3. leht 3-st

Postitatud: 17.07.2007 09:31 42
Postitas AARE540
Tundub, nagu oleks sama teema nagu mul ja paljudel teistel- roolivõimu voolikud hästi kergelt lekivad- nii palju ei leki, et õli väga ära kaoks ja samas ka piisavalt palju, et voolikud tatised oleks... Muuseas, hakkas silma, et sul tahas geneka-roolivõimu-veepumba rihm vahetamist vist :)

Postitatud: 17.07.2007 10:59 09
Postitas vull
plaan on vahetada jah. rullikud ja veepump ka võibolla vahetusse kui vaja.
mõnikord viskab ullu kumina sisse, kui pidurdada ja mingeid kiireid pöördeid teha - võibolla on sidur, aga ei usu :D rihm lõtv vast ikka.

Postitatud: 17.07.2007 11:04 51
Postitas AARE540
Sellel peaks minu teada automaatpingutus olema, vähemalt enamusel on...

Postitatud: 30.07.2007 10:43 26
Postitas vull
nojah, eks paistab. Tahaks mingi aeg patriku ja Valdeku juures ära käia, aga nädala sees on see sutsu kahtlane, L-P neid jälle pole...
Aga küsiks veel ühte asja - et kui mingil auklikumal teel sõita, siis kostub salongi selline kolin - kas on puksid vms läbi või on amordid liiga lõdvad juba? samas kui ma ise autot nö hüpitan oma keharaskusega, siis amordid ei jää hüppama, vaid käivad lihtsalt korra alla (tsekkisin just üle). samas üks tagumine vist ei taha üldse liikuda :| - või on see siis korras ja ülejäänud liiga pehmed?

Postitatud: 30.07.2007 17:09 08
Postitas Ceed
vull kirjutas:kui mingil auklikumal teel sõita, siis kostub salongi selline kolin - kas on puksid vms läbi või on amordid liiga lõdvad juba? samas kui ma ise autot nö hüpitan oma keharaskusega, siis amordid ei jää hüppama, vaid käivad lihtsalt korra alla (tsekkisin just üle). samas üks tagumine vist ei taha üldse liikuda :| - või on see siis korras ja ülejäänud liiga pehmed?
kui sul on all kaks erinevat töötavat amorti siis võib olla küll et üks on jäigem ja teine pehmem. Aga ma arvan et üks on lihtsalt töökorras ja teine hakkab läbi minema.

Aga kolin ei tule amortidest, sillas on viga kas puksid või sarniirid vms on läbi. Lase oskajal üle vaadata ;)

Postitatud: 31.07.2007 11:19 31
Postitas vull
njah. ma vaatasin, et juhipoolne tagaratas on veidi viltu. ning selle ratta amort kui nii võib öelda ongi selline jäik ja ei liigu alla üldse. ostan alustuseks uued tagaamordid siis ja kui aega saab, käin kuskil puksikontrollis* ka ära :D

aga kas pukside ja amordipatjade seisukorda saab silmaga ka hinnata? et kui ma võtangi amordid alt, siis saaks ju vaadata.

Postitatud: 04.08.2007 02:50 17
Postitas krs
vull kirjutas:et kui ma võtangi amordid alt, siis saaks ju vaadata.
Mine ülevaatusele ja tee silla test.

Postitatud: 04.08.2007 09:49 45
Postitas Ceed
rakveres maksab ülevaatus punktis auto ülevaatus kontroll 100.- ;)

Postitatud: 13.10.2007 20:37 42
Postitas vull
nüüd siuke küssa:
et kas esitulede klaasid on kõik plastmassist või tehakse neid klaasist ka? mõtlen just seda kõige pealsemat klaasi, mitte neid kahte ringikujulist seespool.
samas võivad nad vabalt klaasist ka olla - jube plastmassi kõla ja olekuga on lihtsalt :D

Postitatud: 13.10.2007 20:42 40
Postitas AARE540
E36-l peaks need ikka klaasist olema veel, uuematel asjadel on plastikust. Vähemalt minu teada on nii :roll:

Postitatud: 14.10.2007 02:53 30
Postitas KnX
Äkki sul mingid vuhvlid plastist "klaasid" eelmise omaniku poolt ette pandud (kui selliseid üldse tehakse)?
Igatahes minu Helladel on küll päris klaasist ja on ikka näha ja tunda, et klaas... :roll: :P

Postitatud: 14.10.2007 13:31 30
Postitas vull
no maitea... mul 2 paari tulesid ja mõlemad paistavad sellised imelikud - oleks küll nagu klaas, aga samas nagu poleks ka :? ühed on Boschid, teisi ei tea.
e* mõlemad on bosch-id

Postitatud: 22.10.2007 14:01 35
Postitas vull
nüüd siuke küssa, et mis juppe oleks selle uksekaitse liistu jaoks vaja?
kas 4 ja 11 või 4,11 ja 12?
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... 1_2762/#24
4. paistab just selline, nagu mul praegu ukse küljes on, aga võibolla on 4. ja 11. vahele veel nr12 ka vaja?
või mis see WEISS seal tähendab?:P

Postitatud: 21.11.2007 12:56 03
Postitas KnX
Muud ei oska öelda, aga Weiss tähendab valge :)
E: Niipalju kui joonisest aru saan, siis tundub, et 12 läheb 11ne sisse..

Postitatud: 21.11.2007 16:40 51
Postitas vull
ma vahepeal käisin poes ära juba ja sain teada, et 11. läheb 4. otsa :P
ja ukse ning liistu vahele rohkem miskit ei lähe ka jah? ala kummiribad liistude üles/alla äärde

Postitatud: 02.12.2007 23:43 57
Postitas kulgur
Ei hakka uut teemat tegema sellise võhikliku küsimuse pärast, aga mulle on arusaamatuks jäänud süütepoolide roll ning kas nad on küünaldega kontaktis? Tahaks küünlaid masinal kontrollida(e36 320) aga esmapilgul kapoti alt uurides ei teagi kus neid sealt leida.... :P Masin turtsub kergelt vabakäigul ning ei teagi kumba siin vahetama hakata kas süütepoole või küünlaid..

Postitatud: 03.12.2007 09:21 00
Postitas Fred
Võta mootorilt plastkate maha, seal all ongi poolid reas ning nende all küünlad. Odavam tuleb muidugi küünalde vahetus, ent ennem veendu, kas nad üldse tahavadki vahetust.

Postitatud: 03.12.2007 10:04 07
Postitas AARE540
Kui ei tea, millal küünlad vahetatud on, oleks need mõttekas nagunii ära vahetada.

Postitatud: 03.12.2007 18:03 50
Postitas kulgur
selge, aga kuida ma saan kindlaks määrata süütepoolide korrasolekut...

Postitatud: 04.12.2007 16:26 58
Postitas sander k
Ega ise ei saagi väga määrata nende korrasolekut. Pead mõne autoelektriku juurde diagnosti viima nemad ütlevad.

Kui sul mõni süütepool on läbi siis see pidi väga halvasti ka mõjuma ajule.

Postitatud: 04.12.2007 18:29 33
Postitas kulgur
selge, tänud!