2. leht 2-st

Postitatud: 26.12.2006 14:26 12
Postitas rando87
Nüüd on siis asi nii kaugel,et probleem lõpuks tuvastatud!
Saba on andnud temeratuuri andur,mis annab ajule märku kui rikast segu on vaja :?
Ühesõnaga külmast peast läheb edasi nagu loom,aga nii kui mootor natukenegi soojemaks läheb siis enam pöörded üle 3500 ei lähe! :|

reedel siis vahetan selle anduri ära ja annan ka siin teada kas kõik korras ;)


Ja kui korda saab siis on auto müügiks ka pakkuda kohe :D

Mina enam mikromootoritega tegemist teha ei taha :mad:

Postitatud: 09.02.2007 23:19 38
Postitas Fred
Nüüd on siis minul probleem tekkinud 96nda aasta M43B18 mootoriga kolmesega. Nimelt üleeile käis naisterahvas Uno X-is tankimas ja pärast seda sai veel järgmise päeva hommikul kenasti sõita. Siis auto seisis umbes 5 tundi (väljas oli ~20 kraadi külma) ja uuesti käivitades tundus alguses, et tegu on diiselautoga vms. Käima ta kuidagi läks, aga rappus nagu traktor, nagu 2 pütti poleks üldse taga. Sai siis auto töökotta veetud ja remondimees kukkus kohe Uno Xi süüdistama sita kvaliteediga kütuse müümises ja arvas, et bensufilter ära jäätunud ja auto ei saa kütet peale. Vahetati see ära, midagi nagu ei muutunud väga, siis võeti küünlad ette, 2 olid päris mustad, pandi kõik neli uued, kõigil oli säde olemas, seega juhtmed peaks ka ok olema, aga 1 silinder ikka taha ei võta. Vend soovitas, et võta korralik küte sisse ja sõita koralikult... Imesin siis selle X-i 95 välja (see oli omaette ooper), umbes 5 litra jäi sisse lõpuks ja läksin Statoili, sealt ostsin pihustite puhastajat mingit, mis küttele sisse käib ja tankisin 98E-d umbes 45 liitrit. Pärast seda tuuritasin ja pööritasin, aga ikka kõik samamoodi, jõudu autol pole, kiirendus on mingi 30 sek sajani iga käiguga ja üle 120 välja ei jookse. Kohapeal käies on peaaegu ok, sooja mootorit kuulates nagu polekski viga midagi, aga sumpa paugub küll taga, nagu jätaks ikka vahele. Kui käik sees ja pöördeid saab, siis podiseb ja väriseb nagu traktor. Oskab keegi öelda, mis asi see nüüd valesti seal on? Kas pihustid umbes või midagi muud? Mida ette võtta?

Postitatud: 10.02.2007 08:00 46
Postitas rando87
minul igatahes on nukkvõll kulunud ja lambda paneb segast kui kuskil paksus lumes või kõva vuhmaga sõita :?

Nüüd paari tunni pärast on autol uus omanik kes need vead kõrvaldama pidi :lol:
endal ole aega ega tahtnistgi enam korda teha...

Postitatud: 10.02.2007 19:52 59
Postitas Fred
Fred22 kirjutas:Nüüd on siis minul probleem tekkinud 96nda aasta M43B18 mootoriga kolmesega. Nimelt üleeile käis naisterahvas Uno X-is tankimas ja pärast seda sai veel järgmise päeva hommikul kenasti sõita. Siis auto seisis umbes 5 tundi (väljas oli ~20 kraadi külma) ja uuesti käivitades tundus alguses, et tegu on diiselautoga vms. Käima ta kuidagi läks, aga rappus nagu traktor, nagu 2 pütti poleks üldse taga. Sai siis auto töökotta veetud ja remondimees kukkus kohe Uno Xi süüdistama sita kvaliteediga kütuse müümises ja arvas, et bensufilter ära jäätunud ja auto ei saa kütet peale. Vahetati see ära, midagi nagu ei muutunud väga, siis võeti küünlad ette, 2 olid päris mustad, pandi kõik neli uued, kõigil oli säde olemas, seega juhtmed peaks ka ok olema, aga 1 silinder ikka taha ei võta. Vend soovitas, et võta korralik küte sisse ja sõita koralikult... Imesin siis selle X-i 95 välja (see oli omaette ooper), umbes 5 litra jäi sisse lõpuks ja läksin Statoili, sealt ostsin pihustite puhastajat mingit, mis küttele sisse käib ja tankisin 98E-d umbes 45 liitrit. Pärast seda tuuritasin ja pööritasin, aga ikka kõik samamoodi, jõudu autol pole, kiirendus on mingi 30 sek sajani iga käiguga ja üle 120 välja ei jookse. Kohapeal käies on peaaegu ok, sooja mootorit kuulates nagu polekski viga midagi, aga sumpa paugub küll taga, nagu jätaks ikka vahele. Kui käik sees ja pöördeid saab, siis podiseb ja väriseb nagu traktor. Oskab keegi öelda, mis asi see nüüd valesti seal on? Kas pihustid umbes või midagi muud? Mida ette võtta?
:?: (kas tõesti nukkvõll?)

