sisselaske poleerimine????
sisselaske poleerimine????
kas annab tuntavat tolku ja kuidas kavalam teha..
Re: sisselaske poleerimine????
Tolku? mismõttes tolku?byerman kirjutas:kas annab tuntavat tolku ja kuidas kavalam teha..
sa mõtled nii poleerida? : http://www.pilt.ee/photo/374198/8447337/
http://www.pilt.ee/photo/374198/8575218/
oiiii, seda tööd ma küll nüüd lähiajal ette ei taha võtta... see võtab niiiiiiiiii kaua aega. Sisselase tehti Laki Tuningus, sest see liiga kaua aega oleks võtnud ise käsitsi teha. Aga kambrikaane tegin käsitsi, ja oleks ma teadnud et see niiiiiiiii kaua aega võtab, siis oleks ka selle lakisse viinudCardo kirjutas:Pille äkki poleerid minu autol ka kollektori ära


Aga vastavate seadmetega pidi suht kiiresti minema, rääkisid mulle targemad hiljem.
Aga ülimalt sheff on küll, teen alati suurima hea meelega kapoti lahti ja vaatan, sest see vägaväga hea näeb välja

sisselase
ma mõtlen esmalt sisselaske kanalite poleerimist,lihvimist seespoolt,,
sisselaske seestpoolt poleerimise mõttetuse kohta tasub search-ida tikutaku foorumist
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Mõttetu vaev. BMW mootoril ei voola segu mööda pordi seinu ja klapipead, vaid läheb otse umbes pordi keskelt klapiavast sisse. Seinte lähedal olulist voolu ei olegi.
BMW mootori portide poleerimine lisab usaldusväärsete allikate väitel väga kõrgetel pööretel voolavust kuskil 0,3-0,5 cfm-i, kusjuures pordi enda voolavus on 150-170 cfm-i. Niiet võit on marginaalne ja igatahes ei tasu seada vaeva.
pealegi saab poleerida korralikult ainult cnc-porditud kaani, mitte käsitsi tehtuid, sest need ei ole piisavalt tasased. Kui ebatasane, käevääratustega
jne kaan poleerida seest, siis hakkab poleerimine neid ebatasasusi võimendama.
pealegi korjab siledaks lakutud port segust bensiini välja. see poleerimine on rahvatarkus, bullshit, mis tänavamootoritel ei toimi. toimib ta F1 mootoril, kus õhu kiirus on nii 5 korda suurem.
kataloogides pakutavatel kaantel on kõik seepärast poleeritud, et neil oleks viisakas kaubanduslik välimus.
BMW mootori portide poleerimine lisab usaldusväärsete allikate väitel väga kõrgetel pööretel voolavust kuskil 0,3-0,5 cfm-i, kusjuures pordi enda voolavus on 150-170 cfm-i. Niiet võit on marginaalne ja igatahes ei tasu seada vaeva.
pealegi saab poleerida korralikult ainult cnc-porditud kaani, mitte käsitsi tehtuid, sest need ei ole piisavalt tasased. Kui ebatasane, käevääratustega
jne kaan poleerida seest, siis hakkab poleerimine neid ebatasasusi võimendama.
pealegi korjab siledaks lakutud port segust bensiini välja. see poleerimine on rahvatarkus, bullshit, mis tänavamootoritel ei toimi. toimib ta F1 mootoril, kus õhu kiirus on nii 5 korda suurem.
kataloogides pakutavatel kaantel on kõik seepärast poleeritud, et neil oleks viisakas kaubanduslik välimus.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990