E38 Esisilla remont (küsimused)
Postitatud: 14.05.2005 22:37 25
kuna aukudes esiots kolises kiskusin lahti...ootasin kõiksugu lõtkudega sarniire/rooliotsi, aga seda ei olnud. tulemused siis:
1. stabika kondid mõlemal pool täiesti korras, käega liigutades tihked
2. kõik rooliotsad korras
3. alumised õõtsad (need lühemad sirged) käega liigutades käivad kergelt, aga lõtku ei ole külgsuunas ega ka ülevalt alla. sillatala poolsed puksid ka ok.
4. nn ülemised õõtsad (suure vahetatava puksiga) ka käega kerged liigutada, lõtke pole. puksid visuaalsel vaatlusel natuke pragunenud.
Niisiis mis kolinat tekitab?
Ilmselt vahetan siiski need suured kummipuksid, aga kuna minu masinal on 2,5 diiselmootor siis arvestades meie teede "eritingimusi" kas ei oleks mõttekam panna sinna suurema mootoriga isendi puksid, loogika järgi peaks nagu vastupidavam saama?
Ja kui vahetada siiski ka kõik neli õõtsa, siis kus müüakse kõige parema hinna/kvaliteedisuhtega B osa sellele ning millist B tootjat eelistada. UM-i A osa hinnad teada..rahakott ei pea praegu vastu sellele.
Tänud ette neile kes vastata viitsivad!
1. stabika kondid mõlemal pool täiesti korras, käega liigutades tihked
2. kõik rooliotsad korras
3. alumised õõtsad (need lühemad sirged) käega liigutades käivad kergelt, aga lõtku ei ole külgsuunas ega ka ülevalt alla. sillatala poolsed puksid ka ok.
4. nn ülemised õõtsad (suure vahetatava puksiga) ka käega kerged liigutada, lõtke pole. puksid visuaalsel vaatlusel natuke pragunenud.
Niisiis mis kolinat tekitab?
Ilmselt vahetan siiski need suured kummipuksid, aga kuna minu masinal on 2,5 diiselmootor siis arvestades meie teede "eritingimusi" kas ei oleks mõttekam panna sinna suurema mootoriga isendi puksid, loogika järgi peaks nagu vastupidavam saama?
Ja kui vahetada siiski ka kõik neli õõtsa, siis kus müüakse kõige parema hinna/kvaliteedisuhtega B osa sellele ning millist B tootjat eelistada. UM-i A osa hinnad teada..rahakott ei pea praegu vastu sellele.
Tänud ette neile kes vastata viitsivad!