4. leht 6-st
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 06.03.2015 22:12 23
				Postitas ttsys
				Kett sai 04/2013 viimati uue numbri ja ilmselt saab varsti jälle uue. Probleem jätkub.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 06.03.2015 22:13 04
				Postitas toivoku
				
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 06.03.2015 23:19 16
				Postitas oo7
				N47 inimesed läksid algul kurjaks, sest paha Kuno läks nende kalli vara turuväärtuse kallale  
 
 
Nüüd vist peaksite selle eest, et tänu sellele teemale osad oma autodele tasuta uued ketid saavad ja ehk ka mõni mootor terveks jääb, talle vist hoopis õlled välja tegema   
 
   
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 06.03.2015 23:45 22
				Postitas ttsys
				F20 lendasid lõpu pool juba 30k km peal nii, et saavad mitu korda vahetada.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 07.03.2015 11:37 10
				Postitas Ander
				Pônev arutelu teil siin tekkinud  
 
 
Poleks seda siin lugenud siis sôidaks ikka kôriseva ketiga.Esimene diisel masin ja arvasin,et normaalne hääl,vanad diislid teevad veel hullemat  
 
 
Huvitav mis tingimused peavad täidetud olema,et selle mootoriga jutule vôetakse.
Mul auto 1,5 aastat tagasi Eestisse toodud ja UM polnud ennem käinud ning läbisôit oli 201000 km.
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 07.03.2015 12:39 10
				Postitas Tauri_J
				garantiil on tingimused
tagasikutsumisel ehk "recall"-il peab olema bmw  
 
 
Aga nii ta on enamus tagasikutsumistel, et enamustel juhtudel mingeid tingimusi ei ole.
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 07.03.2015 14:51 04
				Postitas ttsys
				Uue varuosanumbri saamine ei tähenda alati seda, et midagi on muudetud selle varuosa parameetrites ehk tehnilises konfiguratsioonis. Uus number võib tingitud olla ka näiteks tarneahela muudatusest. Neid kette on ilmselt pikalt vaja laos hoida nii, et kogused, tarnetingimused ja loomulikult hind peavad strateegiliselt klappima. Viimane hinnamuutus ei luba samuti vähematki järeldusi teha; eriti veel seda, et kett on olulise hinnalangusega ühtlasi ka tehniliselt paremaks muudetud vm.
Kuni 04/2013 11318510014:

Hetkel kehtiv 11318572503:

 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 18.03.2015 20:23 37
				Postitas Raemees
				Kuno_T kirjutas:Juba ainuüksi väntvõll oli UM-is 977 . 
H2 kaudu sain sellise tulemuse (mingi väike allahindlus on ka sees):
11217803479	AUSTAUSCH KURBELWELLE MIT LAGERSCHALEN AT Pfandpauschale 50,00	BMW	10	13.83	865.66 €	1	865.66 €	
11417797896	KETTE	BMW	10	0.24	33.94 €	1	33.94 €	
11318506652	KETTE	BMW	10	0.35	29.15 €	1	29.15 €	
13527797906	KETTENRAD	BMW	10	0.34	24.82 €	1	24.82 €	
11277800523	ZAHNRAD	BMW	10	0.34	81.18 €	1	81.18 €	
11318510014	STEUERKETTE	BMW	10	0.23	66.85 €	1	66.85 €	
11317797899	FUHRUNGSSCHIENE	BMW	10	0.03	12.01 €	1	12.01 €	
13527797904	FUHRUNGSSCHIENE	BMW	10	0.04	11.69 €	1	11.69 €	
Tellimuse üldsumma:1125.30 € + 2 transat (2. seotud väntvõlli tagastamisega)
+ tööd ligi 30 tundi+ veel tihendeid, polte, vedelikke jms-t.  Kui juba litakas ära käinud (st tähendab: seisma jäänud), siis lisanduvad purunenud ülaosa detailid, kolvid, täiendav töö jne.
Kindlasti keegi teab mainida, miks see ratas vahetusse peaks minema?
kood: 11277800523
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 20.03.2015 21:49 34
				Postitas Raemees
				Ok selge on see, et tolle UM recalliga seda hammasratast ei vahetata. Seega ilmselt vahetuse vajadus puudub.  

