2,0 m20 ei käi ikka hästi
Postitatud: 18.02.2005 15:24 44
kui sain omale kunagi selle auto avastasin kohe et jagajal ei ole vaakumivoolikut küljes /oli ainult see mis jääb jagaja poole ja membraani ei liiguta. milleks see on üldse?). panin külge siis selle vooliku jagajale ja teise otsa kollektorisse, hakkas sitemini käima, võtsin jälle ära.
paari kuu pärast andis õhulugeja saba ja auto hakkas bentsu ca 20 sajale võtma, suri välja ühtelugu ja kõik muu kaasnev, vahetasin siis temp anduri ära ja õhulugeja ka (520 m20 õhulugeja sai peale), hakkas paremini käima.
tuli talv auto jummala külm sõitsin lasnamäe tagant otsast astangule ja temp seier oli alla keskmise. sai vahetatud termostaat pestud soenduseradikas läbi, kontrollitud kraani vahetatud tosool, millestki kasu polnud, mootor lihtsalt ei lähe soojaks.
eelmine nädalavahetus vahetasin starteril harjasid ja panin selle vaakumiotsa jagajale külge mis suvest peale lahti oli - ja enäe imet auto läheb soojaks peale seda temp osuti laiuse jagu üle keskmise näitab (mis on üldse normaalne?)
aga kütust võtab ikka palju linnas alla 14 liitri ei tule mingi valemiga välja (automaatkast on ka).
kui temp läheb üle keskmise siis foori taga oodates kukuvad pöörded ca 500ni.
suve algul oli nii et suur kompu näitas keskmist kulu ilusti aga nüüd teeb siukest pulli et kui jääd seisma foori taha siis hakkab küttekulu ülespoole minema. Milleks on kompul taga keeratav lüliti ja ees auk milles on potekas??
kui õhulugeja koolnud oli kruttisin tühikäigupihusti poolt seda kruvi natuke ja pöördeid olen ka gaasiklapi juurest kõrgemaks keeranud, õhulugeja reguleerkruvi pole puutunud aga lugeja on niikuinii teise auto pealt.
jagaja vaakumvoolikute vahele peaks käima mingi junn veel mis vist ei lase vaakumil membraani katki tirida seda mul ka pole (kui kellelgi on siis pakkuge) mille jaoks on õhupuhastaja korpuse küljes väika karbike millesse jookseb vaakumivoolik ja sees on mikrolüliti?
ühesõnaga olge kenad inimesed ja andke tarkust! kütusekulu tahaks ka madalamaks saada!
paari kuu pärast andis õhulugeja saba ja auto hakkas bentsu ca 20 sajale võtma, suri välja ühtelugu ja kõik muu kaasnev, vahetasin siis temp anduri ära ja õhulugeja ka (520 m20 õhulugeja sai peale), hakkas paremini käima.
tuli talv auto jummala külm sõitsin lasnamäe tagant otsast astangule ja temp seier oli alla keskmise. sai vahetatud termostaat pestud soenduseradikas läbi, kontrollitud kraani vahetatud tosool, millestki kasu polnud, mootor lihtsalt ei lähe soojaks.
eelmine nädalavahetus vahetasin starteril harjasid ja panin selle vaakumiotsa jagajale külge mis suvest peale lahti oli - ja enäe imet auto läheb soojaks peale seda temp osuti laiuse jagu üle keskmise näitab (mis on üldse normaalne?)
aga kütust võtab ikka palju linnas alla 14 liitri ei tule mingi valemiga välja (automaatkast on ka).
kui temp läheb üle keskmise siis foori taga oodates kukuvad pöörded ca 500ni.
suve algul oli nii et suur kompu näitas keskmist kulu ilusti aga nüüd teeb siukest pulli et kui jääd seisma foori taha siis hakkab küttekulu ülespoole minema. Milleks on kompul taga keeratav lüliti ja ees auk milles on potekas??
kui õhulugeja koolnud oli kruttisin tühikäigupihusti poolt seda kruvi natuke ja pöördeid olen ka gaasiklapi juurest kõrgemaks keeranud, õhulugeja reguleerkruvi pole puutunud aga lugeja on niikuinii teise auto pealt.
jagaja vaakumvoolikute vahele peaks käima mingi junn veel mis vist ei lase vaakumil membraani katki tirida seda mul ka pole (kui kellelgi on siis pakkuge) mille jaoks on õhupuhastaja korpuse küljes väika karbike millesse jookseb vaakumivoolik ja sees on mikrolüliti?
ühesõnaga olge kenad inimesed ja andke tarkust! kütusekulu tahaks ka madalamaks saada!
