2. leht 2-st
Postitatud: 22.07.2008 12:23 50
Postitas erikred
Kui natukene TIS'ist kaevata siis selgub tõsiasi et m51 mootoril kui õigesti mäletan siis aastast 95 muudeti varda vahemik 1,5 liitri peale. kliendid kaebasid et õli peab välba ajal juurde valama vms. selline blondiini lahendus
terv
erich
Postitatud: 25.07.2008 14:02 30
Postitas L7
Lugesin seda teemat ja avastasin et ma pole viimasest õlivahetusest alates kordagi õli kontrollinud
Esso Ultronl 5w40, näit on max peal, sõidetud 5000km, e39 540 '96, M62B44
See läbisõit kogunenud siis poole aastaga alles

Postitatud: 25.07.2008 15:01 55
Postitas erikred
siis poole aasta pärast õli vahetus nagu kord ja kohus
terv
erich
Postitatud: 25.07.2008 15:11 04
Postitas Urmet_N
vull kirjutas:touringmeez kirjutas:Kus asub karteri tuulutus,äkki keegi osutab mingi lingi kus oleks see näha.
nr1 jupp on karterituulutusklapp:
http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1284/
john185 kirjutas:20 Tuhande KM läbimisel kallan peale 0.7 liitrit peaaegu
Autoks E36 1,8i 85 KW 92.a.
vahest ikka vahetad ka?
vahetusvälp vist on selline siis?:
0w40 - 25000-30000km
5w40 - 15000 km
10w40 - 10000 km
kui õli servis näitab et vaja vahetada siis ikka vahetan aga jah mull õliservis hakkab näitama et õil vaja vahetada mingi 13000-15000 pealt täna just vahetasin õli ja nullisin õliservise ära kuuajapärast tuleb uus mootor peale siiamaani sõidan sellega uus mootor siiamaani tegemisel vaatame mis sellest välja kukub
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 17.04.2009 10:38 47
Postitas melx
Auto e39 525tds 98a
Õliks BP Visco 5000 SAE 5W-40 Sõitnud 9000 km ja oleks vaja kohe juurde kallata. Tundub, et turbo on kulunud , kuna sisselase õline. 9000 km natuke palju 1L õli?
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 22.02.2011 00:33 27
Postitas tavka0007
Kui e36 318i-le tuleb 10 000km peale juurde kallata 1l õli, kas seda läheb juba liiga paljuks ja tuleks hakata põhjust otsima või see 1l on paras 240 000km sõitnud mootorile? Lugesin siin eelmisi lehekülgi ka. Kes kallab 1,5 l kes 0l juurde, kuid kuna tegu oli enamasti r6 ja suurema silindritearvuga masinatega, siis suurem õlikulu peaks ka loogilisem olema.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 22.02.2011 07:15 14
Postitas Indrek_M
Nii ja naa ... üldiselt võiks õlivahetusest õlivahetuseni saada ilma peale valamata hakkama. Õlivardal Min ja Max vahe tavaliselt liiter on.
Eelmisel autol (E34 2,0) oli õlivahetusvälp 10000km ja sain hakkama, praegusel autol (E39 3,0d) on ~30000km ja saan ka hakkama.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 25.02.2011 08:53 37
Postitas truumu
Castrol Edge 0w40* 10000km-0l/km* 525Ti *2001.a.*
Castrol Edge 0w40* 100000km-0l/km* 323Ci* 2000.a.
Re:
Postitatud: 25.02.2011 10:11 36
Postitas Spike Mahinga
erikred kirjutas:siis poole aasta pärast õli vahetus nagu kord ja kohus
terv
erich
Ikka vastava läbisõidu ja võib-olla mõnes mõttes ka mootori töötundide järgi, mõistlik õlivahetust korraldada. Mitte iga poole aasta tagant...

Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 25.02.2011 10:29 02
Postitas Spike Mahinga
truumu kirjutas:Castrol Edge 0w40* 10000km-0l/km* 525Ti *2001.a.*
Castrol Edge 0w40* 100000km-0l/km* 323Ci* 2000.a.
Nagu näha, on truumu 10-a. vanused autod hea näide sellest, millises korras on võimalik mootoreid hoida.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 26.02.2011 08:10 02
Postitas truumu
Spike Mahinga kirjutas:truumu kirjutas:Castrol Edge 0w40* 10000km-0l/km* 525Ti *2001.a.*
Castrol Edge 0w40* 100000km-0l/km* 323Ci* 2000.a.
Nagu näha, on truumu 10-a. vanused autod hea näide sellest, millises korras on võimalik mootoreid hoida.
Noh nad suht väikese läbisõiduga lihtsalt, alla 200 000km
Aga üldiselt mul pole veel ühtegi BMW'd olnud, millel oleks vaja õli juurde valada

