1. leht 1-st
juhtpihusti
Postitatud: 09.05.2011 17:18 26
Postitas allar1
Mis vahe on juhtpihustitel kodiga KCA 21 S 91 ja KCA 21 S 76, muud vahet nagu ei paista kui 91 lõpuga pihusti pistik on must ja 76 lõpuga pihustil valge. Asi selles, et mu 725 tds il hakkas juhtpihusti ropult jooksma ja soetasin uue millel siis 76 koodi lõpp, ladusime selle elektriosa minu pihusti külge, asi kuiv ja kõik nagu toimib aga peksab kompuutrisse kirja "Einspritzanlage" Ohmid nagu paigas, toatemperatuuril u 100, Ka pistik sai uus pandud, aga se polaarsus sai suvalt kuna juhtmed mõlemad valged ja ei osanud kuidagipidi neid kokku ühendada, loogiliselt ei tohiks se asja mõjutada kuna seal ju pool sees. Vahepeal vist nagu minek kaa natuke uimasem, ja mootori hääl sõites teravam.
Üleeile panin ka teise paagipumba (E34) kas see ei või seda kirja loopimist põhjustada?
kommenteerige asja!
Re: juhtpihusti
Postitatud: 10.05.2011 06:44 46
Postitas teet82
Kui polaarsus vale, siis peaks signaal jõudma ajusse tagurpidi. Graafiliselt peaks pingepiik jooksma pihusti avanemisel üles ja sulgumisel alla, vale polaarsuse korral aga vastupidi. Igaks juhuks tasuks juhtmeid teistpidi proovida

Re: juhtpihusti
Postitatud: 10.05.2011 23:55 24
Postitas vaikeboa
Toatemperatuuril peaks takistus olema kindlalt alla 100 (max 92-94), see kuda pidi sa juhtmed ühendad ei oma tähtsust või on minul siis õnnestunud need kümneid kordi õigesti ühendada.

Re: juhtpihusti
Postitatud: 11.05.2011 20:44 11
Postitas allar1
Tundub, et ikka loeb se polaarsus, kuna keerasin juhtmed ringi ja Einspritzanlage, kadunud, ei loobi seda enam, üleeile hakkas auto jõhkralt vahele jätma, nii, et ei saanud hoogugi enam üles, nüüd see jama kaa kadunud, kokkusattumus või oligi asi pihustis, eks elu näitab.
Aga jah pihustitel ainult juhtme ja pihustiotsa vahe, väidetavalt.
Re: juhtpihusti
Postitatud: 11.05.2011 22:25 18
Postitas vaikeboa
Seda on hea teada, ise neid kümneid kordi lappinud ja siiani pole küll polaarsust jälginud.
