsast sisse ja vaatad kas annab võlli loksuma või ei,väikene külgloks võib olla,pikiloks peab olema olematu,ehk siis,võlli lükkad/tõmbad ei tohi loksu olla ja üritad külgedele loksutada siis hästi pisike loks on lubatud.
ja alati annab visuaalselt uurida kas nt turbo lekib õli jne.....


edu..
Ma tahaks teada, kuidas sa külmkojast turbovõlli katsudes loksu tuvastad?
Ja kas turbo näiteks lekib õli...:D
Nii vana auto puhul turbo LEKIB õli. Kui muidugi sinna vähem kui aasta tagasi ei pandud uut turbot (ei mõtle hetkel hiinlast).

mina nt 2002a passatil sain nii tuvastatud,loks on ikka tunda kui ta seal on.

Re: Turbo

Postitatud: 29.09.2011 20:27 46
Postitas Peeter_S
Ju te siis olete pädevamad ja tundlikke sõrmedega.
Mina soovitaks võlli katsuda mõlemalt poolt korraga, tuvastab lõtkud tunduvalt paremini :D