2. leht 2-st

Postitatud: 09.03.2005 20:50 47
Postitas mike34
margsu kirjutas:Tore et sa lõdviku üles leidsid, mis läbi lasi. Kui omast kogemusest või ütelda, et see ei pruugi lõdviku vahetusega lõppeda. Vabanda, et head tuju rikun kui minul oli nii, et kaan puru. Vedelik kadus ning siis läks ka lõdvik puruks, kuna surve oli süsteemis juba nii kõrge, et üks lõdvik ei pidanud vastu ning läks peale kinnitusvõru puruks. Tuli pisike pragu sisse kust tuli siis peenikese joana välja. Kuid lõpetuseks loodan et kaan ikkagist sinul terve. Kaane remont ei ole lõbus tegevus. Igatahes BMW on hea masin kui ta ainult korras on. Kui remontima hakata, siis vahest tuleb nutt peale kui hindu vaatad.
Loodan et, lõdvik on mul ainus mis muret teeb.
Muidu on :cry: :cry: :cry:

Postitatud: 09.03.2005 21:28 30
Postitas Jossboy
Ma tean küll kui " suur " su rahakott on ... ! Auto varuosade peale ära raiska mõttetult raha ... parasjagu !

Postitatud: 09.03.2005 21:32 50
Postitas mike34
Huvitav väide
kas sina siis raiskad mõtetult raha???
aga see ei olegi tähtis
Muuseas need mille me ostsime jossboy paar päeva tagasi.
Neid klambreid ma kasutada ei saa kuna vana ei tule maha , ja kui rellaka või mõne muu sarnase asjaga kallale minne siis on see lõdvik täitsa pilbasteks
Kruvikas ei keera ja võtmega keerasin juba kõik kandid maha.
Surnud klamber seal lõdviku õmber.

Postitatud: 09.03.2005 21:36 20
Postitas Viljar
Ma usun et jutt käib sellel pildil NR:3 detailist http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Tundub et hind jääb kuskile 100-180.- kanti.

Postitatud: 10.03.2005 06:56 29
Postitas vanaisa
Vahva lugeda probleemi ja õpetusi sinna juurde. Ma pakuks välja, et esmalt peaks iga omanik enesele selgeks tegema oma suutlikuse, enne kui hakkab ISE remondiga tegelema. Antud juhul pakun välja, et pigem vali foorumist enesele remondi ja hoolduse koht/isik. Usus mind - võidad ajas ja rahas. Valik muidugi alati igaühe oma teha.

Kõrvutaks teemat nati arstindusega:

Halloo, kas perearst?
Kuuleb
Mul siis ema haige, mis teha
Mis tal viga on?
Ei tea, on voodis aga ei räägi.
Kas palavikku on?
Käega katsudes pigem külm
Mille üle ta kaebab
Ega ta kaebagi aga voodist välja ei tule ja ei räägi ka midagi
...

ja millega asi lõppes küsite?
Arst soovitas sooja vett ja aspiriini aga tegelikkuses oli infarkt mis lõppes surmaga.

Moraal: diagnoosist algab ravi ja seda peab tegema asjatundja. Kodus võib võtta tablette s.t vahetada ratast ja muud enesele jõukohast.

*heatahtlikult*

Postitatud: 10.03.2005 08:15 13
Postitas mike34
Vanaisa Sinu jutus on mõte sees aga, Ega ma nüüd kuupealt ka kukkunud ei ole , juhul kui oma nõust ja jõust puudu jääb siis kutsun sõbra appi ja 2 ma tean et me saama ükskõik mida tehtud.

Inimvõimetele ei ole piiri kui on soov miskit ise ära teha ja samas teha seda ka korralikult. Siis miks vistat kaikaid kodarasse vaid niimodi ju õpidki .
Kui korra keerad peeti siis teinekord tead millest hoiduda ja oskad ka teisi hoiatada.

Postitatud: 10.03.2005 08:16 27
Postitas mike34
Viljar_V kirjutas:Ma usun et jutt käib sellel pildil NR:3 detailist http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Tundub et hind jääb kuskile 100-180.- kanti.
Tegemist on jah sama lõdvikuga.

Postitatud: 10.03.2005 08:20 03
Postitas mike34
Muuseas Vanaisa mis sa arvad mis on inimesele jõukohane .
Eeldusel et mul on olemas Know How Koht kus seda know kowd kasutada ja soov seda teha
Ütlen vaid niipalju et, olen teinud kõike alates mootori vahetusest kuni lõpetades ratta vahetuseni.

Postitatud: 19.03.2005 21:14 34
Postitas mike34
margsu kirjutas:Jahutusvedeliku poolepealt kaldun arvama, et sul plokikaan pees ja selle remont minul maksis 7500 eeku, kusjuures töö tegin ise. Arvan, et sul võib olla mõni lõdvik pisise praoga ning sealt pressib vedeliku välja. Ega seal suurt midagi muud ei olegi kui sõida mootor soojaks ja vaata kas kusagilt tuleb jahutusvedelikku välja. Samuti minul oli valge vaht jahutussüsteemis. Paagi märgutule kohapealt arvatavasti ei saa paagi pistiku juurest massi. Lase elektrikul järgi kontrollida, kui ise ei viitsi. Paagi pistikule saad pagassist ligi kui tagavararatta katte välja võtad.
proovisin siis täna seda kütuse ohu tuld põlema saada kõik nagu peaks töötama aga lambid endiselt ei põle :(

Postitatud: 19.03.2005 21:26 16
Postitas truumu
Patrik vast aitab, bemmi elekter suhtkoht keeruline isegi nendele inimestele, kes aastaid sellega tegelenud...

