Millist õli panna?
- 
				veix2
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Olen nüüd pea 10000 km ESSO õliga sõitnud ja pole veel mingeid probleeme esinenud.Kasutan marki Esso Ultra Diesel 10W-40 poolsünt.
OÜ Tõsturis saab seda õli hea hinnaga kui kohapeal vahetad.Poes maksab 95 eeki liiter.Tõsturis vahetati filter,õli,nulliti inspectsion ja vahetus läks kokku 560 krooni.
			
			
									
									OÜ Tõsturis saab seda õli hea hinnaga kui kohapeal vahetad.Poes maksab 95 eeki liiter.Tõsturis vahetati filter,õli,nulliti inspectsion ja vahetus läks kokku 560 krooni.
E38 740d 2000a.
						- 
				Aaro
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Additional Information for Vehicle code CB31
Production FROM : 1990/09/01 TO : 1995/12/31
Engine M50
Engine Oil 6.50 Liter
Transmission Manual
Transmission Model S5D 250G
Transmission Oil 1.10 Liter
Rear Axle Oil 1.70 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 10.50 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 11.00 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
need siis peaks nagu ametlikud E36 2,5l mootori kohta andmed olema ise kasutan valvoline täissünti SYNPOWER 5W40, olen rahulejäänud, intervalli ajal juurde valan kuskil 0,5 - 1L ja masinasse läheb vahetuse ajal 6 kuni 7 L, kuidas kunagi
  ise kasutan valvoline täissünti SYNPOWER 5W40, olen rahulejäänud, intervalli ajal juurde valan kuskil 0,5 - 1L ja masinasse läheb vahetuse ajal 6 kuni 7 L, kuidas kunagi  
			
			
									
									
						Production FROM : 1990/09/01 TO : 1995/12/31
Engine M50
Engine Oil 6.50 Liter
Transmission Manual
Transmission Model S5D 250G
Transmission Oil 1.10 Liter
Rear Axle Oil 1.70 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 10.50 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 11.00 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
need siis peaks nagu ametlikud E36 2,5l mootori kohta andmed olema
 ise kasutan valvoline täissünti SYNPOWER 5W40, olen rahulejäänud, intervalli ajal juurde valan kuskil 0,5 - 1L ja masinasse läheb vahetuse ajal 6 kuni 7 L, kuidas kunagi
  ise kasutan valvoline täissünti SYNPOWER 5W40, olen rahulejäänud, intervalli ajal juurde valan kuskil 0,5 - 1L ja masinasse läheb vahetuse ajal 6 kuni 7 L, kuidas kunagi  
Sellest mootorist on ka variant kuhu läheb 8 L.kalju kirjutas:Additional Information for Vehicle code CB31
Production FROM : 1990/09/01 TO : 1995/12/31
Engine M50
Engine Oil 6.50 Liter
Transmission Manual
Transmission Model S5D 250G
Transmission Oil 1.10 Liter
Rear Axle Oil 1.70 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 10.50 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 11.00 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
need siis peaks nagu ametlikud E36 2,5l mootori kohta andmed olemaise kasutan valvoline täissünti SYNPOWER 5W40, olen rahulejäänud, intervalli ajal juurde valan kuskil 0,5 - 1L ja masinasse läheb vahetuse ajal 6 kuni 7 L, kuidas kunagi
					Viimati muutis albert, 13.03.2005 21:51 05, muudetud 1 kord kokku.
									
			
									
