1. leht 1-st

Jama SIDURIPEDAALIGA. Palun abi?

Postitatud: 13.04.2005 18:28 39
Postitas taarm
Tervist!

Kuidas nüüd seda kõige paremini seletada, aga no ma hakkan nii:täna poe ees seistes vaatan, et põhja matt siduri ja piduri juurest märg, algul arvasin muidugi ,et vesi, sest enne seda oli just kõvasti sadanud, et jalgadega vett toonud. Sportlikust huvist katsusin ka käega ja selgus, et see ei olnud mingi vesi, vaid hoopis õline. Esialgu muidugi ehmatus päris suur, et kust kohast see kuramuse õli nüüd tuleb. Hakkasin siis käega jälgi ajama ja avastasin, et siduri pedaal sealt ülevalt poolt, kus on plastmassi all(autoks E30 318i 1986 a.) on õline. Võtsin siis selle suure plastmassi(see suur plastmassosa, mis on rooli all ning seal all on hunnik juhtmeid, mis lähevad armatuuri ning igale poole mujale) ära. Nägin siis, et seal siduripedaali ülaosas, kus on ka vedru, seal on ka üks kumm( mis iganes selle nimi ka ei ole) on katki ja sealt vahelt immitseb õli välja.
kuna poe parklas ei olnud ka midagi käepärasemat kui kleeplint, siis tõmbasin seda sinna ümber. Praeguseks sain vist enam-vähem pidama.

Eks nüüd tuleb see kumm ilmselt välja vahetada, kust sellist asja aga nüüd saada? Mida arvate aga teie, kallid kaasmaalased? Osa õli jooksis nüüd ju välja ka, kuidas seda sinn juurde panna ning palju seal ka õli peab olema?

Igatahes kõigile vastajatele ning lugejatele SUURED TÄNUD, kes seda viitsisid läbi lugeda ning suhteliselt segasest tekstist aru said.

Postitatud: 13.04.2005 18:50 28
Postitas MairoG
Seda et sul on kohe kindlasti siduri peasilindri mantsetid läbi muidu sealt õli ei jookseks ja õli paned juurde nii et valad seda piduriõli anumasse, kuna sidur ju võtab ka piduri anumast õli (vähemalt minu bmw-del küll) mantsetid tuleks kindlalt uued osta ehk siis auto varuosade poest, aga see teine kumm mida kirjeldasid see kaitseb niiskuse eest ja hoiab tolmu eemal (et ei tekiks tolmu ja õli segunemisel seda paksu pastat, ma nüüd täpset nime sellel pastal ei mäletagi :roll: ) ja samas hoiab ära ka õli voolamise põrandale mida ikka väga vähesel määral tuleb läbi aastatega isegi kui silinder heas korras.

Postitatud: 13.04.2005 19:12 17
Postitas taarm
Küsin muidugi rumala küsimuse, kas neid siduri peasilindri mansette on ka keeruline vahetada ning kas nimetatud peasilinder asub selle kummi juures, mis siis kaitseb tolmu ja muu sodi eest nagu MairoG kirjutas?

Vabandan muidugi veelkord oma rumalust, kuid kui teavitaksite mind sellest saaksin ka mõnevõrra targemaks :)

Postitatud: 13.04.2005 19:19 19
Postitas taarm
Kui ma vahetan ära peasilindri mansetid ja jätan selle katkise tolmukaitsekummi vahetamata, kas siis ajab sealt õli ikka põrandale :?:

Veelkord palun vabandust oma rumalate küsimuste pärast :( ning loodan mõistvat suhtumist ;)

Postitatud: 13.04.2005 19:25 06
Postitas MairoG
see tolmu kumm peaks olema selle peasilindri küljes aga neid mantsette pole raske vahetada silindri üks ots lahti ja kolb välja 100% pole küll kindel kuna endal pole vaja olnud seda tööd ette võtta
ei noh pole need küsimused midagi rumalad selleks see foorum ongi :D

Postitatud: 13.04.2005 19:41 16
Postitas AARE540
Noh, minu arvamus asjast on selline, et kui sa juba siduri peasilindri maha võtad, siis vaheta kõik kummist vidinad ära, ei usu mina, et need kuigi palju maksavad ja usun ka seda, et need on mõttekas UMist originaalid osta...

Postitatud: 14.04.2005 11:05 30
Postitas taarm
Tervist!

Nii asi on nüüd korras. Küsisin ühe tuttava käest ka nõu ning asi tõepoolest nii nagu siin räägitud. Suurimaks plussiks oli ka see, et tal oli ka omast autost jäänud veel täiesti uus sidurisilindri kolb kõige sinna juurde kuuluvaga ning ka uus tolmukaitse kumm. Maksin kõige selle eest 50 eeku :D .
Edasi lonkisin teenindusse, kus mulle see julla ära vahetati ning nüüd jätkub sõit jälle täie hooga :D (Aga muidugi liikluseeskirjade poolt kehtestatud kiiruste ning reeglite järgi :) )

Tänud vastajatele :!:

Minu pärast teema lukku!