2. leht 3-st
Postitatud: 10.02.2007 14:34 34
Postitas Raido328
Suht kindlasti on see lambda andur,kuna see asub 320il põhja all siis kipub see niiskus sinna minema.Isegi niiskuse tõkkega pidi see ikkagi kuskilt vahelt läbi punnima.
Postitatud: 12.02.2007 21:35 46
Postitas Helis
mul ka vist nüüd sama jama...käisin pesulas ja nüüd enam ei tööta üldse...
ajus asi ei ole vist...
ruttu diagnosti peaks saama kuskile

nõme kui selline asi juhtub:(
Postitatud: 14.02.2007 21:01 05
Postitas Bmw....;)
Mul oli vahe peal ok aga nüüd jälle sama jama...ei jõudnutki diagnosti minna . Töötas nagu ideaalselt kuid nüüd jälle sama jama. Peab vist ikkagi diagnosti minema

Postitatud: 15.02.2007 17:50 06
Postitas E36 318 ti
mul mure järgmine: tühikäigul käib mingi aeg normaalselt, siis peaaegu et pöörded kukuvad nullilähedale..vahepeal jääbgi lambist mootor seisma, või kui anda sel momendil gaasi siis jääb käima...siit küsimus.. kas asi õhulugejas, tühikäigumootoris(saavat ise puhastada, a mul pole aimugi kuidas seda tehakse)või milleski muus?arvatavasti peaks otsima otsingust puhastuse kohta?
Siit veel küsimus..mootor töötab, kostuvad sekund- kahe möödudes tumedad-madalad mütsud..vaevu kuulda teised..(istud salongis kuuled, autost väljas olles ei kuule:( on keegi kokku puutunud?võib-olla seotud esimese murega..tänan
Postitatud: 15.02.2007 20:04 36
Postitas elm
Puhastamisest piltlikult -
http://www.e36coupe.com/technical/Clean ... _Valve.pdf - aga muidu võiksid otsingust vaadata, teemasid jagub.
Postitatud: 16.02.2007 13:42 37
Postitas Helis
Minul diagnostis käidud ja veateadet ei leitud:)
Nüüd sain ka auto üles tõstetud ja lambda pistik lahti keeratud ja sealt voolas vesi välja, ju siis oli probleem selles:)
Sai nüüd ära kuivatatud ja susinat peale lastud ja tundub et hetkel asi korras:)
Postitatud: 18.02.2007 00:03 31
Postitas Lepard
Ja ka mina nüüd pöörete kõikumise küüsis. Paar päeva tagasi iseenesest hakkas (ei ole pesulas käinud ega muud moodi vett saanud..). Pöörded kõiguvad 0-1000 vahel ja paar korda on foori taga välja ka surnud ja sõidu ajal ka pöörded tõusevad-langevad... Ärritav. Kas ka tõesti lambda?!

Postitatud: 18.02.2007 09:27 59
Postitas truumu
Helis_M kirjutas:Minul diagnostis käidud ja veateadet ei leitud:)
Nüüd sain ka auto üles tõstetud ja lambda pistik lahti keeratud ja sealt voolas vesi välja, ju siis oli probleem selles:)
Sai nüüd ära kuivatatud ja susinat peale lastud ja tundub et hetkel asi korras:)
M.O.T.T.

Postitatud: 18.02.2007 10:00 45
Postitas hollow
truumu kirjutas:Helis_M kirjutas:Minul diagnostis käidud ja veateadet ei leitud:)
Nüüd sain ka auto üles tõstetud ja lambda pistik lahti keeratud ja sealt voolas vesi välja, ju siis oli probleem selles:)
Sai nüüd ära kuivatatud ja susinat peale lastud ja tundub et hetkel asi korras:)
M.O.T.T.

mul on lamda vahetusest praeguseks möödas mingi 8 kuud ja pole see jamama hakanud... siis kui kokku panin, siis sai pistik ja pistikupesa mingit määrdemoodi möginat täis löödud... see ei tohiuks sealt ka kuskile ära kaduda... susinaga see, et see kaob suht ruttu ära.
On keegi välja mõelnud, et kuhu selle pistiku saaks vedada sedasi, et ei peaks mingit jama sinna pistikusse toppima ja koguaeg kartma, et esimene veelomp asja jälle tuksi keerab?
Postitatud: 23.02.2007 14:02 31
Postitas rasmus23
ei aidanud see restart midagi, ja nüüd loobus auto üldse käima minemast.
juhe on koos juba, krt järjest üks jama teise otsa.
esmaspöevast läheb UM-i remonti, aitab jamast
Postitatud: 23.02.2007 16:32 05
Postitas Helis
rasmus23 kirjutas:ei aidanud see restart midagi, ja nüüd loobus auto üldse käima minemast.
juhe on koos juba, krt järjest üks jama teise otsa.
esmaspöevast läheb UM-i remonti, aitab jamast
kahju suht kohe

