1. leht 1-st

Vedru teema

Postitatud: 07.05.2005 23:50 24
Postitas erik
Võtaks siis luubi alla e36 vedrud.
Kas kupee ja sedaani vedrud on erinevad?
Kui on erinevad, siis milles väljendub?

Miks kutsutakse madaldus sarja just madaldus sarjaks
ja mitte sportvedruks?

Orginaal vedru on ka tegelikult suht jäik, üks "audioworldi"
pidajatest ütles, et lõika vedrul üks keerd maha, kui tahad et
nina madalamal suts oleks.
Mida sellisest soovitusest arvata?

Ega me ju tegelikult jäikust siin eesti teedel taga ei ajagi.
Originaal vedrudega lihtsalt esi ja taga rattakoobaste vahe
lihtsalt liig erinev.

On keegi sellist asja BMW peal katsetanud?
Mis võivad olla tagajärjed?

Kunagi vahetasin e30l originaal vedrud nn. pool spordi vastu
mis sain sauelt bmw lammarist. Auto madalamaks ei läinud,
ainult jäigemaks. Kuigi need vedrud olid madalamad.

Ühesõnaga palun jagage oma kogemusi vedru teemadel.
Vb. kellelgi on rohkem teadmisi neist asjadest.

Postitatud: 08.05.2005 03:06 25
Postitas acid
ja kui tahad sportvedrut kõrgemaks saada siis venitad nagu pastaka vedru seda pikemaks või??--selline siis minu arvamus vedru lõikamise kohta.teistele küsimustele leiad ehk foorumist vastuse.