2. leht 2-st

Postitatud: 08.04.2007 18:55 18
Postitas toom
raimo_r kirjutas: powerflex. saab amperracingust kohaliku bemarijumala käest :D
Powerflex ei pidavat sobima pidevalt sõidus olevale autole, kuna jutujärgi kulub ta kiiremini.

Postitatud: 08.04.2007 19:36 09
Postitas MadMan
...teavad rääkida naised saunas?

Voltaauto.ee pajatab järgmist:
•Mulle meeldib mu auto, see on eeskujulik…kuid mida võivad puksid mulle anda?
Teine POWERFLEX-pukside põhieelis on nende kasutuskestvus. Kummi on looduslik toode ja aja jooksul selle omadused halvenevad, seda eriti ebaregulaarselt kasutataval autol. Pukside pealispind mõraneb ja sisemus muutub pehmeks. POWERFLEX-pukse ei mõjuta ei ultraviolettkiirgus, bensiin, õli, akuhape, vesi ega aeg. Ideaalne Teie lemmikule.

Postitatud: 08.04.2007 20:24 44
Postitas toom
Tüüpiline reklaamijutt. Nood naised saunas oli TRK sillareguleerija, kes arvatavasti igatsugu veermikuga päris kõvasti kokkupuutunud.

Postitatud: 08.04.2007 23:48 46
Postitas raimo_r
mismõttes ta kiiremini kulub?

näide elust enesest:

pane tavaline kummipuks ning mine tee 100km sauga suurel ringi. peale seda võid parempoolse puksi ära vahetada, sest see on pehme nagu tatt.

powerflexiga seda ei juhtu. küsige näiteks Silweri käest.
hollow kirjutas:aga hind?
voltas
PFF 5-301 482.-
PFF 5-303 573.- (ekstsentriline, M3)

Postitatud: 08.04.2007 23:53 26
Postitas meph
Seda küll jah, et rämedale andmisele peab paremini vastu. Selle koha pealt pole vaidlust nagu olnudki.

Väide on see, et kui asi tavakasutuses on ja retsimist ei näe, siis eluiga kui selline on lühem kui tavapuksil.

Ise olen ka selliseid jutte kuulnud, kuid just "naised saunas" tasemel. Seega omast kogemusest ei oska suurt midagi rääkida, kuna pole jõudnud katsetada veel.

Postitatud: 09.04.2007 00:32 47
Postitas hollow
oota... et retsimisele peab vastu aga rahulikule sõidule mitte??? see on midagi uut

Postitatud: 11.04.2007 15:28 35
Postitas BigMoneyWaste
BigMoneyWaste kirjutas:
Ei hakanud uut teemat tegema aga huvitab e36 alumise õõtsapuksi ehitus.

Puksi sisu nimelt on ühenduses ainult ülevalt ja alt puksi välimise osaga külgedel lihtsalt vahed vahel 3-5mm.

Aru ma ei saanud, tundus et ei ole mitte katki vaid ongi selline, et siis puksi ehitatdes on kohe loodud esirattale edasi-tagasi lõtk aga miks?


sama teema pakub ka mulle huvi .... puksi külgedel on tõesti 3-5 mm vahed ja olen samuti auto all omaette mõelnud, on see puks nüüd läbi või peabki see selline olema et kui peabki olema, siis missugune see katkine puks välja näeb, mida kõik nii tihti vahetavad? olen autoga 3 aastat ringi lasknud ja pole seda õõtsapuksi veel vahetanud, seega kuskohast nad reeglina siis ära lagunevad?
Ostsin uued puksid ja neil on ainult ühel pool 1mm ja teiselpool ei olegi vahet ja neil puksidel on suund e. lööke saaval poolel on kumm paksem ja seal vahet vahel ei ole.

Ühesõnaga kui on 3-5mm vahed vahel tuleb vahetada.

Postitatud: 30.07.2007 16:50 35
Postitas E36 318 ti
tekkis siis küsimus, et kas kogu see kompott (õõts E30 ja Mpuksid-sobib E36le--on kuskil müüa, nii et ostad ja paned alla??

Postitatud: 30.07.2007 17:43 18
Postitas estex
E36 318 ti kirjutas:tekkis siis küsimus, et kas kogu see kompott (õõts E30 ja Mpuksid-sobib E36le--on kuskil müüa, nii et ostad ja paned alla??
Minu käest saab näiteks A osana