1. leht 1-st
					
				BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 22.12.2010 13:39 48
				Postitas Arx007
				tere! tegu siis bensiinimootoriga. Palju on selle isendi normaalne või siis enam vähem normaalsetes piirides küttekulu? suvel oli nagu enam vähem maanteel 9 linnas 14..15 . aga nüüd - hetkel linnas umbes 27 sajale!!! Tõsi on et kõik sõidud küll valdavalt külma mootoriga väga väiksed otsad ja paras lumeplöga ka väljas aga siiski siiski.. kas selle tulemusel võib küttekulu nii palju suureneda? või on lihtsalt midagi peesse läind? .. veel soojatel aegadel mõned kuud tagasi siis sai tehtud diagnostika . ja siis ei näidanud mingeid vigu.. ei lambdasi ei õhulugejaid(kas  diagnostika näitab üldse kui õhulugeja on tuksis?) Mis teha? Ahjaa.. ja teine teema kompuutri peidetud menüüga. Peale seda kui aku tagant ära oli ei lähe enam üldse peidetud menüüsse. Milles asi?
			 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 22.12.2010 14:15 58
				Postitas Leopold661
				27 L on kindlasti palju
			 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 22.12.2010 14:18 57
				Postitas Thomson 25
				Tere käi lase diagnostika ära teha siis saad vast vea teada ka miks se bensiin nii hästi maitseb.
			 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 22.12.2010 16:13 39
				Postitas Lauri_R
				Millise käigukastiga on?
Tehase andmetel manuaaliga:
linn 15
maantee 7.4
keskmine 10.2
Automaadiga:
linn 17
maantee 7.8
keskmine 11.2
Talvistes tingimustes mõni liiter julgelt otsa. Seega suvel oli sul täiesti normaalne kulu. 27 oleks nagu palju, isegi lühikeste otsadega. Näiteks minu kogemus 528, automaat ja touring, hommikul 3 km kooli, õhtul samapalju tagasi ning kulu jäi 18 kanti.
			 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 22.12.2010 16:49 31
				Postitas teet82
				Arx007 kirjutas: veel soojatel aegadel mõned kuud tagasi siis sai tehtud diagnostika . ja siis ei näidanud mingeid vigu.. ei lambdasi ei õhulugejaid(kas diagnostika näitab üldse kui õhulugeja on tuksis?)
Lambda veakood tuleb vist alles siis, kui lambda ise täielikult surnud. Mõni nädal tagasi uurisin DIS tarkvaraga ühe sõbra kolmest. Reaalajas andurite signaale vaadates jäi silma, et lambda pinge seisis praktiliselt koha peal ja Lambda Control oli OFF, veakoode aga polnud. Paar päeva tagasi kurtis sõber suure küttekulu pärast ja nüüd oli siis tekkinud ka lambda veakood. Läks külge uus universaalne lambda ja kõik näidud olid peale seda korras, küttekulu kohta ei oska öelda veel 
 
 
Õhulugeja "valetamist" veakoodid samuti ei näita, oluline on  vaadata õhukulu reaalajas. DIS annab ise ka min. ja max. väärtused iga näidu jaoks ning nendega saab oma auto näite võrrelda. Puhas veakoodide lugemine ei näita sageli midagi 

 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 22.12.2010 16:54 42
				Postitas Steven89
				Kui mootor koguaeg külm, siis see 27 on norm ju?
			 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 23.12.2010 09:52 07
				Postitas Arx007
				automaatkast on  mul..   kuidas seda  õhulugejat  siis  reaalselt  kontrollida?   kui  diagnost selle kohta midagi ei näita?  aga  ainult õhulugeja sellist küttekulu  vast ei tekita kaa.   Teet  palju  se "universaalne lambda  maksis?
			 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 23.12.2010 12:33 10
				Postitas hansu
				teet82 kirjutas:
Õhulugeja "valetamist" veakoodid samuti ei näita, oluline on  vaadata õhukulu reaalajas. 
 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 23.12.2010 12:42 28
				Postitas Arx007
				õhukulu reaalajas??   

 ja selle  mõõtmine  käib kuidas   

 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 23.12.2010 13:20 53
				Postitas teet82
				Arx007 kirjutas:õhukulu reaalajas??  ja selle mõõtmine käib kuidas 
Mina nägin seda siis DIS diagnostikaprogrammi abil, näitab õhukulu kuupmeetrit/tunnis.  EI oska öelda, kas ka mõni teine programm seda võimaldab. 
See universaalne lambda maksis ca 700eeki. Lambdat saab muidugi ka tavalise testriga kontrollida. Kui ikka Boschi süsteem, siis musta ja halli juhtme vahele testri ühendamisel peaks pinge jooksma edasi-tagasi umbes 0,2-0,8V vahel(sooja töötava mootoriga) Võid ju uurida, mis programmiga sul seda diagnostikat tehti. Kui mingi universaalne veakoodilugeja, siis sellega vist suurt ei näe..
 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 23.12.2010 13:31 22
				Postitas Arx007
				ok..  tänud.   UURIN  ASJA
			 
			
					
				Re: BmW '93 2,5 141kw touring küttekulu
				Postitatud: 30.12.2010 22:22 52
				Postitas hanno
				Kütusekulu kohta on olemas hiigelteema.