 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 17.06.2015 09:31 05
				Postitas MartenL
				Auto24 kuulutusest vt. parempoolne paber:

 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 17.06.2015 10:15 45
				Postitas Ander
				Kas mitte sellel väntvõllil polnud liiga teravate vms hammastega ratas mis ketti venitas  
 
 
Kunagi kui selle teema põhjalikult läbi lugesin siis jäi nagu mulje,et mitte kulumises polnud viga ...
Mul vahetati ka need kõik samad jubinad ära mis seal nimekirjas ning väntvõlli vahetuseks puudus vajadus nagu mulle UM-st öeldi.
10/2007 tootmisajaga auto mul.
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 17.06.2015 14:31 53
				Postitas Tauri_J
				see nimekiri tundub lühike ja suht odav sellise probleemi kohta.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 17.06.2015 16:55 08
				Postitas Ander
				Umbes 650€ on vist need jubinad + filtrid ja vedelikud oleks ka mõistlik siis juba uued panna.
Tööraha on see kõige hullem osa sellest ketivahetusest  

 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 17.06.2015 21:39 25
				Postitas Ander
				Ma ei saagi aru miks kordad seda  
 
 
Hetkel ei tea kedagi kellel oleks see väntvõll vahetatud selle tehaseaktsiooni käigus ... Või on kellelgi see siiski vahetatud  
 
 
Kuna need jupid UM-i enda eelarvest ei lähe siis usun,et pole tehasepoolt ettenähtudki seda vahetada,mitte UM ei hoia sellepealt raha kokku.
See ei tähenda muidugi,et seda vahetada ei tohi kui tahtmist on.
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 17.06.2015 22:01 46
				Postitas Ander
				Mis ma ikka vaidlen siin,oskan ise ka netist igast infot otsida ja päris kõike ei maksa tõepähe ka võtta  
 
 
Fakt on aga see,et ei mul ega ka mõnel teisel pole seda tehaseaktsiooni käigus vahetatud.
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 17.06.2015 22:53 05
				Postitas Ander
				No see pilt on siiski teisest hammasrattast,siia leiab neid kindlasti ka veel kolmandast mootoristki jne aga jääks siin teemas ikka konkreetse mootori juurde.
Ma ei tea milline see hammasratas minu auto N47 mootoris oli aga kuna seda ei vahetatud siis kas polnud ettenähtud või puudus vajadus.
Kui auto mootor jne oli laiali kistud siis tehti kõne ning arutati kas ja mida veel lisaks vahetada.Hammasrattast ei olnud siis midagi juttu ja eeldan,et sellega probleemi pole vähemalt minu autopuhul.
Kahjuks või õnneks ei ole kuidagi UM-ga seotud rohkem kui mõni teine klubiliige.Kui oleks nendega kuidagi seotud siis ju oleks see õnnetu väntvõll ka vahetatud  

  Mitte ei kurdaks siin,et see jäi vahetamata.
Aitab sellest vaidlusest siin minujaoks ja sel hammasratta teemal rohkem sõna ei võta.
Jälgin aga seda teemat edasi ja kui leiab tõestust,et UM jättis poole tööd tegamata eks siis tuleb sinna tagasi minna õiglust nõudma  

 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 18.06.2015 00:17 23
				Postitas Raemees
				Minu autol ka väntvõlli ei vahetatud. Kuno kirjutab seletuskirja kaasa ja Ander läheme nõuame õigust  