Postitatud: 20.03.2005 01:08 03
Postitas Jossboy
Elekter on elekter , mis vahet mis auto peal või kohas see on . Ei tea mina , et keegi veel mingisuguse elektri oleks välja mõelnud . On siis Bemmil teistsugune see ?! Mis seal siis nii keerulist on ?

Postitatud: 20.03.2005 08:19 20
Postitas truumu
vaja kogemust ja skeeme, bemmil nats teistmoodi asi üles ehitatud, paljud komponendid omavahel seotud...

Postitatud: 20.03.2005 13:27 49
Postitas mike34
Ise võin öelda vaid niipalju et visuaalselt on kõik korras
ükski klemm ei ole oksüdeerunud ja juhtmestik on terve,
Kütuse näidik ise ju töötab lihtsalt ohu tuled ei tööta.

Postitatud: 23.03.2005 23:22 07
Postitas Jossboy
Releed vaatasid kõik üle ? Neil ju ka sees kontaktid ... Kui on niiskes kohas pikalt seisnud võib neile mingi oksiidi kiht tekkida - eriti kui neid ei ole ka pikalt kasutatud . Mine osta tanklast " Kontakti sprayd " ja pese klemmid sellega puhtaks - aga kuivata ära enne kui tagasi paned ! See kõik siin on " näiteks " ... :idea:

Postitatud: 24.03.2005 19:03 27
Postitas mike34
Tänan ma kindlasti proovin seda kontaktide pesemist.

Postitatud: 02.04.2005 13:23 14
Postitas mike34
Sai nüüd õli vahetatud ja ka filter aga Kollane pirn ikka põleb
Kuidas süsteemi ära nullida , kas keegi saab nõu anda.

Postitatud: 20.06.2005 11:45 30
Postitas mike34
Nii paistab et, ma peajn vana teemat taas kergitama
Sai siis mõnda aega tagasi tehtud mootorile kap remont
ja taas olen hädas oma voolikuga
Juba 2 korda on sama lõdvik puruks.
Kui süsteemis on surve sees kuidas sellest lahti saada ?
ei ole soovi veel 3 kordagi sama lõdvikut minna ostma.
Niisiis mida teha

Postitatud: 20.06.2005 11:55 08
Postitas priitv8
Üldiselt ongi BMW mootoritel survestatud jahutussüsteem.
Teadupärast tõstab see vedeliku keemistemperatuuri.

Postitatud: 20.06.2005 12:24 56
Postitas mike34
Tean et, mingi surve on tal sees.
Aga see ei vasta minu küsimusele? kuidas vältida 3 lõdviku ostmist?

Postitatud: 20.06.2005 12:40 31
Postitas priitv8
Paisupaagi korgil peaks olema klapp, mis üleliigse rõhu välja laseb.

Postitatud: 20.06.2005 14:03 41
Postitas mike34
Ok juhul kui klapp on kas rikkis või puudub edasi
Point on selles et korki on kas tehase või kellegi teise poolt
auk sisse puuritud ???
kas see näitab et, ka eelmine omanik vaevales sama asjaga.

Postitatud: 20.06.2005 22:10 27
Postitas Raino
mike34 kirjutas:Ok juhul kui klapp on kas rikkis või puudub edasi
Point on selles et korki on kas tehase või kellegi teise poolt
auk sisse puuritud ???
kas see näitab et, ka eelmine omanik vaevales sama asjaga.

Korgis on selle pärast auk sees et eelmine omanik tahtis peita midagi mis oleks tal seganud antud auto müümist. Kui korgi on auk see skuidas saab siis lõdvikut minema lennutada.Kui Sa autoga oled mõninga maa sõitnud ning siis katsud lõdvikut kas ta on kokku surutav või siis kivi kõva.

Postitatud: 20.06.2005 22:17 31
Postitas Valdek
mike34 kirjutas:Nii paistab et, ma peajn vana teemat taas kergitama
Sai siis mõnda aega tagasi tehtud mootorile kap remont
ja taas olen hädas oma voolikuga
Juba 2 korda on sama lõdvik puruks.
Kui süsteemis on surve sees kuidas sellest lahti saada ?
ei ole soovi veel 3 kordagi sama lõdvikut minna ostma.
Niisiis mida teha
nii...kui mootorile kap remondi tegid...siis kaane survestasid? Plokikaane tihend sai ikka uus? Ja kas see nn lõdvik sai uus ostetud või romulast?

Postitatud: 21.06.2005 15:04 28
Postitas mike34
Nu valdek mis sa ise arvad ???
muuseas ega sul ei ole selle vana mootori lõdvikut alles enam :oops: