2. leht 2-st
					
				
				Postitatud: 15.03.2008 21:04 27
				Postitas Indrek_M
				AARE530 kirjutas:Indrek, pole need tööautod (Rekkad siis) nii askeetlikus varustuses midagi- standardvarustuses on ...
No just nimelt ... standardvarustuses. Kui neid standardis tehase poolt poleks, siis su autol sellist varustust ka poleks 

Vähesed tööandjad raatsivad mingeid lisasid tööautole külge osta - võetaksegi seesama standardvarustuses sõiduk ja kogu lugu.
Sinu ülesloetletu ongi minimaalne komplekt üldse kaugsõidurekkale (sõitmise seisukohast). Arvestades, et rekkamees elab autos poole oma elust, siis võiks seal neid mugavuslisasid ikka kuhjaga olla (elamise jaoks).
Tehase poolt ka pakutakse alates tagurduskaameratest ja lõpetades televisioonide, interneti, korraliku multimeediaga, miskipärast aga rekkadele väga osta ei raatsita.
Võttes labasema töösõiduki nagu MB Sprinter või Ford Transit ... siis standardis on roolivõim ja elektriaknad, isegi raadiot pole, rääkimata istmesoojendusest või kliimaseadmest 

 Mersu on standardis eriti plank - isegi rooli reguleerimise võimalus ja raadiovalmidus on lisad 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.03.2008 21:23 06
				Postitas AARE540
				Rootsis on isegi paljudel metsarekkadel peal arvuti, GPS (elementaarne), Internet ja põhilaks neist lisadest, mida üles lugesin enne. Ja see nimekiri, mis enne ette lugesin, sinna võib muidugi veel juurde lisada mikrolaineahjusid, külmikuid, suurematel variantidel ka diivaneid, dusinurki ja mida kõike veel.  See standardvarustus, mis ette lugesin- tegelikult on see suht piisav normaalseks sõiduks- Euroopa rekkade kabiini suurus ei võimalda nagunii kõike kasutada, mida tahaks, vähemalt enamus, st standardsuurusega kabiinid. 
Korralik multimeedia on enamjuhul vaid näituseautodel, tavasõiduks on tehase HiFi täiesti piisav ja korralikku saundi pakkuv, vähemalt amatööri kõrvale 

 Aga see selleks, aitab OTst, vabandan  

 
			
					
				
				Postitatud: 15.03.2008 21:58 00
				Postitas Tiit525
				Indrek, tegelikult on see lux varustuse protsent praegu rekkadel isegi võib-olla kõrgem, kui sõidukatel, kuna juhtide puudus on suur, kõik on soomes-rootsis-taanis-iirimaal. Juhte palgaga meelitada ei saa, sissetulek ei luba, aga auto varustus läheb liisingusse-ventileeritavad soendusega nahkistmed, iseõppiv kliima, rääkimata veojõu ja pidurimängust, mis ütleb vaid teadlikule inimesele midagi. Rekka lisavarustuse eest saab korraliku keskklassi auto, ja enamus eesti firmasid ostavad selle varustuse, kui vaid juht oskab küsida.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 06:47 42
				Postitas Indrek_M
				Rahunege nüüd - rekka pole ainus töömasin 

Rekka on töömasinate "lipulaev" ... võibolla üllatus teile aga enamus töömasinaid ei ole rekkad 

 Enamus on mingid Berlingod, Transitid, Partnerid, Golfid, Focused 

Mitte Lexused, BMWd, Mercedesed 

 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 09:51 19
				Postitas AARE540
				Äi see põle üllatus, mul siiski silmaring natsa laiem 

 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 15:18 33
				Postitas Seigo
				Indrek_M kirjutas:Rahunege nüüd - rekka pole ainus töömasin 

Rekka on töömasinate "lipulaev" ... võibolla üllatus teile aga enamus töömasinaid ei ole rekkad 

 Enamus on mingid Berlingod, Transitid, Partnerid, Golfid, Focused 

Mitte Lexused, BMWd, Mercedesed 

 
mul küll on töömasin mersu 

 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 15:25 03
				Postitas AARE540
				Ahjaa, niipalju veel neile, kes arvavad, et bemm võiks rekkasid ka teha- mersu rekkad küll suurem asi pole...
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 15:47 04
				Postitas Reimers
				See oleks küll jube kui bemm igasugu närakaid vorpima hakkaks  

  BMW Transporter jne päris jube ju. Ei tea kuidas BMW neerud oleks rekkal  

  päris suured vist
 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 18:03 15
				Postitas no_name
				Reimers66 kirjutas:See oleks küll jube kui bemm igasugu närakaid vorpima hakkaks  

  BMW Transporter jne päris jube ju. Ei tea kuidas BMW neerud oleks rekkal  

  päris suured vist
 
irw, terve esiots olekski 1 suur neer 
 
 
aga luksusliku bussi v2ikese v6iks küll teha 

 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 19:31 09
				Postitas laur84
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 19:34 23
				Postitas Zipp
				krt IMHO on see ajuvaba teema... ma ei tuleks selle pealegi et BMW oma mudelivalikut kuskile veel laiendaks, kui siis mingi mahtuniversaal nagu R-klassi mersu aga mitte mingi vito kaubik või veokas... no mida?! 

 
			
					
				
				Postitatud: 16.03.2008 20:04 23
				Postitas AARE540
				WORD UP  

  Tegelt nõustun Zipp'iga, ei ole ka ise isegi nii tõhiste ja mõttetute asjade pärast viitsinud pead vaevata, ja usun, et ka BMW insenerid mitte 

 Usun, et BMW müüb piisavalt hästi ka tsiklite ja sõiduautodega 

 
			
					
				
				Postitatud: 06.04.2008 11:31 18
				Postitas pents
				samas on imelik, kui lihtsalt loobutakse rahast, mis selliste autode turul keerleb 
 
 
ei usu, et mõni praegune bmw omanik vahetab marki solvumisest, kui bmw mahtuniversaali teeks
 
			
					
				
				Postitatud: 20.05.2008 23:09 22
				Postitas wunderbaum
				Kujutage nüüd seda BMW-rekkat endale ette,suurte ruutmeetriste neerude ja mersumärgi suuruse bmw-logoga  
 
   
  
Minuarust on scania ja volvo kõige õnnestumad rekkad üldse ja ei olekski vaja bmw rekkat,piisab sellest et ta teeb lihtsalt häid autosi ja mootorrattaid  

 
			
					
				
				Postitatud: 20.05.2008 23:26 39
				Postitas MairoG
				Tiit525 kirjutas:kui BMW ja Scan oma helged pead kokku panevad...you never know
Siis oleks vist  saadaval ka rekka, mille kelladel ilutseks  300km/h  
ja ees  iluvõrel ilutseks  M märk  ja taga samuti 

  vot see oleks  vist  alles kobe asi  
 
Mmmm,  peab vist fantaseerimise lõpetama,  ma juba kujutasin end ette   ühe sellise roolis  
 
Aga siiski BMW  jäägu BMW-ks, pole tõesti vaja enam midagi  muud, BMW-l kõik olemas mida hing ihkab mõnest autost 

 
			
					
				Re: BMW kaubik/väikebuss.
				Postitatud: 21.11.2009 20:35 32
				Postitas loffa
				Velg on lääpas aga ratas on otse?  
 
Asja nimi on camber ja rattad on selle pärast nii keeratud, et kui nad maaga risti oleksid, siis nad ei mahuks koopasse ära.