2. leht 2-st

Postitatud: 10.04.2006 13:58 56
Postitas UPS
Ahjaa, lisaks veel et too Mondeo oli 96a auto ja orienteeruv läbisõit kusagil 250tuhande kandis. Odomeetril olevat näitu ei saanud kuidagi uskuda.

Postitatud: 11.04.2006 07:08 52
Postitas truumu
UPS kirjutas:... Vahetusvälbad olid törts alla 10tuhande km. ...
Normaalne täissünt peaks VÄHEMALT 15 000 km vastu pidama
Poolsünt kuni 10 000 km
Mineraal kuni 7 000 km
Räägime bensukatest hetkel

Postitatud: 11.04.2006 09:14 04
Postitas UPS
Tjahh, seda ma isegi tean. Aga Addinoli nimi ei kõla just sedamoodi, et temaga nii palju vurada võiks. Ju mind ongi siis päästnud see, et olen ca 5000km ennem õli ära vahetanud ja õli odavus ning halvem kvaliteet ei pääse niivõrd maksvusele. Õnneks. Kui aus olla, ega ma vast Shelli ja Valvoline`ga ka ei hakkaks seda viimast võtma, pigem vahetaks 12-13 tuhande juures ära. Kahjuks ei tuleks :D
Aga igaljuhul oli see info kokkuvõttes väga teretulnud, sest ma ei oleks elu sees sellist vastukaja oodanud. Ja eks ole seegi näitaja, et inimene kes ise müüb Addinoli toodangut ja tahtmise korral saaks seda pea poolmuidu, kasutab ikkagi teist määrdeainet. On vist mille üle mõelda...

Postitatud: 12.04.2006 23:30 29
Postitas TCO
truumu kirjutas: Normaalne täissünt peaks VÄHEMALT 15 000 km vastu pidama
Poolsünt kuni 10 000 km
Mineraal kuni 7 000 km
Räägime bensukatest hetkel
kui täissünt siis võib rahulikult 15000 km maha uhada, mis sest et õlivahetuse tuli põleb ?

Postitatud: 13.04.2006 06:35 40
Postitas truumu
TCO kirjutas: kui täissünt siis võib rahulikult 15000 km maha uhada, mis sest et õlivahetuse tuli põleb ?
Kui normaalse firma toode, siis vabalt
Kuigi parem jälgida õlivahetuse tulukesi armatuuris
Sõidustiil igal inimesel erinev ja vastavalt sellele ka õli vananemisaste...
Kompu arvestab seda ja annab optimaalse välba.

Postitatud: 13.04.2006 08:42 27
Postitas TCO
ise arvasin ka sama vt. eelmist kommi
kui kollane tuli põlema läheb siis püüan ikka ära vahetada

Postitatud: 25.04.2006 19:24 54
Postitas taarm
Lugesin siin vana teemat ja tuli selline küsimus, et mul E30 318i M10B18 motoga auto on juba 20 aastat vana ning kas Esso 15W-40 mineraal õli ei võiks ka kasutada seal või mõjub kehvasti? Või peaks panema ikka nt. Valvoline poolsündi sisse?

Postitatud: 25.04.2006 20:48 34
Postitas Ceed
mida parem õli seda pikem mootori töö.. sa võid ju panna.. aga poolsünt ikkagi parem :)
Kui õigelajal vahetad seda mineraal õli ei tohix midagi juhtuda.. aga ei soovita.

Postitatud: 26.04.2006 02:40 01
Postitas Svenp
taarm kirjutas:Lugesin siin vana teemat ja tuli selline küsimus, et mul E30 318i M10B18 motoga auto on juba 20 aastat vana ning kas Esso 15W-40 mineraal õli ei võiks ka kasutada seal või mõjub kehvasti? Või peaks panema ikka nt. Valvoline poolsündi sisse?
Selle õli viskoossus vastab täiesti BMW soovitusele ja kvaliteediklass SJ ületab nõutu. Suveks on see ideaalne. Vaheta õigeaegselt ja mootoriga ei juhtu mitte midagi.

Julgen soovitada Liqui Moly Touring High Tech 15W-40 õli. 50 kr/l. Kiidetakse saksa foorumites. Kvaliteetne õli ka enda kogemustele tuginedes.

Postitatud: 26.05.2006 22:59 13
Postitas quattro
tean et julmalt jahutud teema aga selline küsimus et kumba valada kas pool või täissünti (mootor 141kw 92a. ja läbinud 290000km (spido näit õige) ) et kas võib ka poolsündi panna keegi rääkis et hüdrotõukurid hakkavad klõbisema :roll:
kunagi kasutasin 520 110kw poolsünti ei klõbisenud kl miskit
marki pole vaja soovitama hakata (peale castroli,shelli,mobili ei vala nagu nii miskit sisse)

Postitatud: 26.05.2006 23:49 48
Postitas meph
Õli ei ole asi, mille pealt raha kokku hoida...

Postitatud: 27.05.2006 06:33 57
Postitas truumu
quattro kirjutas:tean et julmalt jahutud teema aga selline küsimus et kumba valada kas pool või täissünti (mootor 141kw 92a. ja läbinud 290000km (spido näit õige) ) et kas võib ka poolsündi panna keegi rääkis et hüdrotõukurid hakkavad klõbisema :roll:
kunagi kasutasin 520 110kw poolsünti ei klõbisenud kl miskit
marki pole vaja soovitama hakata (peale castroli,shelli,mobili ei vala nagu nii miskit sisse)

Mina valaksin poolsünti aga see rohkem maitse asi
Täissündiga võib sellise läbisõiduga mootor jäigemalt tööle hakata, lihtsalt häirib kõrva :D
Muud hullu ei juhtu midagi, kui mootor tihe