						Kust küll selline selgus tuleb. Paljud õlid vastavad BMW nõuetele. Loe ainult mis õlikanistrile on kirjutatud. Näiteks paljud Mobil õlid on "BMW Long Life Oil "Viljar_V kirjutas:Noo nii lausa ju lust vahetada, kui 5 liitriga hakkama saabise pean 7.5 sisse mulistama.
Aga ja Castrol ikka on üle prahi, see on selgemast selge.
Headusega pole siin küll midagi pistmist!Viljar_V kirjutas:Ma ei olegi mobili kohta midagi paha öelnud, aga jään siiski Castroli juurde.
Kui ka kõik muud õlid nii head oleks, siis miks UM neid ei kasuta, tuleks ju huga odavam
Ei viitsi enam ennast korrata, aga kastorka toetab AG-d iga aasta mõnede kümnete miljonitega et sel Williamsil ikka mootor oleks.
No ja vastutasuks on nende logo leidnud omale koha nii õlikorgil kui kasutusjuhendis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
						540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul juba järgmiseks õlivahetuseks Gulf Racing 5w-60 valmis ostetud.
Paari nädala pärast on näha, kas jääb mootorisse püsima
Hetkel sees Castrol TXT Softec 5w-40.
Ja mis mahtu puutub, siis mul läks mootorisse ~6l õli.
Õlitaseme soovitan hoida "minimaalselt" maksimumis, tiba ehk ülegi.
Mul kauds hüdrotõukurite klõbin kohe ära, kui õli maksimumi kallasin.
Talvel -18 kraadiga klõbisesid ainult külmalt esimesed 5 sekundit, kuni õli üles jõudis korralikult.
Eelmine talv sai klõbinat ~10min kuulata.
			
			
									
									
						Paari nädala pärast on näha, kas jääb mootorisse püsima

Hetkel sees Castrol TXT Softec 5w-40.
Ja mis mahtu puutub, siis mul läks mootorisse ~6l õli.
Õlitaseme soovitan hoida "minimaalselt" maksimumis, tiba ehk ülegi.
Mul kauds hüdrotõukurite klõbin kohe ära, kui õli maksimumi kallasin.
Talvel -18 kraadiga klõbisesid ainult külmalt esimesed 5 sekundit, kuni õli üles jõudis korralikult.
Eelmine talv sai klõbinat ~10min kuulata.
nu jah  mina lasin vahetada õli ära  eelmine sügis  ja   pandi  addinoli  poolsünt sisse ,  ja  anti kaasa  ka kleeps  et  millise odomeetri näidu pärast pean minema uuesti õli vahetusse, kuid nüüd  ma ei peagi minema  enam õli vahetusse  vaid  koguni  saalede vahetusse  ja vända lihvimisele kusjuures  mootori pesu  tehti ka  ära  ja  mootor  oli peale pesu  väga puhas. nüüd  soovitati mul osta  parem uus mootori plokk kuna   eelmise remontimine  pidi  väga kirves olema    ma  ostsin parem uue  bmw  ja identse  mootoriga  (mis   kasutab castroli õli)  millel  on    75 kw-ed  aga  teisel  mul  on  77 kw-ed   nii siis  siit kohast   soovitax et  ärge   kastutage addinooli  poolsünti   kuna   saaltest  jääte  ilma  ja  isegi  auto jõud    jääb  märgatavalt  vähemax  kuid   uus bmw  millel  siis on 75 kw-ed   on jõudu  väga palju  nagu uus mootor oleks  peal võrreldes  nüüd siis selle 77kw-sega  ah jaa siin kohas  pean veel mainima et enne  addinoli kasutamist  oli mootor  väga  hea  jõudu oli  ülegi  mootor   töötas  ilusti
			
			
									
									
						- 
				truumu
olemas spets pesuõli, küsi suurematest autotarvete poodidest
on olemas ka mootori pesu lisand, mis valatakse vana õli sisse, kuid see on parajalt ohtlik, kui mootor väga must....
teine asi lisandiga, mis puhastab hüdrotõukureid, seda soovitan soojalt:
http://www.kleenflo.com/en/index.htm
lisand on nime all: "Kleen Valves and Lifters"
			
			
									
									
						on olemas ka mootori pesu lisand, mis valatakse vana õli sisse, kuid see on parajalt ohtlik, kui mootor väga must....
teine asi lisandiga, mis puhastab hüdrotõukureid, seda soovitan soojalt:
http://www.kleenflo.com/en/index.htm
lisand on nime all: "Kleen Valves and Lifters"
- 
				truumu
maale toob selline firma nagu "Tevalo Keemia"
http://www.tevalo.ee/keemia/
tänu suht soolasele hinnale võtavad vähesed poed toodangut sisse
  
 
olen näinud müügis "Ravoris"; Järvel, Info Auto taga asuvas romula keemialetis ja Lasnamäel, Punase ja Pae tänavate ristmiku lähedal asuvas autotarvete poes
ise tellime otse Tevalost
			
