2. leht 6-st
					
				
				Postitatud: 26.10.2005 20:08 24
				Postitas Siim_K
				Ralli ringkonnas liikus eestimaale 2000 aastal üks kollane M3, doonor mootoriks oli EVO viimase põlvkonna 240hj kone, millest soome insenerid rebisid pingis välja 305 hj (tagaratastelt!), väänet muidugi ei tea ja rallis seda väga ei hinnatagi, kuid kes seda siin maarjamaal ka omas, tegi seda väga lühikest aega(ta ei sõitnudki-ilmselt vahendaja!?) sest masin liikus ära iirimaale... Sommist omanik oli hr. Papunen
kuigi tegu oli ralli masinaga, siis palju osasid muud, aga kere jms siiski M3
EDIT: Siiski meenus veel üks M3 seik... nimelt aasta oli siis kas 92/93, kui siia maandus ka üks ralli M3, sedapuhku valge ja omanikuks oli ZIL'i tehas venemaal, sõitsid sellega vennad Bolihhid, mootoriks oli 88a. M'i moto 215hj-ga, mis venelaste käes paisus 300-ni (ei tea kas motost või ratastest), ka see masin müüdi ruttu maha, kuigi pakkus kõvat konkurentsi hr.Raidami Mitsu EVO II'le 

Võitis kõik asfalti katsed!
 
			
					
				
				Postitatud: 12.11.2005 20:08 27
				Postitas Imre993
				Leidsin sellise huvitava pildi ajakirjast Autopluss (10/98) Pilt tehtud Laki Tuuningus ning pildi juures oli kiri:Võimsust on alati vähe.

 
			
					
				
				Postitatud: 12.11.2005 23:36 56
				Postitas Kaido S
				Tol ajal oli vist antud sepikoja juhtfiguur Kaido Karjus, miski hetk kuulus talle ka E34 M5.
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.11.2005 23:48 32
				Postitas patrik
				Tol ajal oli vist antud sepikoja juhtfiguur Kaido Karjus, miski hetk kuulus talle ka E34 M5
ta kasutas seda
sel oli täisnahast salong, armatuur, tagapaneel,keskkonsool.isegi lagi oli seemisnahast
mis puutub võimsusesse, siis chipituna sai ta originaalvõimsuse kätte
 
			
					
				
				Postitatud: 11.01.2006 02:37 54
				Postitas must318
				kas see peaks olema soomeri m3 millega ta kunnagi sõitis.

aga mis auto see soomeril oli ?

 
			
					
				
				Postitatud: 11.01.2006 19:10 35
				Postitas Tanel_P
				Aga neid vist Eestis enam ei ole? Ühes tükis vähemalt 

 
			
					
				
				Postitatud: 12.01.2006 01:49 28
				Postitas sokkmiis
				Perkele ma olen seda asja kunagi Saugas kuulanud-vaadanud - ja siiani on meeles et see oli krt M3 

 
			
					
				
				Postitatud: 12.01.2006 19:02 18
				Postitas Riho
				see lumivalge M3 müüdi rootsi kui ei eksi ja teisest ei tea midagi
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.01.2006 19:04 07
				Postitas Silwer
				Riho kirjutas:see lumivalge mM3 müüdi rootsi kui ei eksi ja teisest ei tea midagi
Kas tegemist ei ole mitte ühe ja sama autoga?
 
			
					
				
				Postitatud: 14.01.2006 19:21 55
				Postitas Riho
				vot ei tea selle kohta midagi mul kadus kontakt isik ära kes teadis sellest autost midagi
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.01.2006 20:03 47
				Postitas Riho
				ja siis üks pilt Soomeri autost ka 
loodan, et pildil olev neiu ei pahanda
Soomerist ja ta autodest vähe rohkem juttu kaa sellel lehel
http://www.enos.ee/Enosracing/

 
			
					
				
				Postitatud: 14.01.2006 23:06 37
				Postitas Siim_K
				To Kaido:
Jep, Bolihhide M3 oligi täielikult Inglismaa Prodrive'i ettevalmistusega, mille Zili'i tehas kinni plekkis:)
PS: kuidas Pukaga sõitmine meeldib 
 
