2. leht 3-st

Postitatud: 26.05.2006 10:13 49
Postitas Ilmar
Mine kruusatee peale :D

Postitatud: 26.05.2006 10:33 10
Postitas aise
kruusatee või liivane asfalt kui mootor väga võimas pole :)

Postitatud: 26.05.2006 16:44 40
Postitas ArgoV
Aimar kirjutas:Huvitav ,et palju reaalselt erinevad oma käitumises asc ja dsc. On kellelgi kogemusi?
DSC pidurdab libedaga kurvis ka esimest sisemist ratast ja tõmbab auto otseks tagasi. ASC puhul kontrollitakse ainult tagumisi rattaid, mis tähendab, et liiga kiiresti kurvi sisenedes läheb esiots ikkagi minema. DSC suudab seda teatud piirini vältida (füüsikaseaduste vastu muidugi ei aita ka see)
Ise olen DSC-d talvel Tartu mnt. Jüri juures maha keerates ringi peal korduvalt proovinud ja ei ole oma autot veel libisema saanud. Päris viimase vindini muidugi pole asja ajanud, aga ikkagi kaugelt üle tavaolukorras mõistliku kiiruse.

DSC peaks nii 5 kui 3 seeria autodel vast samamoodi toimima...

Postitatud: 26.05.2006 16:59 58
Postitas Ilves
ArgoV kirjutas:
Aimar kirjutas:Huvitav ,et palju reaalselt erinevad oma käitumises asc ja dsc. On kellelgi kogemusi?
DSC pidurdab libedaga kurvis ka esimest sisemist ratast ja tõmbab auto otseks tagasi. ASC puhul kontrollitakse ainult tagumisi rattaid, mis tähendab, et liiga kiiresti kurvi sisenedes läheb esiots ikkagi minema.
Lisaks veel, et ASC puhul saadakse info lihtsalt ABSi andurite kaudu DSC puhul vaadatakse roolinurka, gaasipedaali asendit, auto külgkiirendust ja siis otsustatakse kas rikkuda kogu lõbu ära või mitte :)

Postitatud: 29.05.2006 22:17 14
Postitas Raivo
Raivo kirjutas:Avastasin, et 02' 316'l on kah vist siiski 2sorti kontrollid peal. Kui korra ASC nuppu vajutada läheb üks vidin maha, natuke veel all hoida, siis süttib ka mingi kollane hüüumärgi tuluke.

Oleks nüüd kusagil libedat, et proovida :D
Õnnestus üks natuke kruusane lõik leida ja ennäe imet, kukkuski ise korrigeerima. Kahjuks ei saanud küll täit aimu, aga no aega ju on.

Mis tolle nimi siis on, DSC või midagi muud? Sest kogu süsteem käib läbi ASC nupu..

Postitatud: 29.05.2006 22:26 01
Postitas Ilmar
Minu arust on sul siis ikka asc(ja vist äkki ka + t ehk siis ASC + T).
Ei usu, et on DSC ja pandud on ASC nupp.

Postitatud: 29.05.2006 22:45 05
Postitas Raivo
Ilmar kirjutas:Minu arust on sul siis ikka asc(ja vist äkki ka + t ehk siis ASC + T).
Ei usu, et on DSC ja pandud on ASC nupp.
Kas ASC-T korrigeerib esirattaid kah?

EDIT: vaadateis teisi analoogseid müügipakkumisi, siis UM defineerib selle "Külglibisemise vastane seade" vt nt siin http://www.bmw.ee/kasutatud/detail.php?id=184244

Ja siin aga DSC stabiilsuskontroll http://www.bmw.ee/kasutatud/detail.php?id=181022

Ja kummalgi ei paista nagu eraldi DSC nuppu olevat.
:?

Postitatud: 29.05.2006 23:02 07
Postitas Ilmar
DSC:
http://www.bmwworld.com/technology/dsc.htm

ASC+T:
http://www.bmwworld.com/technology/asct.htm

Nagu ma aru sain siis siis ASC+T ei korrikeeri esirattaid

Postitatud: 29.05.2006 23:03 38
Postitas Ilmar
Aga kui sa proovid kruusa peal keerata järsult vasakule paremale(mitte suurel kiirusel) kas siis tunned kuidas ABS kontrollib esipiduritega sõidutrajektori? Minul igatahes kontrollib ja mul on DSC(nupp vähemalt ja eelduste kohaselt ka kontroll ise ka).