			
									
									
						http://www.tevalo.ee/keemia/
tänu suht soolasele hinnale võtavad vähesed poed toodangut sisse
 
 olen näinud müügis "Ravoris"; Järvel, Info Auto taga asuvas romula keemialetis ja Lasnamäel, Punase ja Pae tänavate ristmiku lähedal asuvas autotarvete poes
ise tellime otse Tevalost
veidi infot Esso õlikohta.
Sai siis umbes aasta tagasi sissepandud Esso poolsünt. 10W40 (kuna hind oli võrreldes Castrol'iga odavam) ning mõne kuu pärast hakkas auto hommikuti tiksuma... muidugi võivad ka alati hüdrutõukruid tõesti läbi olla.
Ei pannud esimesel korral täissünti, sest õli kaob ära - kord kuus tuleb umbes pool liitrit peale valada - samas on teada ilmselt koht kus leke on... käigukasti juurest on õline (päris loiku maha ei jää)
Nüüd siis järgmise õlivahetus kord käes -
plaanis siis teha see mootoripuhastus ja hüdrotõukurite puhastus Kleen-Flo tootega ning Castrol'i õli sisse. Autoks siis 525/ 91a. (24V) ... millist Castroli õli panna? Kas sünt , poolsünt?
			
			
									
									
						Sai siis umbes aasta tagasi sissepandud Esso poolsünt. 10W40 (kuna hind oli võrreldes Castrol'iga odavam) ning mõne kuu pärast hakkas auto hommikuti tiksuma... muidugi võivad ka alati hüdrutõukruid tõesti läbi olla.
Ei pannud esimesel korral täissünti, sest õli kaob ära - kord kuus tuleb umbes pool liitrit peale valada - samas on teada ilmselt koht kus leke on... käigukasti juurest on õline (päris loiku maha ei jää)
Nüüd siis järgmise õlivahetus kord käes -
plaanis siis teha see mootoripuhastus ja hüdrotõukurite puhastus Kleen-Flo tootega ning Castrol'i õli sisse. Autoks siis 525/ 91a. (24V) ... millist Castroli õli panna? Kas sünt , poolsünt?
- 
				truumu
Millist õli panna?
Gulf Racing 5W-60 õli. On siis keegi proovinud eelpoolnimetatud õli? Endal autoks E36 325i. Millised muljed? Õli on momendil Laki Tuuningus saadaval.
			
			
									
									
						- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hmmmn... tundub, et ma olen esimene, kes Shell Helix Ultra 5W-40 kasutab   
 
Sain tutvuse kaudu hea hinnaga ning just seetõttu ta mootorisse rändaski... 8L per õlivahetus on letihinnaga ostes suht hea kirves ikka.
520i'le sai pidevalt Addinoli peale valatud näiteks - kokku ei jooksnud, aga samas oli suht vasak ka sellest 95kw'st.... oleks olnud lihtsalt hea põhjus asisem kone vahele asetada
			
			
									
									 
 Sain tutvuse kaudu hea hinnaga ning just seetõttu ta mootorisse rändaski... 8L per õlivahetus on letihinnaga ostes suht hea kirves ikka.
520i'le sai pidevalt Addinoli peale valatud näiteks - kokku ei jooksnud, aga samas oli suht vasak ka sellest 95kw'st.... oleks olnud lihtsalt hea põhjus asisem kone vahele asetada

W12
						See jutt kõlab küll rohkem selle moodi, et " keegi naine rääkis". Tuleb kasutada lihtsalt õige viskoosusega ja kvaliteediklassiga õli. Olen ise kasutanud Texaco õlisid üle viie aasta ja ei mingeid probleeme.truumu kirjutas:midagi head küll mitte, sõbral keeras "Voyager-il" hüdrokad tuksimarek135 kirjutas:Oskab siis keegi ka midagi havoline õlide kohta öelda???
 
				