 
Võid Ps'i rohkem kirjutada...tean seda autot hästi jne
 
			
					
				
				Postitatud: 15.01.2006 00:01 06
				Postitas Veiko K
				Tüübikinnitus peaks üle EU kehtima
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.01.2006 17:02 18
				Postitas Kaido S
				Tüübikinnitus on kehtiv ja SELLES TEEMAS on juba õeldud, et Eestis on HETKEL üks originaalne E30 M3 - mitu korda seda ütlema peab? Piltidel on Tõnu Soomeri võistlusauto, mis osteti rootsist ja läks sinna ka tagasi - valgele põhivärvile saab vedada kleepsuga (värviga) erinevaid triipe - need on poest vabalt võtta...
Mingist rallikogemusest mina veel eriti rääkida ei saa - olen kaasa teinud selle autoga kaks rallit ja kohe alguses ka katkestanud. Lada on soetatud Savisaarelt (mitte linnapealt - issand hoia) ja ostmisajast on muutunud üsna palju - vahel juba kolmas mootor, teine käigukast, teine ülekanne jne. Piloot hoiab peal kõvasti, see on positiivne ja kui tehnika kestab, siis on ju VFTS väga lõbus auto. Vähemasti meil on vene tehnikast kopp ees ja Tallinna ralliks on rajal uus auto - kui eriti hästi läheb, siis selle foorumi liikmetele südamelähedane. Privas võib pikemalt kribada.
			 
			
					
				M 3 kabriolett
				Postitatud: 12.02.2006 13:20 05
				Postitas Baur TC
				Veebruar lopu pool jouab Eestisse ka esimene E 30 M 3 kabriolett. Tehing tehtud! Edasi vaatame - selge see, et Baltic Open 2006 on auto nähtav 

! 
Special regards to all BMW convertible owners who still have to wait for the spring!  

 
			
					
				Re: M 3 kabriolett
				Postitatud: 12.02.2006 16:49 35
				Postitas Silwer
				Baur TC kirjutas:Veebruar lopu pool jouab Eestisse ka esimene E 30 M 3 kabriolett. Tehing tehtud! Edasi vaatame - selge see, et Baltic Open 2006 on auto nähtav 

! 
Special regards to all BMW convertible owners who still have to wait for the spring!  

 
Hmm, tubli... 

 
			
					
				
				Postitatud: 14.02.2006 10:54 54
				Postitas Tanel_P
				Ja mina saan sel nädalal kokku Tõnu Soomeri ja tema M3ga 

 
			
					
				
				Postitatud: 14.02.2006 11:55 07
				Postitas Kaido S
				Jube hea - sellist autot vaadata on alati positiivne elamus ja loodame siiralt, et peale seda kohtumist saame siis teada, MITU originaalset E30 M3 siis Eestis on - mina igatahes ootan suure kannatamatusega...
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.02.2006 11:59 07
				Postitas Aare
				Kaido S kirjutas: Piloot hoiab peal kõvasti, see on positiivne ja kui tehnika kestab, siis on ju VFTS väga lõbus auto. Vähemasti meil on vene tehnikast kopp ees ja Tallinna ralliks on rajal uus auto - kui eriti hästi läheb, siis selle foorumi liikmetele südamelähedane. Privas võib pikemalt kribada.
Mina mõtlen kogu see aeg, miks Eestis lörtsitakse head nime iga kodugaraazis järgi aidatud 2105ga, nimetades seda VFTS-iks. Teadaolevalt pole Eestis ühtki originaalset VFTS-i, kõik, mis on, on siiski koopiad, mille tegelik vastavus VFTS-le on nati kahtlane.
 
			
					
				
				Postitatud: 14.02.2006 12:26 15
				Postitas Tom
				Aare kirjutas:Mina mõtlen kogu see aeg, miks Eestis lörtsitakse head nime iga kodugaraazis järgi aidatud 2105ga, nimetades seda VFTS-iks. Teadaolevalt pole Eestis ühtki originaalset VFTS-i, kõik, mis on, on siiski koopiad, mille tegelik vastavus VFTS-le on nati kahtlane.
Oleneb millist VFTS'i sa mõtled.
VFTS - B rühma Lada, mõned vist tehti aga B rühma võistlustele ei jõudnud. 
Lada Sport VFTS - S1600? rühma Lada, ma arvan, et neid on vene ajast mõned ikka jäänud. Ehitati neid Leedus.
 