Postitatud: 29.05.2006 23:07 15
Postitas Aimar
Me võiks minna millagi oma erinevate süsteemidega proovima koos ja saaks nendes erinevustes natuke selgust äkki. ;)

Postitatud: 29.05.2006 23:10 01
Postitas Ilmar
Seda võiks tõesti teha.

Postitatud: 29.05.2006 23:10 50
Postitas Raivo
Aimar kirjutas:Me võiks minna millagi oma erinevate süsteemidega proovima koos ja saaks nendes erinevustes natuke selgust äkki. ;)
Siit koorub välja üks idee.. :D

Aga võiks proovida jah, kui vaid keegi teaks mõnda head platsi või metsatukka vms kus saab ohutult katsetada olukordasid.

Ja tundus, et nagu äkki rooli pöörates hakkas "kollane tuli" plinkima küll ja kiirus ka vähenes. Samas ei saanud piisavalt adekvaatselt siiski olukorda hinnata.

Keegi pakub mõne hea koha välja, kus proovida?

Postitatud: 29.05.2006 23:11 18
Postitas toom
Võiks küll, äkki saaks kõrvale panna bmw mootoriga mittebmw.

Postitatud: 29.05.2006 23:13 30
Postitas Ilmar
Aga kas tunned kui tagarattaid korrigeeritakse.
Mina näiteks tunnen ilusasti kui korrigeerib mul erinevaid rattaid ABS ... noh on tunda.
Et vilkuma peab ta sul hakkama jah sest kontroll kaob ja ta hakkab tagaratastega mängima siis ... veoga siis ma saan aru.
Aga ma saan aru et enamus on tallinna inimesi ... mina isiklikult tallinnast ei ole aga satun päris tihti sinna ... seega peaks asja ilusti kenasti planeerima, et kõik kes vähegi tahaksid saaksid kohale tulla ... :D

Postitatud: 29.05.2006 23:20 17
Postitas Aimar
Minul vahet pole kus. Ilmselt oleks kõige etem mingi karjäär või taoline.
Mina saan oma autoga kurvilisel kruusateel kurve täie gaasiga läbida . Samuti testisin talvel suure hooga ringtee läbimist . Iseaalselt toimis . Ilma oleks kindalsti kaldast all olnud. Isegi Rapla kardirajal tuli DCS peal sama aeg mis ilma. :D

Postitatud: 30.05.2006 22:22 19
Postitas ArgoV
Aimar kirjutas:Minul vahet pole kus. Ilmselt oleks kõige etem mingi karjäär või taoline.
Katsuge mõne liberaja omaniku ehk siis autokooliga kokku leppida - äkki lastakse 2 minutiks oma autot proovima.

Postitatud: 30.05.2006 22:28 04
Postitas Ilmar
ArgoV kirjutas:
Aimar kirjutas:Minul vahet pole kus. Ilmselt oleks kõige etem mingi karjäär või taoline.
Katsuge mõne liberaja omaniku ehk siis autokooliga kokku leppida - äkki lastakse 2 minutiks oma autot proovima.
Kah hea variant.
Et siis kellel on äkki mõni tuttav :D äkki uurib :D

Postitatud: 31.05.2006 19:39 47
Postitas Raivo
Täna õnnestus kruusapeal sõita, ja täitsa hästi toimetab seal miski.
Uurisin natuke manuali ja paistab, et koos selle ASC+T-ga on seal veel ADB (automatic differential brake) ja CBS (corner brake system vist).

Postitatud: 30.06.2006 10:01 49
Postitas Raivo
Leidsin ka UM kodukalt mõned illustreerivad näited ning paar sõna juttu.

