Kütuserõhk ja pihustid
Postitatud: 05.07.2011 09:54 46
Tekkis selline küsimus,et kas liiga madal kütuserõhk teeb mootorile/pihustitele midagi halba ka ? Liigne kütuserõhk ilmselt uputab küünlad üle jne
Vahetasin autol pihustid oluliselt suuremate vastu aga linnavahel sõites tundus,et võtab päris mitu liitrit rohkem kütust nüüd.Mul manomeetriga regulaator vahel ja keerasin rõhu tühikäigul 2,3 peale umbes.Olen siit foorumist niipalju targemaks saanud,et korralikult pöördeid andes peaks see rõhk tõusma kuni 0,5 bar.
Algselt oli 3,3 ja siis tuli bensuhaisu sumpsist ning CO oli kõvasti üle normi.
Tundus,et nüüd nagu võtaks kütust vähem ja samas pöördesse lastes pole kütuse puudujääki tekkinud.Ehk siis mingit märgatavat erinevust pole tähele pannud mootori töös.
Seda ka,et aju pole päris tehase originaal ning autoks on E30 325 ilma kat-i ja lambdata M20B25 mootoriga.
Üks tuttav rääkis,et tuleks kütuserõhuga katsetades vaadata mis see sobilik rõhk oleks.Samas ühes teises foorumis üks väitis,et pane madalam rõhk,ehk siis 2,5 ja teine väitis,et peaks ikka olema normaalrõhk mis mõeldud tehasest.Saa siis aru kummal õigus
Originaalis peaks pihustid olema 0-280-150-715 m20b25 152cc/min@3bar
Autol on aga 0-280-150-440 m52b28 250cc/min@3,5bar; 232cc@3bar

Vahetasin autol pihustid oluliselt suuremate vastu aga linnavahel sõites tundus,et võtab päris mitu liitrit rohkem kütust nüüd.Mul manomeetriga regulaator vahel ja keerasin rõhu tühikäigul 2,3 peale umbes.Olen siit foorumist niipalju targemaks saanud,et korralikult pöördeid andes peaks see rõhk tõusma kuni 0,5 bar.
Algselt oli 3,3 ja siis tuli bensuhaisu sumpsist ning CO oli kõvasti üle normi.
Tundus,et nüüd nagu võtaks kütust vähem ja samas pöördesse lastes pole kütuse puudujääki tekkinud.Ehk siis mingit märgatavat erinevust pole tähele pannud mootori töös.
Seda ka,et aju pole päris tehase originaal ning autoks on E30 325 ilma kat-i ja lambdata M20B25 mootoriga.
Üks tuttav rääkis,et tuleks kütuserõhuga katsetades vaadata mis see sobilik rõhk oleks.Samas ühes teises foorumis üks väitis,et pane madalam rõhk,ehk siis 2,5 ja teine väitis,et peaks ikka olema normaalrõhk mis mõeldud tehasest.Saa siis aru kummal õigus

Originaalis peaks pihustid olema 0-280-150-715 m20b25 152cc/min@3bar
Autol on aga 0-280-150-440 m52b28 250cc/min@3,5bar; 232cc@3bar