1. leht 1-st
K: Kuidas mõõta silindrite rõhku.
Postitatud: 01.04.2005 09:54 13
Postitas Marko_N
Aparaat endal olemas ja tahaks nüüd ka rõhud ära mõõta aga keegi võiks vähe nõu anda kuidas see protsess iseenesest käib. Esiteks siis, et kuidas mootorit ringi ajada mõõtmise hetkel, kas starteriga või vända otsast võtmega ja kui stareriga kas siis tuleks teised piibud ka maha võtta ,et mootor tööle ei hakkaks.
Postitatud: 01.04.2005 09:56 20
Postitas eero
Einoh,
keera kõik küünlad ikka korraga välja ja siis võtmest muidugi.
Postitatud: 01.04.2005 10:35 26
Postitas dantee
Lisaks asjale ühe taktikalise nupukese, et kui mõnes silindris surve madal, vala küünlaaugust silindrisse veidi sama õli, mis sul mootoris. Kui nüüd surve paranes oluliselt, on rõngad läbi, kui ei paranenud, lasevad klapid läbi!
Postitatud: 01.04.2005 11:20 17
Postitas ilmari
mina kuulnud sellist juttu, et lased mootori soojaks, võtad küünla väla ja sinna asemele keerad mõõdiku anduri ning starterist käima. ja nii iga silindriga.

Postitatud: 01.04.2005 12:32 15
Postitas meph
Peaaegu, einult käima küll ei lasta

3 pauku starterist on täiesti piisav, et oma andmed kätte saada.
Postitatud: 01.04.2005 12:50 09
Postitas Silwer
Soovitav on mootorit käiates gaasiklapp pärani lahti hoida ja et vältida süütepoolide tuksikeeramist siis peaks süütepoolidelt toite maha võtma.
Postitatud: 01.04.2005 12:51 46
Postitas M-Tech
Segusiiber hoia ka avatult (WOT), siis pääseb õhk kergemini silindrisse.
Vanal autol soovitatakse starterist käiata senikaua, kuni rõhk enam ei tõuse.
Süütepool ühenda lahti (+ ots ära või juhtmega maandada) ning bensupumba kaitse võta välja.
Vastasel juhul võid katalüsaatori tuksi keerata.
Postitatud: 01.04.2005 15:56 34
Postitas Marko_N
Tänud nõuannete eest, eks homme proovin siis asja ära . Kas keegi oskaks ka juhuslikult öelda palju 92 aasta 320 silindri rõhk olema peab ja palju erinevus võib olla.
Postitatud: 01.04.2005 20:43 44
Postitas meph
13-14 peaks suht okei olema...
Postitatud: 01.04.2005 20:57 01
Postitas Aare
Keskmises korras mootori kompressioonimõõtja näit bar=mootori surveaste*1,25
Kui alla selle, siis on asi juba nigel, üle selle võib olla.
Postitatud: 04.04.2005 19:44 14
Postitas Marko_N
krt , nüüd läks selle mõõtmisega veits rukki vist

, nimelt lugesin mina esimese silindri surveks 16,5 bar, ja teised olid ka sinna 16 kanti . kas nüüd on silm kiivas või on tegemist raketi mootoriga.

Postitatud: 06.04.2005 15:37 04
Postitas ilmari
see on ju hea tulemus minuteada. Kunagi vaatasin raamatust M30B32 numbreid jas seal oli minuteada 10 või 12

.
Endalgi plaanis mõõtmine ära teha. Saaks teada kui elus süda on.
Postitatud: 06.04.2005 15:57 08
Postitas Aare
Manomeeter tuleks ära taadelda ja käsitseda hiljem nii, et maha ei pilla ega liigselt ei põrutaks.
Poes müüdavad hiina manomeetrid näitavad tihti aiateibaid ka.
Igal mõõteriistal peab muidugi seaduse järgi olema kaasas pass (selle peab andma maaletooja seaduse järgi), kus on kirjas selle riista mõõteviga.
Taatlemine kontrollib, et mõõteviga on tehase lubatu piires. Sellistel "silma-järgi" manomeetrite mõõteviga võib isegi 1 bar olla.
Postitatud: 06.04.2005 16:00 16
Postitas Lauri_L
Tänapäeval kasutusel meil ka elektroonilised mõõteriistad, pärast võimalik mõõtetulemusi läbi arvuti vaadata ja analüüsida. Manomeeter muidugi odavaim variant
Ja diislimehed, kui mõõdate ja tulemuseks saate 23, siis pole põhjust arvata et teil raketi mootor või manomeeter valetab

Postitatud: 06.04.2005 16:08 09
Postitas IffMees
kas see oli trikk on kellelegi veel tuttav?
Postitatud: 06.04.2005 16:19 34
Postitas Lauri_L
Sellised kenad riistapuud silindrite rõhkude mõõtmiseks. See konkreetne on nüüd küll mõeldud ainult diiselmootoritele, nii suurematele kui väiksematele. Väljastab silindrite rõhkude diagrammi, mõõdab komprimeerimise lõpprõhku, põlemise lõpprõhku jt, arvestades mootori koormust, pöördeid jt omapärasid. Olen ise kasutanud, ütleks et väga käepärane ning lihtne
http://www.zone.ee/laurill/hai/m%f5%f5t1.JPG?2
http://www.zone.ee/laurill/hai/m%f5%f5t2.JPG?2
Hind: korraliku BMW maksumus