PS! Kuidas kokkutulekuga siis jääb :D

Postitatud: 30.06.2006 11:15 06
Postitas Ilmar
No minul on suvi ja vabaaeg nii, et lepime ajad kokku ja vaatame järgi ...
Äkki leiaks mõne tühja parkla ka ja olekski olemas :D

Postitatud: 30.06.2006 12:17 31
Postitas Raivo
Ilmar kirjutas:No minul on suvi ja vabaaeg nii, et lepime ajad kokku ja vaatame järgi ...
Nonii, ma tegelt haudun juba siin terve viimase nädala plaani. Nüüd ahistan oma mõtetega ka Märti, kes vast võimaluse korral ka meid "toetama" tuleb ;). Et järgmine nädal tahaks mingi konkreetse ürituse kuupäeva ja plaani välja pakkuda.

Seega seltsimehed, olge valmis :)

Postitatud: 30.06.2006 12:25 41
Postitas Aimar
Tulen ka kui vähegi võimalik :cool:

Postitatud: 30.06.2006 15:26 32
Postitas ruut
Raivo kirjutas:Et järgmine nädal tahaks mingi konkreetse ürituse kuupäeva ja plaani välja pakkuda. Seega seltsimehed, olge valmis :)
No aga järgmise nädala lõpus peaks olema cup rapla rajal. Seal teil ju hea igasuguseid kontrolle katsetada.

Postitatud: 30.06.2006 15:33 27
Postitas Raivo
ruut kirjutas:
Raivo kirjutas:Et järgmine nädal tahaks mingi konkreetse ürituse kuupäeva ja plaani välja pakkuda. Seega seltsimehed, olge valmis :)
No aga järgmise nädala lõpus peaks olema cup rapla rajal. Seal teil ju hea igasuguseid kontrolle katsetada.
Jah, aga tegelt on plaan ka muud teha, kui ainult testida ;) Et juuli keskel siis millaski.

Postitatud: 30.06.2006 21:07 06
Postitas Muhv
Raivo kirjutas: PS! Kuidas kokkutulekuga siis jääb :D
Pisut kannatust paluks! UMi poisid peavad enne pisut mu tagastanget ja luuki kõpitsema ja autoklaasi poisid kivi saanud esiklaasi välja vahetama, siis võib paraadile tulla küll. ;)

Postitatud: 30.06.2006 22:47 11
Postitas Aaro
Muhv kirjutas:
Raivo kirjutas: PS! Kuidas kokkutulekuga siis jääb :D
Pisut kannatust paluks! UMi poisid peavad enne pisut mu tagastanget ja luuki kõpitsema ja autoklaasi poisid kivi saanud esiklaasi välja vahetama, siis võib paraadile tulla küll. ;)
:lol: Hr Muhv hakas ka sygelema.

Postitatud: 13.11.2006 12:18 29
Postitas Tarmo
Raivo kirjutas:
ruut kirjutas:
Raivo kirjutas:Et järgmine nädal tahaks mingi konkreetse ürituse kuupäeva ja plaani välja pakkuda. Seega seltsimehed, olge valmis :)
No aga järgmise nädala lõpus peaks olema cup rapla rajal. Seal teil ju hea igasuguseid kontrolle katsetada.
Jah, aga tegelt on plaan ka muud teha, kui ainult testida ;) Et juuli keskel siis millaski.
No kuidas on , kas saite oma ASC JA DSC proovitud või jäigi asi ainult jutu tasandile?
Oma pere autodel mõlemal ASC peal. Enda oma siis 99 ja naise auto 00 aastaarvuga.

Postitatud: 13.11.2006 13:47 34
Postitas Raivo
Minu poolt vähemasti jututasandile jäigi.
Ja praegu enam ei õnnestu kahjuks katses ka osaleda enam, kuna pole autot käepärast.

Postitatud: 16.12.2006 03:09 31
Postitas quattro
proovisin ,siis ka selle asc nuppu ,et mis värk sellega on.
katsetasin mustamäe prisma parklas ja siledate suvekummidega.kui asi töötas ,siis ratast all ringi ei võtnud ja külge ette kudagi ei saanud aga kui vajutasin nuppu(armatuuris läks tuluke ka põlema) ratas all ringi ja külg ees jube harjumatu nati jäi postist puudu (maal kruusateepeal sama asi)
hämmastav on se e,t kui asc väljas ,siis kiirendus parem :roll: (vähemalt tundus)

Postitatud: 16.12.2006 11:11 02
Postitas Tarmo
loomulikult on siis kiirendus parem , muidu ju hakkab mootorit pooma kui tahab ratast ringi võtta.