 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 05.07.2015 17:43 40
				Postitas Slava_323
				Kas m57 173kw ka tasub uurida  UMist? Või pole lootuski. 2008/07 x5  ja ls 277 000 ning kett teeb häält.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 05.07.2015 18:00 04
				Postitas ttsys
				Kõik need 277 000 on autot UM-is korrektselt hooldatud? 
Kui ei ole siis 100% võõras mure ehk ei rakendu ka lojaalsusprogrammid vm soodsamad remondilahendused.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 05.07.2015 18:55 17
				Postitas Slava_323
				Auto hooldatud ainult umis,mujal kordagi.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 05.07.2015 19:25 22
				Postitas ttsys
				Kui kõik külastused õigeaegselt tehtud siis lojaalsushinda remondi osas kannatab alati küsida.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 05.07.2015 20:12 33
				Postitas Slava_323
				Eks homme helistan ja küsin. Tänud.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 05.07.2015 23:10 52
				Postitas Raemees
				Selgub nagu, et BMW normaalset murevaba mootorit ei omagi? va vanemad, ma neid praegu ilmselt ei mõtle...
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 05.07.2015 23:29 37
				Postitas Slava_323
				No UM on jube koht tegelikult. Ostsin just auto tuttavalt kes ostis  auto Eesti UMist 3 kuusena ( 3 kuud oli Saksamaal ) Auto on ainult UMis käinud oma elu jooksul ja omab originaal läbisõitu 277 000. Ostsin auto  kahtlase häälega mootorist( hea pakkumine oli kuna tuttaval uus F15 X5 oli ostetud ) . Muidu toimetab ja sõidab ideaalselt. Pöördusin kohe UMi probleemiga ja auto oli nende käes 2 päeva kus seda uuriti ja puuriti ning vastati mulle sedasi. Kõik rullikud ja pingutid maha kisutud ja kontrollitud  ja kõik korras. Arvatavasti hääl ploki seest tuleb. Kas võtame mootori jupidekas  ja hakkame tükihaaval vahetama asju või  sõidate kuni midagi lendab laiali. Mind pani imestama see.... Kuna BMWdega kursis hästi, siis vanaomaniku traditsiooni jätkata ei soovinud ja pöördusin Carmastersisse kus 2 tunniga  tehti kindlaks et kett loperdab. Ei tea kas  veninud või pinguti otsas vms aga teha seda tuleb. UM siis laseks sõita ja kui miskit lenda laiali, pakuks uut kone mis oleks XXXX hinnaga. Puhta raha röövimine toimub  inimestelt kes ei jaga ja viivad auto  margiesindaja kätte.  Homme küsin UMilt mis arvavad garantiist vms kuna auto ainult nende juures hooldati. Kui eitav siis paari sõnaga saadan minema ja  viin Angelar / BMauto / carmastersisse  oleneb hinnapakkumisest. Tuleb see siis et kõik BMWd alates 2007a on ketiprobleemiga kus on 200 000km peal vajalik seda vahetada sest see on tehtud peenemaks võrreldes näiteks 160kw mootori versiooniga sama plokil pmst. Või kasutavad audi kette mis nende V6tel ja 1.2 1.4 TSI del sama jamaga
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 06.07.2015 23:16 45
				Postitas redline
				vag grupi autodel vist kõigil ketiprobleemid, neid tuleb igapäev täiesti erinevaid sisse 
 
 
1.2-3.2 bensiinid kõik, 2.7-4.2 diislid, tööd jagub 

 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 07.07.2015 03:01 16
				Postitas _siim_
				Mõned N47 mootorid on tulnud tehtud korda ja siin riigis igatahes on kuulunud väntvõll ka alati vahetusse.
Hetkel üks n47 varuosadeks ka kui kellelgi miskit poolmuidu vaja ,f10 525d pealt,kett purunenud ja 1 kolb ning yhe silindri klapid puruks,plokk ja alumine ots korras.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 07.07.2015 08:51 57
				Postitas Tauri_T
				Mul käis ka garantii korras jubinate vahetuses 10/2007 aasta masin, väntvõlli mul ei vahetatud. On põhjust tagasi minna?
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 07.07.2015 19:30 32
				Postitas Tauri_J
				Scout kirjutas:Mul käis ka garantii korras jubinate vahetuses 10/2007 aasta masin, väntvõlli mul ei vahetatud. On põhjust tagasi minna?
ilmselt saadaksid su pikalt
 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 08.07.2015 14:42 18
				Postitas Paap
				Kõigi nö uuemate bmw-de tüüpviga.
Loomulikult ei ole selline kulumine normaalne aga seda viga saab vältida...ära osta bmw-d.
Kui ikka ostad siis peab sellega arvestama, et 200 000 kandis läheb vahetuseks.
Mina lasin oma N62B48 mootoril kõik tüüpvead just korda teha:
ketid, ketirattad, klapisääred, veevann, jahutustorud, kõik tihendid, simmerid...
lisaks persetäis muid torisid, klappe, andureid ja polte.
ca 100 artiklit millest paljusid on korda kaks neli või kaheksa.
			 
			
					
				Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
				Postitatud: 08.07.2015 19:41 45
				Postitas Cert
				Kuno_T kirjutas:_siim_ kirjutas:Mõned N47 mootorid on tulnud tehtud korda ja siin riigis igatahes on kuulunud väntvõll ka alati vahetusse.
Kus "siin riigis"?
 
Siim peaks Helsingis pesitsema.