eks hoia siis kursis mis UM-ist sulle öeldakse...
Tühikäigupöörded!
Postitatud: 24.02.2007 10:39 58
Postitas Kris325
Autoks 325i E36 -91a. tühikäigupöörded kõiguvad (500-1300 rpm) selle aja vältel kui mootor soojeneb, töösooja mootoriga käib suht ühtlaselt. Ka viskab bensuhaisu summutist. Tühikäigumootor puhastatud. See ei tohiks lamda viga ka olla, kuna lamda signaali hakkab aju arvestama alles töösoojal mootoril. Käisin ka diagnostis, aga siis oli mootor töösoe ja kõik toimis ilusti. Kas leidub keegi, kes oskaks välja tuua võimalikke veakohti?
Postitatud: 24.02.2007 11:09 28
Postitas elm
Vbl saab lisaõhku - lõdvikud, tihendid...
Postitatud: 24.02.2007 11:59 59
Postitas Kris325
Kas siis sooja mootoriga ei saa lisaõhku? Või mõjutab lisaõhu juurdepääs külma mootorit rohkem, kuna siis on vaja rikkamat küttesegu? P.S. diagnostis kontrolliti ka sisselasketrakti tihedust. Ainus viga mis teeninduses avastati oli see, et lambda oli algul veidi uimane, kui mootor korralikult soojaks läks hakkas ilusti tööle.
Postitatud: 24.02.2007 14:31 04
Postitas Helis
no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi välja

kuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
Postitatud: 24.02.2007 17:23 24
Postitas Lepard
Helis_M kirjutas:no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi välja

kuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?
EDIT: Esmaspäeval Truumu juurde aeg kinni pandud. Loodan sealt ka enda hädale vastuse leida..
Postitatud: 24.02.2007 17:46 18
Postitas Aaro
Lepard kirjutas:Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?

et kuidas siis? Libised nagu kuivatuspaber auto küljealt põhja alla ja hakkad aga nokitsema seal all ...
Postitatud: 24.02.2007 18:14 47
Postitas hollow
ega ei mahu jah auto alla niisama... muidugi kui 1 külje üles tõstad, siis pääseb küll
Postitatud: 24.02.2007 21:22 01
Postitas elm
Kris325 kirjutas:Või mõjutab lisaõhu juurdepääs külma mootorit rohkem, kuna siis on vaja rikkamat küttesegu?
Just nii see on, oma kogemus sisselaskekollektori tihendist.
Postitatud: 24.02.2007 23:40 30
Postitas joxs
To Hollow:
Vea sinna, kus sinu mootorist tugevuselt järgmisel on.
To Kris325:
Eks ta niimoodi on, et tühikäiku mõjutavad suures plaanis järgnevad:
tühikäigumootor - saab iseseisvalt puhastada. Pane juhe taha ja vaata otsast sisse ning lase sõbral süüdet keerata - klapp peap korra sulguma ja siis umbes neljandiku lahti jääma.
seguklapp oma asendianduriga - vaata, et gaasitross poleks tükikäigul pingul (et klapp sulguks korrektselt). Asendianduri töövõimet peaks kah ise mõõta saama aga ma ei tea täpselt kuidas. Diagnost abiks.
lamda - vaata, et vesi sees poleks. Diagnost abiks.
temperatuuri andurid - Diaagnost abiks
vaakum - kontrolli, et vaakum voolikud oleksid kõik omal kohal ning korrektselt kinnitatud. Õhulõdvik on paljudel praguline. Kuula töötaval mootoril sisinaid. Liiguta voolikuid, et leida koht, mis läbi laseb.
Julgeks väita, et 90%-il juhtudest on tühikäik ebaühtlane nendel põhjustel.
rando87 kirjutas: hoia aku klemme koos mingi 20 sek
Error Memory kustutamiseks võta mass lahti.
Postitatud: 24.02.2007 23:59 05
Postitas gixxef
Postitatud: 25.02.2007 08:32 06
Postitas truumu
See takistuse mõõtmine ei anna midagi-liiga suur lubatud vahemik(1-2kOomi)
Sellega näeb ära ainult täiesti peetis anduri
Täpsem mõõta ajust poteka pinget, peab olema ca.0,50V(+/- 0,05V)
Postitatud: 25.02.2007 15:55 04
Postitas Helis
Lepard kirjutas:Helis_M kirjutas:no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi välja

kuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?
EDIT: Esmaspäeval Truumu juurde aeg kinni pandud. Loodan sealt ka enda hädale vastuse leida..
no konkreetselt minu autol asub see põhja all , ehk siis peab ikka üles tõstma..muidu juurde ei pääse..
minul siis e36 coupe
Postitatud: 25.02.2007 17:12 30
Postitas AARE540
Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha

Postitatud: 25.02.2007 18:16 34
Postitas Aaro
AARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha

Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenud

Postitatud: 25.02.2007 18:48 11
Postitas MuiduMees
Aaro kirjutas:AARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha

Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenud

nüüd on paras öelda seda et kui üldse auto alla ronida ning see üles tõstetud on sis tuleks midagi ikka ju alla toeks veel panna
vähemalt mina teen nii
Postitatud: 25.02.2007 18:59 18
Postitas AARE540
Täpselt nii ongi

Muuseas ka bensufilter tuli olude sunnil tungil ära vahetada

Aga see ei puutu asjasse...

Postitatud: 25.02.2007 19:04 23
Postitas elm
Kisub vist OT'ks vägisi...
Postitatud: 25.02.2007 20:50 06
Postitas Lepard
Aaro kirjutas:AARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha

Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenud

Mulgi tungraua pealt maha libisenud, aga õnneks veel ei jõudnud alla ronida. Nüüd eluks ajaks isu igatahes läinud.

Postitatud: 25.02.2007 21:34 37
Postitas gixxef
truumu kirjutas:
See takistuse mõõtmine ei anna midagi-liiga suur lubatud vahemik(1-2kOomi)
Sellega näeb ära ainult täiesti peetis anduri
Täpsem mõõta ajust poteka pinget, peab olema ca.0,50V(+/- 0,05V)
Kas autodata annabki siis kõikide asjade kontrollimisel nii suure lubatud vahemiku,et ,teada saab,kas töötab või mitte,kuid vahepealset ei tunnista ?