3. leht 3-st
Postitatud: 14.07.2008 10:47 46
Postitas AARE540
Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Postitatud: 14.07.2008 11:41 17
Postitas Alari.
AARE530 kirjutas:Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Aga kuidas saab kõige paremini kontorllida kas termosidu korras v mitte?
Külmalt käib vabalt ringi ja soojastpeast on jäigem vedu järgi?ühesõnaga kui sooja mootoriga õnnestub vent peatada siis sidur täitsa otsas?
Postitatud: 14.07.2008 11:45 13
Postitas AARE540
Jep, kui ikka on nii, et saad juba lausa käega venti kinni hoida ja mingit takistust sooja mootoriga ei tunne, no siis pole küll enam teha midagi

Selle termosiduri tööpõhimõte ongi selles, et siduri sees olev õli reguleerib vastavalt mootori temperatuurile siduri jäikust. Mis seal sees on, seda ma küll täpselt ei oska öelda kahjuks. Kui uut sidurit vaja peaks olema, siis
Eero pakkus väga hea hinnaga uut termosidurit

Postitatud: 14.07.2008 15:58 21
Postitas lehepoiss
Suured tänud, siis teengi nii, et liimin selle lõhki löönud mõra testimise jaoks kokku, kallan testvett sisse ja õhutan asja ära. Eks annan siis siin ka teada, kuidas asi läks...
Postitatud: 15.07.2008 16:18 45
Postitas Alari.
AARE530 kirjutas:Jep, kui ikka on nii, et saad juba lausa käega venti kinni hoida ja mingit takistust sooja mootoriga ei tunne, no siis pole küll enam teha midagi

Selle termosiduri tööpõhimõte ongi selles, et siduri sees olev õli reguleerib vastavalt mootori temperatuurile siduri jäikust. Mis seal sees on, seda ma küll täpselt ei oska öelda kahjuks. Kui uut sidurit vaja peaks olema, siis
Eero pakkus väga hea hinnaga uut termosidurit

Tead ma täna kohe huvipärast proovisin kätega peatamist ja oh üllatus vabalt saan seisu jätta ja no vägaväga vaevu hakkab tasapisi uuesti keerlema,vahest ei taha üldse hakata peale käega seiskamist,lükkan näppudega uuesti hoo sisse!

Postitatud: 15.07.2008 17:39 24
Postitas darkie
nuh, siis termosidur oma töölepingu lõpetanud, kahjuks. tavaliselt nad siis peetis, kui on õlised, st, mahlad seest väljas ja siis kutu.
Postitatud: 23.07.2008 18:22 16
Postitas Alari.
freddy21 kirjutas:AARE530 kirjutas:Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Aga kuidas saab kõige paremini kontorllida kas termosidu korras v mitte?
Külmalt käib vabalt ringi ja soojastpeast on jäigem vedu järgi?ühesõnaga kui sooja mootoriga õnnestub vent peatada siis sidur täitsa otsas?
Vähemalt käisin kontrollis ja ventdi sidur korras,agaaa paisupaagis heitegaasi lõhnad sees

Ettenähtust tiba suurem surve kuid veel mittemidagi hullu!Aga kohekohe tihend minemas

Postitatud: 23.07.2008 22:04 10
Postitas lehepoiss
Minul on asi praegu siis seal maal, et liimisin radika ajutiseks lahenduseks kinni, dest. vee sisse, õhutasin ära ja kõik tundub ilusti korras olevat. Mingit erilist rõhu tekkimist ma küll ei märganud - kuumalt muidugi oli vähesel määral. Termosidur tundub küll läbi olevat, sooja mootoriga pidasin ventika näppudega kinni