			
					
				
				Postitatud: 14.02.2006 13:17 45
				Postitas Raivo
				Jutt käib siiski E30 M3'st, mitte Ladast.
Seega seltsimehed, ärme kaldu teemast kõrvale.
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.02.2006 13:41 52
				Postitas Imre993
				to tanelp: et siis oleks hulgim pildimaterjali 

  Ja võta diktofon/märkmik ka kaasa, siis pärast kribad magusamad osad ümber.
 
			
					
				
				Postitatud: 15.02.2006 11:57 56
				Postitas Tanel_P
				Tänud nõuannete eest, aga hetkel endal kõva viirus kallal. Kardan, et pean järgmisse nädalasse selle intervjuu lükkama. Ei tahaks ju meie autospordilegendi haigeks teha. 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.02.2006 13:31 44
				Postitas Siim_K
				tanelp kirjutas:Tänud nõuannete eest, aga hetkel endal kõva viirus kallal. Kardan, et pean järgmisse nädalasse selle intervjuu lükkama. Ei tahaks ju meie autospordilegendi haigeks teha. 

 
 
  ei ole vast mõtet nüüd asja nii taevasse ka ajada...
M3 on hea auto ja kes teab see teab. Legendid sünnivad ka heade autodega, ega ladaga M3-le rinkal ju vastu saa  
 
 
tänapäeval juba teised tuuled puhuvad ja raha on ka teistel osavõtjatel!
 
			
					
				Re: M 3 kabriolett
				Postitatud: 15.02.2006 21:57 49
				Postitas MairoG
				Baur TC kirjutas:Veebruar lopu pool jouab Eestisse ka esimene E 30 M 3 kabriolett on auto nähtav 

! 
 
Kas oleks võimalik sellega ka proovi sõitu teha, see on vist elamus oma ette, mmmm 

 
			
					
				
				Postitatud: 03.03.2006 10:42 34
				Postitas Tarmo
				tanelp kirjutas:Ja mina saan sel nädalal kokku Tõnu Soomeri ja tema M3ga 

 
Kaugel see üritus on?
 
			
					
				
				Postitatud: 03.03.2006 17:26 04
				Postitas Tanel_P
				Pühapäeval. Tõnu oli haige ja siis mina takkajärgi, polnud nagu vahepeal mõtet.
			 
			
					
				
				Postitatud: 06.03.2006 23:41 42
				Postitas Tanel_P
				tanelp kirjutas:Pühapäeval. Tõnu oli haige ja siis mina takkajärgi, polnud nagu vahepeal mõtet.
Pühapäev oli kokku lepitud, aga millegipärast ma teda telefonitsi enam kätte ei saanud, ise otsima ka ei hakanud, ootan, kuni saan ta uuesti kätte.
 
			
					
				
				Postitatud: 07.03.2006 15:55 02
				Postitas Tanel_P
				Kustas kirjutas:tanelp kirjutas:sellises väärtuses autoga on see küll IMO pointless.
Pakun, et ringrajal see auto tunneb ennast kõige kodusemalt, kindlasti ka selle juht  

 
No ma usun, et kui keegi ostab endale oma raha eest M3, siis teab ta ise kõige paremini, mida ta sellega pihta hakkab. Vaevalt, et ta hakkab forumistide arvamuse kohaselt kohe rajaseadesse seda suruma. Aga see selleks. 
Soomer lendas kuni 28. märtsini ära. Lubas siis intervjuu anda, eks me näe.  

 
			
					
				
				Postitatud: 09.03.2006 08:12 24
				Postitas Raivo
				Paluks jah msn'ni jms chat'i jutt siit topicust eemal hoida.
Niisama võib mujal ka kõvatada.
Varsti on 10lk teksti millest 2 on aga informatiivsed.