Ja neid on tänase seisuga 15tk(koos naise omadega)
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 27.02.2011 00:48 54
Postitas M4rt
Sama siin, peres on üle 10 bmw läbi käinud ja ei ole ühelgi õli kulimisega probleeme olnud, sama ka kauem olnud autodega (e46 323, e39 530, e38 750) tulukeste järgi vast varda max märgist kulub poole peale ,rohkem kindlasti mitte.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 28.02.2011 00:06 13
Postitas erineeger
Mul enda omaga oli umbes 1000km + 1liiter, sai asja harutama hakkatud ja siis kui, ma sisselaske maha kraapisin sai ka sujuvalt karteri tuulutus puhtaks tehtud (oh seda ködi mis sealt tuli).
Nüüdseks on seljataga palju kilomeetreid ja õli pole siiani kulunud

Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 04.03.2011 15:33 38
Postitas Leopold661
Mul olnud 4 bmw-d (e30,e34,e39 ja e46) ja pole ka õlikuluga probleeme olnud.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 17.07.2012 21:12 30
Postitas NWA
MInul selline värk et sõitsin 1500km peale õlivahetust ja jubalõi ette engine oil low, vaatasin siis oli kahe alumise kriipsu juures.Mootor väljas kuiv, klapisääred vahetatud.Teise auto pealt võtsin ka karterituulutusklapi aga ei midagi, sisselaske kolle on küll õliseks saanud karterituulutuse kaudu.Kompressioonid on paigas.
Plokikaant maha võttes oli plokikaanes selline klapp vms? kuul oli sees, ehk siis mingi rõhuklapp, keerasin selle käe jõuga kruvikeerajaga siis keermesse tugevasti kinni ise lootes et eelnev õlikulu oli selle viga.
On kellelgi põhjusi pakkuda?
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 17.07.2012 22:11 59
Postitas testivoitja
Castrol Edge 0w40 12000km ja 0L 530d 2001a.
Castrol Edge sport 10w60 suvel ja tundub samuti minevat.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 19.07.2012 09:04 44
Postitas raul123
esinduses pakutav õli. Õli on alati pandud umbes 1cm üle maksimumi, ei tea mis põhjusel. Ja peale 10000 km läbimist on sama palju sees olnud. Kulu siis ilmselt ei ole, 328i.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 21.07.2012 15:57 07
Postitas Heix
E36 2.0 r6,läksin just poolsündi peale üle,siiamaani oli minu poolt castroli 0w40 sees,õlivahetusvälp 10000km ja siiamaani pole kordagi peale pidanud valama,kontrollides õlivarrast on võibolla väga vähe tase langenud,pea et sama lased välja mis sisse kallad....
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 29.12.2012 14:27 14
Postitas DaddyV
erineeger kirjutas:Mul enda omaga oli umbes 1000km + 1liiter, sai asja harutama hakkatud ja siis kui, ma sisselaske maha kraapisin sai ka sujuvalt karteri tuulutus puhtaks tehtud (oh seda ködi mis sealt tuli).
Nüüdseks on seljataga palju kilomeetreid ja õli pole siiani kulunud

Mul on 3000 km peale kukkunud alla miiinimumi õlitase,täna hommikul avastasin,et loik all ka. Oli sul sellest tuulutuse avamisest abi?
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 29.12.2012 16:55 23
Postitas DaddyV
Probleem lahendatud- autotöökoda oli jätnud õlivarda jala tihendi vahetamata,sealt lahmas õli välja. Nende kulu ja kirjadega saab kokku pandud kõik + minu juurdevalatud õli. Hea,et niigi läks ja pikka maad järjest ei sõitnud,muidu oleks halvemini võinud lõppeda see asi. Töökoja nime ei avalda esialgu,vaatan,kuidas asi laheneb
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 29.12.2012 17:53 26
Postitas jargo
DaddyV kirjutas:Probleem lahendatud- autotöökoda oli jätnud õlivarda jala tihendi vahetamata,sealt lahmas õli välja. Nende kulu ja kirjadega saab kokku pandud kõik + minu juurdevalatud õli. Hea,et niigi läks ja pikka maad järjest ei sõitnud,muidu oleks halvemini võinud lõppeda see asi. Töökoja nime ei avalda esialgu,vaatan,kuidas asi laheneb
ei puutu küll asjasse,kuid olen enda staasi juures kohanud ka juba kahte bmw millel seda õlivarda o-rõngast ei ole küljeski.ei tea kas seda ebameeldiv paigaldada või milles asi.
Re: Õlikulu - kellel kui palju ja miks
Postitatud: 03.01.2013 19:42 23
Postitas omgwtf
10k tagant vahetan 5w30 ja samapalju kui sisse valan,võtan ka välja. Viimane vahetus nüüd läks just isegi 13k peale ja ikka pmst sama,ehk pool klaasi siia sinna~ oli kadu,õli pidavatki "kuluma"
Õhkõrn oli tekib coolerisse pika peale,kuid see minimaalne ja täiesti lubatud koguses