Postitatud: 10.02.2007 21:06 33
Postitas taunus2d
rando87 kirjutas:minul igatahes on nukkvõll kulunud ja lambda paneb segast kui kuskil paksus lumes või kõva vuhmaga sõita :?

Nüüd paari tunni pärast on autol uus omanik kes need vead kõrvaldama pidi :lol:
endal ole aega ega tahtnistgi enam korda teha...
Sügisel oli sama jama! Lamda pesa puhastasin niiskusest ja hermeetikuga tegin niiskus kindlaks! Siiamaani toimib. Ja nukkvõll koos nookuritega on ka läbi ja läheb vahetusse! Sümptomid olid samad.

Postitatud: 10.02.2007 21:26 41
Postitas Marko28
Lambda juhtmele peaks parocit peale keerama, siis hea soe ja kuiv :P üleüldse peaks kohtusse minema kambaga tootja vastu :idea:

Postitatud: 11.02.2007 06:30 23
Postitas rando87
Postitatud: 10.02.2007 19:52 59 Teema:

--------------------------------------------------------------------------------

Fred22 kirjutas:
Nüüd on siis minul probleem tekkinud 96nda aasta M43B18 mootoriga kolmesega. Nimelt üleeile käis naisterahvas Uno X-is tankimas ja pärast seda sai veel järgmise päeva hommikul kenasti sõita. Siis auto seisis umbes 5 tundi (väljas oli ~20 kraadi külma) ja uuesti käivitades tundus alguses, et tegu on diiselautoga vms. Käima ta kuidagi läks, aga rappus nagu traktor, nagu 2 pütti poleks üldse taga. Sai siis auto töökotta veetud ja remondimees kukkus kohe Uno Xi süüdistama sita kvaliteediga kütuse müümises ja arvas, et bensufilter ära jäätunud ja auto ei saa kütet peale. Vahetati see ära, midagi nagu ei muutunud väga, siis võeti küünlad ette, 2 olid päris mustad, pandi kõik neli uued, kõigil oli säde olemas, seega juhtmed peaks ka ok olema, aga 1 silinder ikka taha ei võta. Vend soovitas, et võta korralik küte sisse ja sõita koralikult... Imesin siis selle X-i 95 välja (see oli omaette ooper), umbes 5 litra jäi sisse lõpuks ja läksin Statoili, sealt ostsin pihustite puhastajat mingit, mis küttele sisse käib ja tankisin 98E-d umbes 45 liitrit. Pärast seda tuuritasin ja pööritasin, aga ikka kõik samamoodi, jõudu autol pole, kiirendus on mingi 30 sek sajani iga käiguga ja üle 120 välja ei jookse. Kohapeal käies on peaaegu ok, sooja mootorit kuulates nagu polekski viga midagi, aga sumpa paugub küll taga, nagu jätaks ikka vahele. Kui käik sees ja pöördeid saab, siis podiseb ja väriseb nagu traktor. Oskab keegi öelda, mis asi see nüüd valesti seal on? Kas pihustid umbes või midagi muud? Mida ette võtta?


