1. leht 1-st
K: Probleem mootoriga BMW 525i 125kw
Postitatud: 30.05.2005 09:14 37
Postitas Kristo_P
Nimelt sai tehtud mootori ülemisele poolele remont. Vahetatud nookurid ,klapid lihvitud ,ploki ja klapikambri kaane tihend ja veel mõned pisividinad. Pärast kokkupanemist üks pott enam ei tööta , auto edasi ei käi kütusekulu on meeletu. Sai ära mõõdetud kompressioonid kõigis on 8,5

6 silinder ei tööta küünal on õline. Sai proovitud küünalde asukoha muutmist ,ei aidanud - säde on korralik. Oskab keegi nõu anda?? Küünlajuhtmed on uued samuti ka küünlad.
Postitatud: 01.06.2005 12:01 10
Postitas Olts
Õli võib sinna sattuda klapisääretihendite kaudu, äkki said need lohakalt pandud. Kus töö tehti muidu, et siis tulevikus teaks mööda käia.
Postitatud: 01.06.2005 18:02 24
Postitas alts20
miks siis alumine pool tegemata jäi vähemalt rõngad oleks pidanud uued panema kunagi sain omad vitsad kätte kui venna civicul sai samuti ülemine pool tehtud pärast ull toss oli taga ja ei miskit ei aidanud siis uuesti kaan maha ja uued rõngad said sisse ja pärast seda voilaa toss kadund benakulu normis surved normis ja kõik nii nagu peab. ja viga tuli juurde just sellest et said klapid lihvitud ennem ei tossand midagi kuigi võttis õli.
seega makstud sai kaks korda kaanetihendit ja sellist viga tulevikus ise enam ei tee et alt tegemata jätan
Postitatud: 01.06.2005 19:25 24
Postitas patrik
rihma märgid paigas?