1. leht 1-st

K: mootori elektri sobivus (3 juhet jäi üle) HELP!

Postitatud: 25.03.2005 21:11 33
Postitas Kristjan
nii tomub siis mootori vahetus 323i'l 84a ja vahele läheb 325i pealt mootor auto 87a (125kw)

kas see pistik mis on kaitsme karbi kõrval (mootori juhtmed lähevad sealt) on sama nendel autodel sama all mõtlen, et juhtmed lähevad nii nagu peavad või peab hakkama ringi tegema?


kui küsimusest halvasti aru saada siis võin täpsustada. mure igatahes selline...

Postitatud: 25.03.2005 21:37 08
Postitas patrik
natuke tuleb ringi teha

Postitatud: 25.03.2005 22:18 13
Postitas Kristjan
natuke tuleb ringi teha
ok palju maksaks see ümber tegemine ja kas äkki on mõtet kogu juhtmestik 2,5 pealt panna?

Postitatud: 25.03.2005 23:44 36
Postitas Jossboy
No mootor käib ikka reeglina ikka omade juhtmetega , muidu võiks ju sigulli omad kah panna ja ümber teha ...

Postitatud: 25.03.2005 23:53 12
Postitas meph
Pigem on siin küsimus mootori juhtmesarja sobivuses ülejäänud auto juhtmesarjaga.

Postitatud: 26.03.2005 08:11 35
Postitas Kristjan
no seda ma ju küsisingi kas see pistik on sama mis ühendab mootori ülejäänuga patric ütles ei

nii siis küsisin kas on mõtet see pistik ümber teha ja kui kulukas see oleks. ja kas äkki oleks mõtet kogu juhtmestik 2,5 pealt võta

eks see kõik selgub ka töö käigus aga lihtsam oleks teada kas tuleb testriga möllata või ei saab aega planeerida paremini

Postitatud: 26.03.2005 08:41 49
Postitas patrik
suht lihtne töö

Postitatud: 15.04.2005 17:00 45
Postitas Kristjan
nii enamus juhtmetele on leitud paariline järgi on veel kolm juhet kere poolt siis üks sinine ja sinine/valge ja mootori poolt valge/must kõik muu nagu funkab välja arvatud salongi vent.

kas see on kah kuidagi mootori elektriga seotud või ei?

võtsin küll soenduse el skeemi kätte aga ei mina sellest aru saa :cry:

kaitse on ok soendus mootor on korras, aku pealt otse töötab siis mingi kahe spiraal traadiga junn mis seal salongi radika korpuses käib vahetasin kah ära ja nüüd kiilus minul kinni igatahes... ei oska nagu viga otsida mujalt

järgnevad küsimused siis:

kas mõni relee juhib kah seda soenduse värki?
kas soendus on mootori elektriga seotud kuidagi?

mootor siis 87a 325i pealt ja kere ise koos juhtmestikuga on 84a 323i

Postitatud: 15.04.2005 17:32 44
Postitas acid
elektrist kahjuks eriti midagi ei jaga aga see spiraali moodi vidin peaks see reostaat olema tänu millele see vent sul kiirust muudab.Kui vent töötab ainult kõige kiirema peal siis peaks olemagi selle reostaadi kala,aga kui vent ühelgi kiirusel tööle ei hakka siis oota kuni mõni targem vastab sulle.

Postitatud: 15.04.2005 23:20 40
Postitas patrik
probleemid mis võivad ette tulle sellise swapi juures

unloader relee peale ei tule starteri tõmbereleest infi, seepärast vent ei tööta äkki
aju peale ei tule kiirusesignaali
tahhosinaali pole ajust autole
kui check controli pole autol siis jäävad õlitaseme anduri otsad üle
ma ju ütlesin, et lihtne töö ;)