(kas tõesti nukkvõll?)
Ei tea kas sinu mur taga on nukkvõll aga kõige lihtsam on minn diagnostikasse ja saad vea teada :)
Minul õnneks osteti ära auto ja nüüd enam alla 2.0 mootoriga bmw-sid ei vaata isegi ;)

Postitatud: 11.02.2007 15:56 23
Postitas taunus2d
Aga soovitan valida kuhu minna!! Mina käisin rakveres ja seal oli mingi kaks "tattnokka"! jätsin siis auto sinna! läksin ise niikauaks poodidesse ja vend helistab mulle poole tunni pärast et kuidas käima käib nad! nad ei saanud mu immole ikka pihta kui olin neile mitu korda üle seletanud... kuidagi neil õnnestus sõita immo poolt lukustatud bensupumbaga 200 m. ja kõik! seletasin tel. teel ja vennad aru ei saanud! põrutasin taksoga sinna ja võtsin auto ning jätsin vennad sinna!

Postitatud: 13.02.2007 22:47 08
Postitas Fred
Fred22 kirjutas: :?: (kas tõesti nukkvõll?)
No lõpuks nüüd siis mured lahendatud. Asi läks kokkuvõttes üsna kalliks maksma. Kuna kolmandas silindris siiski sädet ei olnud, sai vahetatud küünlad ja Siimult ostetud ka uus (kasutatud) süütepool. Sain postiga selle kätte ja panin kiirelt külge... Sain väga kurjaks, kui mootor käis ikka samamoodi edasi nagu varem - 3 silindriga... Siis viskas üle ja sõitsin masinaga DIA-sse. Rääkisin seal ära, et sädet ei ole ja kõik jubinad juba vahetatud, mis viga võiksid põhjustada ja vend ütles kohe, et aju ära... Kuna 96 aasta masin siis aju on immoga ja lammarist pole mõtet teist aju osta, ei sobiks nagunii... Aga õnneks võttis ta asja ette ja remontis aju ära - 2500 eegu eest. Aju p*rsemineku põhjuseks oli siis vana süütepool, mis otsustas osaliselt ära sulada. Õnneks katkine aju seda uuemat pooli ära ei suutnud veel rikkuda, kuigi, et see oht oli ka olemas. Nii et viiepäevase jamamise peale sai lõpuks ka asja, nüüd mootor nurrub jälle naise autol... aga kokku läks ikka kogu jama pea viis kilo ja iseenesest ju suht asja peale :S

Postitatud: 20.02.2007 12:36 21
Postitas Fred
Mnjah, oleks ainult varem osanud DIA lehelt SEDA lehte lugenud, oleks eelnev läbi elamata jäänud.... Aga nüüd jälle targem. Siit ka loo moraal: VAHETAGE ÕIGEL AJAL KÜÜNLAID! ;)

Postitatud: 20.02.2007 13:01 31
Postitas hollow
Fred22 kirjutas:Mnjah, oleks ainult varem osanud DIA lehelt SEDA lehte lugenud, oleks eelnev läbi elamata jäänud.... Aga nüüd jälle targem. Siit ka loo moraal: VAHETAGE ÕIGEL AJAL KÜÜNLAID! ;)
ei ei... siit moraal... ärge kasutage suvalisi süütepoole... ainult BOSCH või BREMI. ülejäänud suvatsevadki millegipärast lõhki lüüa ja maha põleda ja ära sulada jne.

Postitatud: 20.02.2007 13:46 11
Postitas Fred
Kusjuures oligi tegu originaaljupiga, mis peal juba arvatavasti tehasest firmalt BOSCH. Lihtsalt küünlad olid vanad või mingi jama firma omad ja peksid üle, mistõttu pool lühisesse läkski.

Pilt ka õnnetust poolist (nr 3 oli siis õhtal omadega):
Pilt

Postitatud: 20.02.2007 14:05 14
Postitas hollow
aa... selge... sul see teisttyypi... ma arvasin, et sul nagu 2.0 ja 2.5 mootoril need syytepoolid peal. vanadest kyynaldest... kahtlane... mitme elektroodiga need kyynlad olid kysiks hoopis?

Postitatud: 20.02.2007 14:09 52
Postitas Fred
Kui ma õigesti mäletan, siis kahega, aga väga määrdunud ja kulunud ja üldse nagu räbalad nägid välja. Kahju ainult, et ma ennem prükkarisse viskamist firmat ei taibanud vaadata.

Postitatud: 20.02.2007 14:38 34
Postitas hollow
olen täheldanud, et 4 eletroodiga küünalde puhul on see süütepooli läbi kärssamine suht tihe nähtus