1. leht 1-st
320 M50 tõmme jama..
Postitatud: 17.06.2005 21:10 48
Postitas naips
Kui gaasi järsult rohkesti vajutada,siis tömbab nagu hinge kinni ning hakkab vaikselt koguma,aga samas gaasi vaikselt maha lasta,siis hakkab tirima.Kiirendus toimib nii,et vajutan gaasi sujuvalt,kui üle vajutan ei tiri.
kellelgi mingit varianti on välja käia?
Postitatud: 17.06.2005 22:06 50
Postitas meph
Õhulugeja, lambdaandur jne... mine diagnostikasse.
Postitatud: 17.06.2005 23:11 40
Postitas naips
käisin just ülevaatusel ja lambda näitad 1.0 täiesti ok.
Postitatud: 18.06.2005 05:51 43
Postitas meph
Irv... kui ta sul stabiilselt 1.0'i näitab on midagi valesti... ja ülevaatuspunktis ei kontrollita lambdasignaali.
Lambda signaal peaks kõikuma seal 0.1-0.8 vahel... olenevalt lambdast need arvud veidi kõiguvad.
Postitatud: 18.06.2005 08:53 52
Postitas Aare
kontrollitakse ikka
mitte lambdasignaali, vaid lambda arv tuletatakse heitgaasidest
ilma selleta gaasianalüsaatoreid pole enam olemaski
vaata ülevaatuse kaarti, seal on lausa eraldi lahter
Postitatud: 18.06.2005 12:59 39
Postitas meph
No ma pidasingi seda silmas, et ei panda juhtmeid külge ja reaalset signaali, mis andurist tuleb, ei kontrollita. Seda ma olen ise ka näinud, et mingit suht konstantset arvu need analüsaatorid näitavad ja nimetavad seda lambdaks. Tavaliselt püsib seal 1 juures jah.
Postitatud: 18.06.2005 16:38 06
Postitas naips
nii siis mis see signaali mõõtmine annab?uus lambda all ja selge see,et asi toimib.võks ju mööta kui need voldid midagi tarka ütleks.
Postitatud: 18.06.2005 21:33 44
Postitas truumu
naips kirjutas:nii siis mis see signaali mõõtmine annab?uus lambda all ja selge see,et asi toimib.võks ju mööta kui need voldid midagi tarka ütleks.
Lambda arv ja lambda andur on kaks suhtkoht erinevat asja ...
See, mis ülevaatusel teada saad, on ARV.
Lambda arv, kui säärane, on teoreetilise ja praktiliselt tarbitava hapniku koguse suhe, ideaalis 1,00000, siis segu täiuslik.